Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 17:22:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: eurosport verliest uitzendrechten motogp  (gelezen 5316 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: November 22, 2008, 11:55:40 »

Zijn er nog updates vanuit Eurosport of Dorna over dit onderwerp of is het definitief over en uit? Zo ja, dan is een abonnement op de MotoGP en/of het aanschaffen van een schotel de enige oplossingen.
Gelogd
burgerking
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: November 22, 2008, 12:10:57 »

Is over en uit, MotoGP ga ik volgend jaar gewoon bij de BBC kijken, 250 is in 2009 nauwelijks nog interessant, 125 zal dan wel korte samenvatting worden bij RTL7
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: November 22, 2008, 12:31:37 »

Is over en uit, MotoGP ga ik volgend jaar gewoon bij de BBC kijken, 250 is in 2009 nauwelijks nog interessant, 125 zal dan wel korte samenvatting worden bij RTL7

Digitenne kent alleen BBC Prime  Angry
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: November 22, 2008, 12:53:46 »

JA dat is inderdaad een droevige zaak  Cry dat eurosport geen uitzend rechten meer krijgt. Ik was al benieuwd hoe het nu verder moest ik vind rtlgp niet zo'n goed alternatief. Ook vanwege het commentaar. Ik vind het superbike comentaar trouwens helemaal iritant wat een stel oude wijven zijn dat nou zeg

Ik heb in ieder geval de petitie getekend want de moto gp inclusief het comentaar hoort bij eurosport van 125 tot de 800cc

Even belangrijk ter info wat de optie's zijn als het niet terug komt bij eurosport.
Mischien kunnen we een topic starten over hoe we het dan kunnen volgen
Bijv.
Ik kijk.... schotel bij .....aanbieder kost ..... en dan kijk ik naar deze zender.....
Deze of deze zender zijn free to air


Dan kunnen we meer inzicht krijgen in wat er te koop is op dit gebied

Ik zit zelf te denken aan een schotel omdat je dan sowiezo (zowieso) meer bbc kan ontvangen

sander
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: November 23, 2008, 10:36:52 »

JA dat is inderdaad een droevige zaak  Cry dat eurosport geen uitzend rechten meer krijgt. Ik was al benieuwd hoe het nu verder moest ik vind rtlgp niet zo'n goed alternatief. Ook vanwege het commentaar. Ik vind het superbike comentaar trouwens helemaal iritant wat een stel oude wijven zijn dat nou zeg

Ik heb in ieder geval de petitie getekend want de moto gp inclusief het comentaar hoort bij eurosport van 125 tot de 800cc

Even belangrijk ter info wat de optie's zijn als het niet terug komt bij eurosport.
Mischien kunnen we een topic starten over hoe we het dan kunnen volgen
Bijv.
Ik kijk.... schotel bij .....aanbieder kost ..... en dan kijk ik naar deze zender.....
Deze of deze zender zijn free to air


Dan kunnen we meer inzicht krijgen in wat er te koop is op dit gebied

Ik zit zelf te denken aan een schotel omdat je dan sowiezo (zowieso) meer bbc kan ontvangen

sander

Standby. Hop, de topic staat online.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 59568 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
eemshaven 2008 rolf 10 8147 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf
Joris748 on the road again Joris748 8 3550 Laatste bericht Mei 06, 2012, 17:45:36
door emille
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43881 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!