Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 20:33:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Carnaval ARA 2009  (gelezen 2735 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Gepost op: September 14, 2008, 22:07:45 »

Carnavals weekend 21-22-23-24 febr 2009

Wij hebben in ons land natuurlijk niet het patent op feestvieren. Ook niet waar het om Carnaval gaat. Het is ook leuk om je te verdiepen in gewoonten van andere landen.
Daarom wil ik voor de Aprilianen een Carnavals weekend organiseren in het Westerwald.
Zeker in de lange wintermaanden een leuk evenement en een goede voorbereiding voor het dan komende motorseizoen.
Na lange motortoertochten moet je natuurlijk wel bedreven zijn in het lang aan de bar kunnen hangen.
Vaak verliezen we deze bedrevenheid in de wintermaanden.

Een oplossing daarvoor is carnaval vieren in het Nistertal.
Hotel Zur Quelle bekend van het hemelvaartweekend is de plaats waar het gaat gebeuren.Het carnaval van Nistertal speelt zich af in de grote feestzaal.
Groot voordeel is dan dat je makkelijk naar je bed kunt kruipen.

Gaarne verneem ik jullie reactie omtrent dit voornemen, een minimum aantal van 10 mensen  is echter wel mijn doelstelling om het te organiseren.


Ron Meinema
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
leonsnek
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: September 14, 2008, 22:24:31 »

voor mij,.. nope Bestemming o.k. data niet
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #2 Gepost op: September 16, 2008, 17:34:38 »

Heey Meinema waar is dat andere carnavals topic gebleven  Huh Huh Huh probeer je op de lijst van meest gestarte topics te komen  Huh Huh Huh 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: September 16, 2008, 21:07:39 »

Heey Meinema waar is dat andere carnavals topic gebleven  Huh Huh Huh probeer je op de lijst van meest gestarte topics te komen  Huh Huh Huh 

 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: September 18, 2008, 15:23:31 »

het is leuk om wat te organiseren maar wanneer een aantal leden leuker proberen te zijn dan een ander en er een soort cafe van maken dan verwijder je toch gewoon het topic en start je gewoon opnieuw.
Dit topic is bedoeld om te kijken of er animo is voor dit evenement. Er zijn andere delen van het forum waar op naar hartenlust ongein kan worden verkocht
Dus gaarne gewoon even volwassen gedrag en onzin gaarne in het cafe. Dit topic is daar in ieder geval niet voor bedoeld.
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: September 18, 2008, 17:46:59 »

ron heeft wel gelijk.

rolf
Gelogd
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: September 25, 2008, 19:35:48 »

nog niet veel feestgangers,moet toch wel lukken gezien de gezelligheid binnen de club, meld je aan voor dit gezellige weekend.
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
futuristie rosso
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 485


Futuristie rosso

Netherlands
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: September 28, 2008, 21:55:39 »

kom op mensen, ik moet toch weten of ik een touringcar moet huren
Gelogd

je bent nooit te oud om je jong te voelen...
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: September 30, 2008, 20:14:51 »

nog niet veel feestgangers,moet toch wel lukken gezien de gezelligheid binnen de club, meld je aan voor dit gezellige weekend.

Als je gezellig doet hieroo dan word het topic gelijk in de prullebak gedonderd.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: September 30, 2008, 20:25:56 »

het is leuk om wat te organiseren maar wanneer een aantal leden leuker proberen te zijn dan een ander en er een soort cafe van maken dan verwijder je toch gewoon het topic en start je gewoon opnieuw.
Dit topic is bedoeld om te kijken of er animo is voor dit evenement. Er zijn andere delen van het forum waar op naar hartenlust ongein kan worden verkocht
Dus gaarne gewoon even volwassen gedrag en onzin gaarne in het cafe. Dit topic is daar in ieder geval niet voor bedoeld.

Hopelijk is de stemming tijdens dat caranaval wat minder serieus  Wink

Ik hou best van caranaval vieren, maar heb nog wat andere ijzers in het vuur. Mocht dat niet doorgaan, laat ik het weten.
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14109 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
shiver problemen « 1 2 ... 8 9 » jhho 126 59962 Laatste bericht Maart 20, 2014, 19:47:34
door Jesse J
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 34092 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7301 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!