Mooi verhaal Dennis! En wat was het weer gaaf. Echt een circuit dat je even moet leren kennen, maar daarna wordt het pas echt leuk.
Na een schakelfoutje en een kleine harkpartij aan het einde van de grintbak van bocht 68 (of daar ergens in de buurt) bleek m'n remvoetsteun gebroken, achterrempomp kapot (bij een Falco werkt die normaal ook nog zelfs
) en was een radiatorbeugeltje afgebroken en de radiator op die plek dus ook lek. Na een ochtendje sleutelen en met wat tweecomponenten vloeibaar metaal was alles weer vloeistofdicht en prima gefixed. Het vertrouwen was niet meteen helemaal top, maar na wat rustig opbouwende sessies met Stefan en her en der proberen aan te haken bij de ARA-trein in groep 2, blonk er aan het einde van de derde dag een mooie 1.53 voor 't Falcootje. Nog een dag extra en ik ben de tweede, uh derde schaduw van Frank
(man wat blèrt Geert met die Tuono hard en plat over dat circuit, echt niet normaal!!!)
Verder was alles goed geregeld door No-Limits, met een prima hotel, fijne biertjes, aardig wat groentegrappen en heul veul flauwe kul meer naast de baan haha. En natuurlijk vrinden gemaakt met de Spaanse horeca
Zo'n paar dagen op het circuit is echt een aanrader voor iedereen, ervaren én rookie!! Het leuke is dat iedereen met elkaar meeleeft, of het nou goed of (even) iets minder goed gaat. De mix aan ervaring maakt het leuk en op een stoeltje in de zon kletst iedereen super relaxed over hoe het gaat, wat nog nét iets beter kan of wat een super gave Aprilia de gelukkigen onder ons rijden
Of; hoe het ook weer zit in de paprikahandel. Dat ook natuurlijk.
Ik zeg: volgende keer gewoon weer
Tombaaa