Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 24, 2024, 23:06:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: **vakantie naar Odessa**  (gelezen 3875 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
berilia
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 169


doe maar gewoon dan doe je gek genoeg....

Netherlands
WWW
« Gepost op: Juni 09, 2008, 22:53:40 »

Ik ga naar Odessa aan de zwarte zee, met de aprilia.

Is hier al iemand heen geweest?Huh (graag tips).........

  Groetjes 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 10, 2008, 06:04:57 »

boefje dat je er bent, ons een beetje lekker maken over een superrit naar Odessa.

Ja ik ben niet geweest maar 3 vrienden van me wel op resp. een VFR, een CBR en volgauto. Die tevens gebruikt is om de spullen van zijn nieuwe vriendin  mee naar het westen te nemen.

Ze zijn heen over polen gegaan en dat viel reuze mee, okee slecht wegdek en corrupte politie die voor enkele euro's omkoopbaar zijn.
Terug over deel slowakije en Tjechie, dat verbazend sneller gegaan is.

Odessa zelf is erg westers ingesteld, mooie vrouwen(okee daar heb jij niets aan ) en selectief met stroom/water omgaan.

succes

rolf

oja ze hebben geen bandenmaat voor de motoren daar. Undecided
Gelogd
berilia
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 169


doe maar gewoon dan doe je gek genoeg....

Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 10, 2008, 07:50:09 »

Odessa zelf is erg westers ingesteld, mooie vrouwen(okee daar heb jij niets aan ) en selectief met stroom/water omgaan.

succes

rolf

oja ze hebben geen bandenmaat voor de motoren daar. Undecided

[/quote]

oeps, ga je mee dan samen met je vrouwtje, mag wel zou het erg leuk vinden.
Gelogd
Huertecilla
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 10, 2008, 08:03:09 »


oeps, ga je mee dan samen met je vrouwtje,
[/quote]

Euh... híj heeft daar wél wat aan  Kiss  Of iets ´mag´ is verder een kwestie van afspraken maar geen wet. Zijn ook geen boetes voor te snel flirten 

Veel historie in die stad. Érg interessant.
Veel plezier.

@Rolf: dát is nog eens een souvenier van je vakantie  Wink
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 10, 2008, 08:03:40 »

ik zou wel willen maar alles is inmiddels gericht op de pyreneeen dit jaar.

grtjs rolf

ps. nooit meer je motor uitlenen Wink
Gelogd
berilia
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 169


doe maar gewoon dan doe je gek genoeg....

Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 10, 2008, 16:30:00 »



ps. nooit meer je motor uitlenen Wink


Zal ik doen, maar toch wel lastig dat mes op m'n keel.

hahahahaha
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 11, 2008, 09:03:27 »

ben jaren geleden voor mijn werk in odessa geweest , is prima vertoeven daar
maar de wegen zijn niet van een beste kwaliteit (veel gaten), dus oppassen !!!!
zou zeker niet in het donker gaan rijden daar ook de verlichting van weg
en weggebruikers te wensen over laat , veel plezier 
Gelogd

if it runs , race it
Chloé
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 11, 2008, 12:35:50 »

Oppassen in Tsechie, een kameraad van ons is daar de wielen van zijn motor kwijtgeraakt.  Wink

Maar die richting zijn we nog niet geweest, misschien ooit............

wij gingen normaal gezien richting Franse Alpen, Mont Ventoux e.d.

Maar denk/vrees dat het voor mij per wagen gaat zijn  Cool, denk niet dat er dan al een motor zal zijn.

En met  2 op een Duc 1098 zie ik niet zitten  Grin
« Laatste verandering: Juni 11, 2008, 12:38:36 door Chloé » Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 11, 2008, 17:53:06 »

nou ik heb persoonlijk echt een waanzinnige ervaring in Tjechie.

We gingen een kasteel bezoeken van de ooit gevluchte franse adel, 3 motoren waarvan ééntje met de sleutels erin, na 2,5 uur komen we terug komt er iemand naar me toe met de mededeling dat de sleutels er nog in zitten en dat hij er maar bij gebleven is. Waar maak je dat mee. Wink

Vervolgens gaan we opweg na een aantal dagen richting Praag, bloedheet en stoppen onderweg langs de kant blijkt het subframpje achter van de motor van mijn vrouw los te zitten. Boutjes eruit getrild, maar ja bagage achterop daar sta je. Dan maar zoeken naar een garage.

Stoppen in een dorpje bij een lokale pomp, nee helaas geen spullen of garage, staan we buiten komt er een omaatje aanlopen vraagt belangstellend naar onze motoren, verteld over haar man zijn Jawa Wink, we vertellen ons probleempje springt ze zonder iets op haar fiets rijd weg met haar armen zwaaiend blijf wachten. Nu de lokale pomp bied ons wat te drinken aan terwijl we wachten. Komt ze na een uurtje terug en pakt ze uit haar schort een handvol boutjes en moertjes of hier iets van past geweldig ze had zwarte handen van het smeer en ik denk dat ze thuis een compleet roestig blik uit schuur omgekeerd heeft. Motor gerepareerd en bied haar iets aan maar nee ze wilde zelfs geen koffie(van de lokale pomp).

Ze fietst weg, ik sleutelen en na een uurtje wij weer op weg, komen we na een paar kilometers haar tegen met een gekromde rug op haar fiets de berg op rijden. Ze zwaaide een nog beetje. Wij waren echt super verrast en hebben genoten van de bevolking

Tja zo maak je de mensen mee in een land.

rolf
Gelogd
Chloé
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 12, 2008, 09:14:17 »

nou ik heb persoonlijk echt een waanzinnige ervaring in Tjechie.

We gingen een kasteel bezoeken van de ooit gevluchte franse adel, 3 motoren waarvan ééntje met de sleutels erin, na 2,5 uur komen we terug komt er iemand naar me toe met de mededeling dat de sleutels er nog in zitten en dat hij er maar bij gebleven is. Waar maak je dat mee. Wink

Vervolgens gaan we opweg na een aantal dagen richting Praag, bloedheet en stoppen onderweg langs de kant blijkt het subframpje achter van de motor van mijn vrouw los te zitten. Boutjes eruit getrild, maar ja bagage achterop daar sta je. Dan maar zoeken naar een garage.

Stoppen in een dorpje bij een lokale pomp, nee helaas geen spullen of garage, staan we buiten komt er een omaatje aanlopen vraagt belangstellend naar onze motoren, verteld over haar man zijn Jawa Wink, we vertellen ons probleempje springt ze zonder iets op haar fiets rijd weg met haar armen zwaaiend blijf wachten. Nu de lokale pomp bied ons wat te drinken aan terwijl we wachten. Komt ze na een uurtje terug en pakt ze uit haar schort een handvol boutjes en moertjes of hier iets van past geweldig ze had zwarte handen van het smeer en ik denk dat ze thuis een compleet roestig blik uit schuur omgekeerd heeft. Motor gerepareerd en bied haar iets aan maar nee ze wilde zelfs geen koffie(van de lokale pomp).

Ze fietst weg, ik sleutelen en na een uurtje wij weer op weg, komen we na een paar kilometers haar tegen met een gekromde rug op haar fiets de berg op rijden. Ze zwaaide een nog beetje. Wij waren echt super verrast en hebben genoten van de bevolking

Tja zo maak je de mensen mee in een land.

rolf

da's fijn voor jullie. Wink
Nu was de situatie van onze kameraad wel anders. Die had zijn motorfiets moeten achterlaten, wegens pech, ergens op de boer.
Hij had wel bijstand maar ze kwamen de motor maar de dag nadien ophalen.
Dus moest hij met een vriend mee naar het hotel, omdat het te koud was om ter plaatse te blijven.

Hadden alles super vastgelegd, maar ja, de motor stond er nog, maar de wielen waren foetsie.
Hij is dan maar mee teruggekomen, gelukkig had hij daar een verzekering op en is een groot deel toch vergoed.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44065 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10009 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58020 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
S.O.S. Tekenen deze petitie « 1 2 3 » Sjaakie 41 23899 Laatste bericht Juli 21, 2009, 17:47:33
door Patrickg
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2554 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!