Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 00:59:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 10:22:22 
Gestart door Heuveltje - Laatste bericht door bmack
Een 1098s Cool mag eigenlijk niet vloeken in de kerk
Toevallig bij VP motorsport gekocht?

 92 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 09:54:46 
Gestart door RobRSVr - Laatste bericht door RobRSVr
Nu kopen eind mei rijden met de DCR?

 93 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 08:55:54 
Gestart door rsvfrank - Laatste bericht door malle eppie
Was het wel van plan!

 94 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 08:55:08 
Gestart door robz - Laatste bericht door malle eppie
Hoe gaat het boeken van Salisbury?  Doen we dat ieder voor zich?  Of doet 1 iemand dat voor de gehele groep?


Zie pagina 2 van dit topic.

 95 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 08:54:40 
Gestart door DutchVtwin - Laatste bericht door ElSjiepo
Met recht een "grote beurt" zeg haha. Mooi werk! De brommert ziet er (weer) tiptop uit!

 96 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 06:00:41 
Gestart door DutchVtwin - Laatste bericht door Jesse J
Welkom hier!
Mooie Mille  Een vande mooiste kleurstellingen ooit IMO.

 97 
 Gepost op: Maart 24, 2015, 00:05:09 
Gestart door Heuveltje - Laatste bericht door Tomba la bomba
Mooi verhaal Dennis! En wat was het weer gaaf. Echt een circuit dat je even moet leren kennen, maar daarna wordt het pas echt leuk.

Na een schakelfoutje en een kleine harkpartij aan het einde van de grintbak van bocht 68 (of daar ergens in de buurt) bleek m'n remvoetsteun gebroken, achterrempomp kapot (bij een Falco werkt die normaal ook nog zelfs Wink) en was een radiatorbeugeltje afgebroken en de radiator op die plek dus ook lek. Na een ochtendje sleutelen en met wat tweecomponenten vloeibaar metaal was alles weer vloeistofdicht en prima gefixed. Het vertrouwen was niet meteen helemaal top, maar na wat rustig opbouwende sessies met Stefan en her en der proberen aan te haken bij de ARA-trein in groep 2, blonk er aan het einde van de derde dag een mooie 1.53 voor 't Falcootje. Nog een dag extra en ik ben de tweede, uh derde schaduw van Frank Wink (man wat blèrt Geert met die Tuono hard en plat over dat circuit, echt niet normaal!!!)

Verder was alles goed geregeld door No-Limits, met een prima hotel, fijne biertjes, aardig wat groentegrappen en heul veul flauwe kul meer naast de baan haha. En natuurlijk vrinden gemaakt met de Spaanse horeca







Zo'n paar dagen op het circuit is echt een aanrader voor iedereen, ervaren én rookie!! Het leuke is dat iedereen met elkaar meeleeft, of het nou goed of (even) iets minder goed gaat. De mix aan ervaring maakt het leuk en op een stoeltje in de zon kletst iedereen super relaxed over hoe het gaat, wat nog nét iets beter kan of wat een super gave Aprilia de gelukkigen onder ons rijden Wink Of; hoe het ook weer zit in de paprikahandel. Dat ook natuurlijk.

Ik zeg: volgende keer gewoon weer Smiley

Tombaaa

 98 
 Gepost op: Maart 23, 2015, 23:59:22 
Gestart door DutchVtwin - Laatste bericht door DutchVtwin
Welkom! Maar, ik zie geen plaatjes  Undecided

Welkom hier!  Je plaatjes zitten verstopt achter een wachtwoord en kunnen we helaas niet zien...

Ziggo wilde even niet meewerken blijkbaar, hoop dat photobucket beter werkt. Bedankt voor de melding 

gr.

 99 
 Gepost op: Maart 23, 2015, 22:42:59 
Gestart door NvdSteen - Laatste bericht door Jesse J
Is de dynamo onder coulance vervangen? Hier bestaat een regeling voor.
De 500w stator wordt dan vervangen door een 370w exemplaar.

 100 
 Gepost op: Maart 23, 2015, 22:12:48 
Gestart door raymondvs - Laatste bericht door Jesse J
Gebruik de zoek functie van het forum eens.
Veel van jou vragen zijn al veel vaker ter sprake gekomen.

Wat betreft de filters: Lange filter is vernieuwde type. Groter filteroppervlak.
In het oude (korte) filter zit een bypass klep. Deze zou open kunnen blijven staan waardoor er niet gefilterde olie door het blok gaat. In de praktijk voldoet het korte filter prima. En in sommige gevallen voorkomt het korte filter oliedrukproblemen bij koude starts.

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!