Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 05:04:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubweekend 12-14 september  (gelezen 31382 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #105 Gepost op: September 14, 2008, 18:42:33 »

Ik denk al wat is het rustig op het forum. Maar Silke is een weekend weg.  Grin

Vincent

Ben weer thuis...en mijn pak is ook weer droog  ben nog steeds foto's aan het verkleinen, valt niet mee met 140 stuks 
Gelogd
herman
Gast
« Antwoord #106 Gepost op: September 14, 2008, 18:58:10 »

Wij zijn ook weer veilig thuis.

Vanmorgen met Erik,Jelle en Frank nog even een rit limburg,duitsland en belgie daar rond half 2 lekker in het zonnetje op het terras kofie met gebak daar zijn de wegen gescheide, wij richting Weert en Jelle en Frank richting Eindhoven. wij onder weg nog een stukje duitsland en half 5 weer lekker bij het meisje thuis op de bank, O ik vergeet iets, eerst de aprilia nog gewassen en gepoest toen was het heerlijke eten klaar en toen lekker met me meisje op de bank sterke verhalen vertellen .

Was geslaagd, gezellig en  best wel veel km's 840.

Ieder bedankt die mede bijgedragen hebben aan een geslaagd clubweekend, en niet te vergeten Maurice en zijn  lieve vrouw.

Groetjes Herman
Gelogd
johansc
Gast
« Antwoord #107 Gepost op: September 14, 2008, 19:00:31 »

Hoi mensen,


Thnx voor een leuk weekend! het weer was misschien wat minder maar dat werd weer goed gemaakt door de sfeer!

Groeten!
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #108 Gepost op: September 14, 2008, 19:08:49 »

Het was mijn eerste weekend met de ARA en het is heel goed bevallen. Over het weer is al genoeg gezegd, volgend jaar maar naar Bolzano/Kaapstad/Avignon Wink.
Zaterdag toch nog bijna 400 km gereden in de kou, mist, regen etc. ik vond het een GVA'tje.
Normaal ben ik je typische mooi weer rijder.
We hadden een hartstikke mooi groepje (jos,chris,henk,robz en ik) en Jos bedankt voor het vele voorrijden. De "beloning" hebben we toch nog in het laatste droge stuk gehad.
's avonds lekker ge-BBQ'd en gezellig gepilst.
Vanmiddag half drie weer in Sneek met 1070 km op de teller.
Heb het heel leuk gehad en jullie gaan me vaker zien met dit soort evenementen.

Tsjuuuzz,
Anton
« Laatste verandering: September 15, 2008, 08:28:36 door malle eppie » Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #109 Gepost op: September 14, 2008, 19:18:07 »

Ja wat zal ik er dan van zeggen. We werden eerst (Rick en Ikke) aangemerkt als watjes  dat we vrijdagavond niet waren gekomen.
Echter het weer zou niet best worden, en wat bleek, niemand is droog op de camping retour gekomen zaterdag.
Zaterdagmiddag samen met Rick besloten om toch maar voor de BBQ en de gezellige avond  even naar Heerlen af te reizen. In ieder geval GEEN spijt van gekregen. Was ook wel te verwachten dat het weer een gezellig samenzijn zou worden.
Was alleen erg jammer dat er toch een aantal gasten waren met Rob de Nijs motoren die de boel eigenlijk een beetje liepen te verzieken. Maar ja, drank maakt meer kapot dan je lief is. 

Tot volgend jaar allemaal en dan met minimaal 50 personen  en wat meer vrouwvolk graag,  al die vieze mannetjes om je heen is ook niet alles. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #110 Gepost op: September 14, 2008, 19:27:22 »

Ja wat zal ik er dan van zeggen. We werden eerst (Rick en Ikke) aangemerkt als watjes  dat we vrijdagavond niet waren gekomen.
Echter het weer zou niet best worden, en wat bleek, niemand is droog op de camping retour gekomen zaterdag.
Zaterdagmiddag samen met Rick besloten om toch maar voor de BBQ en de gezellige avond  even naar Heerlen af te reizen. In ieder geval GEEN spijt van gekregen. Was ook wel te verwachten dat het weer een gezellig samenzijn zou worden.
Was alleen erg jammer dat er toch een aantal gasten waren met Rob de Nijs motoren die de boel eigenlijk een beetje liepen te verzieken. Maar ja, drank maakt meer kapot dan je lief is. 

Tot volgend jaar allemaal en dan met minimaal 50 personen  en wat meer vrouwvolk graag,  al die vieze mannetjes om je heen is ook niet alles. 

Vieze mannetjes  Huh Huh Huh dan kom jij volgend jaar cker niet     
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #111 Gepost op: September 14, 2008, 19:40:59 »

Ben bezig om wat foto's te plaatsen bij evenementen 2008...tjonge jonge, misschien toch beter om de camera de volgende keer thuis te laten 

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?action=gallery;cat=39

De rest komt morgen...ben een beetje 
« Laatste verandering: September 14, 2008, 20:23:48 door Silke » Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #112 Gepost op: September 14, 2008, 20:59:29 »

Ik denk al wat is het rustig op het forum. Maar Silke is een weekend weg.  Grin

Vincent

Ben weer thuis...en mijn pak is ook weer droog  ben nog steeds foto's aan het verkleinen, valt niet mee met 140 stuks 

Ga eens opzoek naar; Visualizer Photo Resize (via; http://www.freeimagebrowser.com/ ) is gratis en kan je het in groepen doen. Zullen er nog wel meer zijn.

Donderdag nat van het zweet op de heen weg. Vrijdag veel ge......... met Daan en Maurice; had nog wat actiefoto's van Maurice van Den Dungen. Later inwendig nat toen de rest binnen kwam en het echt gezellig werd.
Zaterdag eerst aan de buitenkant nat. We hebben het een stukje geprobeerd en na twee keer flink hebben lopen lekken op een tegelvloer (uitglijdende bediening  ) snel weer terug. Inderdaad van jammer van een mooie route. Vrijdag dus niet het moois van Jos; later dit jaar of volgend jaar met pasen oid maar op herhaling.
Zaterdagavond weer inwendig nat. Het was weer een vreselijke straf  Wink .
Vandaag wel mooi weer een gedeeltelijk binnen door terug om het leed wat te verzachten.
Dank aan allen voor het, zoals gebruikelijk uitestekende gezelschap; die andere 300 leden hebben weer wat gemist.

@Jelle (en Franken Co.); goed thuis gekomen met de achterband?? Zou graag het spoor zien van wat jullie gereden hebben.

En nu maar kijken hoe ik er op sta (  )

En ach bij de MotoGP hebben ze ook last van water en het niet 'afgemaakt'.

Anne
« Laatste verandering: September 15, 2008, 08:00:21 door motorbeer » Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #113 Gepost op: September 15, 2008, 07:22:14 »

ik ben ok weer droog thuis Grin.......Op de foto's van Silke zie je wel alleen maar zonnige achtergrond. Ik ben nog nooit zo duk geweest tijdens een clubweekend, dus veel mekletsen zat e niet in.

Het is wel opvallend dat er geen ongelukken zijn gebeurd met de natte omstandigeheden . Met de doge clubweekenden word nog wel eens een motor geplet Lips Sealed

Als we nog een mooie najaarsdag krijgen willen we de route 'echt' helemaal na gaan rijden. Ik zal dan een spontaan topic openen voor de liefhebbers.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #114 Gepost op: September 15, 2008, 08:02:01 »

strakke foto's silke ik was blij dat jij je camera bij je had, konden wij ons richten op de andere zaken.

Maurice op een mooie herfstdag de route nog een keer rijden, lijkt me super.

grtjs rolf
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #115 Gepost op: September 15, 2008, 08:22:11 »

Heb nog en boel foto's te plaatsen maar eerst even naar de fysio om weer wat nekspiertjes los proberen te krijgen  Undecided en dan ga ik vrolijk verder  Grin
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #116 Gepost op: September 15, 2008, 08:46:21 »

gewoon de foto's selecteren en mailen naar jezelf, meestal is de vraag vanuit outlook/windows moeten ze verkleint worden of origineel bestand versturen. Kies verkleinen en je hebt kleine foto's.

succes

rolf
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #117 Gepost op: September 15, 2008, 09:54:07 »

Heb nog en boel foto's te plaatsen maar eerst even naar de fysio om weer wat nekspiertjes los proberen te krijgen  Undecided en dan ga ik vrolijk verder  Grin

Oh, maar dan was dat de reden dat jullie de fietsen in een Peugeot Partner hadden gestopt ..... Wink
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #118 Gepost op: September 15, 2008, 13:09:07 »

uiteindelijk was het droog.....


* toendroog-s.jpg (77.1 KB, 640x480 - bekeken 195 keer.)
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #119 Gepost op: September 15, 2008, 13:11:04 »

anton overdenkt zijn "gva-tje" 

koffiebreak 1.....  conclusie we moeten richting Polen!!


* gva-s.jpg (35.24 KB, 400x300 - bekeken 179 keer.)

* koffie1.JPG (49.67 KB, 400x300 - bekeken 206 keer.)

* koffie2.JPG (52.9 KB, 400x300 - bekeken 185 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10924 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45378 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert
Wisten jullie dat Sjaakie 5 4214 Laatste bericht Januari 28, 2010, 10:49:56
door Sniep
Aprilia rs 125 reggiani replica « 1 2 » *Thomas* 17 12502 Laatste bericht April 05, 2008, 21:15:00
door Robbert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!