Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 01:24:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubweekend 12-14 september  (gelezen 31371 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #90 Gepost op: September 13, 2008, 21:54:45 »

Zijn jullie al opgedroogd Huh  of met z'n allen aan het bier ?

 
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #91 Gepost op: September 14, 2008, 12:43:16 »

Zijn jullie al opgedroogd Huh  of met z'n allen aan het bier ?

 

een aardige inschatting ....

we ( jos, anton, chris, henk et moi) zijn rond 10.00 uur vertrokken, paar spetjes die al snel overgingen in miezer afgewisseld met zachte en/of harde regenbuien...... Undecided

na een uurtje drijven effe een bakkie en overleg over de koers c.q de terugvaart. na raadplegen van thuisfront achter de weerpc wordt besloten de (overigens mooie!) route de route te laten en koers te zetten naar oost, noordoost

er lijkt geen einde te komen aan die regen en pas zo rond 13.30 uur rijden we uit "de bui" . we zitten dan bij mayen.  de schnitzel smaakt extra goed op dit soort dagen en we zetten met onze lekkende outfit even een locaal restaurantje blank Roll Eyes angel. Iedereen is er eigenlijk wel zat van en besloten wordt een stuk op de "61" richting huis te karren.

dan wordt opeens de snelweg droog, de lucht wordt licht en zowaar krijgen we er weer zin an. Smiley  bij weiterswil gaan we de snelweg af en rijden door de noordelijke eiffel weer terug. Dat was lekker toch noch een paar bochies ook al was de weg nat/droog.

sávonds smaakt het bier en de BBQ goed en weet iedereen wel een druipend verhaal op te dissen. we hebben besloten volgend clubweekend weersafhankelijk te maken en zonodig in italie.

iedereen bedankt voor de gezeligheid en het rijden!  ciao! Cool
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #92 Gepost op: September 14, 2008, 13:15:51 »

Dit keer geen boetes?  Grin (in de vorm van aanhoudingen)
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: September 14, 2008, 13:45:38 »

Ben al weer een tijdje thuis, lag bij binnenkomst een nieuw tandwiel op de deurmat....... dus die er maar gelijk ff op gezet.

Moet toch nog ff wat km's inhalen............ na het drama van mij vrijdag-avond en zaterdag...................
Motor loopt nu weer als een zonnetje, dus gelijk maar ff de 44-tands erbij uitproberen.

Excuse voor het oponthoud (en ongemak) welke door mij is veroorzaakt, verder een puik weekend gehad, ook lekker nat...................

eehh.... beetje vochtig geworden... maar vandaag vergoed weer een hoop, dus zo direct nog even een klein toetje.

Iedereen dank................was leuk en vooral gezellig. Buiten de momenten dat ik mij wel een beetje erg veel 'aangesproken' voelde.

 Grin

Tot een volgende keer maar weer....................

 
« Laatste verandering: September 14, 2008, 16:14:58 door Renébagpipe » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #94 Gepost op: September 14, 2008, 13:49:10 »


Ben al weer een tijdje thuis, lag bij binnenkomst een nieuw tandwiel op de deurnat....... dus die er maar gelijk ff op gezet.

Moet toch nog ff wat km's inhalen............ na het drama van mij vrijdag-avond en zaterdag...................
Motor loopt nu weer als een zonnetje, dus gelijk maar ff de 44-tands erbij uitproberen.

Excuse voor het oponthoud (en ongemak) welke door mij is veroorzaakt, verder een puik weekend gehad, ook lekker nat...................

eehh.... beetje vochtig geworden... maar vandaag vergoed weer een hoop, dus zo direct nog even een klein toetje.

Iedereen dank................was leuk en vooral gezellig. Buiten de momenten dat ik mij wel een beetje erg veel 'aangesproken' voelde.

 Grin

Tot een volgende keer maar weer....................

 

@ René : Wat was er met je bike dan  Huh Huh

@ Silke: Hoe is het met jou bike gegaan 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #95 Gepost op: September 14, 2008, 14:05:02 »

ik heb een rondje geprobeerd met airus, johan, silke(met familie Wink), rene, daan(met blonde vriendin ). We gingen we in de motregen maar enkele eigenwijzen denken nog steeds te kunnen motorrijden in de regen zonder regenpak. Ik weet het aan het eind van de dag maakt het ook niets meer uit maar de eerste uren rij je tenminste droog.

In de iefel geeft rene zijn RSV problemen, wie zegt ook al weer dat een rapid bike module zo perfect is , rene terug naar Heerlen. Wij door en na algemene stemming besloten een snellere route te nemen naar Stavelot om te gaan eten en het F1 museum te bezoeken.

Inderdaad het plaatselijke restaurant was erg blij met een plas water rondom onze tafel van 4 x 6 meter, we hebben de serveerster maar een dikke fooi gegeven.

Op naar het museum en we kregen "gratis" toegang omdat het nationale museum dag was in België, op zo'n natte dag een mooie onderbreking.

In dit museum de F1 wagen van joske, maar ook een paar mooie 250cc 2T racers.

Daarna terug naar de camping daar aangekomen heeft john inmiddels de rapid bike module ertussen uit geknipt en rene weer gelukkig.

Langzaam druppelen de tourrijders binnen. Maar we missen de groep(4 man) van Herman en jelle. Wat blijkt jelle heeft een lekke band, frank komt dit vertellen en maurice staat gelijk de bus af . Rob springt achter het stuur en hier blijkt alweer het clubgevoel

Wij inmiddels lekker BBQ-en en om 20.30u komen de mannen terug met een Tuono met een platte band.

De avond sluiten we gepast af met veel gezellig gezwets.

Het was weer super en gezellig. Volgend jaar weer.

grtjs rolf

ps. we weten het nu zeker wie zijn er gezelliger een aprilia club of een druk doenende en hard pratende harleyclub, wij waren gezelliger Grin

Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #96 Gepost op: September 14, 2008, 14:07:41 »

@ jelmer...Met mijn mille ging alles prima   De falco van reco wou eerst niet starten maar uiteindelijk wel...iedeeen dacht dat het mijn brommer was

@iedereen...Aan het weekeindverslag wordt gewerkt en de 145 foto's staan uiterlijk morgen op het forum, je moet me ook geen camera geven...kan niet stoppen   Grin
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #97 Gepost op: September 14, 2008, 14:09:54 »

ik heb een rondje geprobeerd met airus, johan, silke(met familie Wink), rene, daan(met blonde vriendin ). We gingen we in de motregen maar enkele eigenwijzen denken nog steeds te kunnen motorrijden in de regen zonder regenpak. Ik weet het aan het eind van de dag maakt het ook niets meer uit maar de eerste uren rij je tenminste droog.

In de iefel geeft rene zijn RSV problemen, wie zegt ook al weer dat een rapid bike module zo perfect is , rene terug naar Heerlen. Wij door en na algemene stemming besloten een snellere route te nemen naar Stavelot om te gaan eten en het F1 museum te bezoeken.

Inderdaad het plaatselijke restaurant was erg blij met een plas water rondom onze tafel van 4 x 6 meter, we hebben de serveerster maar een dikke fooi gegeven.

Op naar het museum en we kregen "gratis" toegang omdat het nationale museum dag was in België, op zo'n natte dag een mooie onderbreking.

In dit museum de F1 wagen van joske, maar ook een paar mooie 250cc 2T racers.

Daarna terug naar de camping daar aangekomen heeft john inmiddels de rapid bike module ertussen uit geknipt en rene weer gelukkig.

Langzaam druppelen de tourrijders binnen. Maar we missen de groep(4 man) van Herman en jelle. Wat blijkt jelle heeft een lekke band, frank komt dit vertellen en maurice staat gelijk de bus af . Rob springt achter het stuur en hier blijkt alweer het clubgevoel

Wij inmiddels lekker BBQ-en en om 20.30u komen de mannen terug met een Tuono met een platte band.

De avond sluiten we gepast af met veel gezellig gezwets.

Het was weer super en gezellig. Volgend jaar weer.

grtjs rolf

ps. we weten het nu zeker wie zijn er gezelliger een aprilia club of een druk doenende en hard pratende harleyclub, wij waren gezelliger Grin




Top Rolf voor het verslag  hoef ik het lekker niet meer te doen  Heb een super gezellig weekeinde gehad ondanks de regen 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #98 Gepost op: September 14, 2008, 15:57:59 »

jaja Grin we verwachten een "goed" verslag. Oja de namen ik zal even een mailtje in elkaar jassen.

De foto's Wink kom op met een paar exemplaren, ik ben zeer benieuws Evil

rolf

ps. jelle nog goed thuis gekomen Huh
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: September 14, 2008, 16:26:06 »


ps. jelle nog goed thuis gekomen Huh

Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    Grin
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #100 Gepost op: September 14, 2008, 16:29:33 »

Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    Grin

ja mij ook maar dat hadden jullie niet door Grin
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #101 Gepost op: September 14, 2008, 16:31:56 »

Daar ben ik ook even benieuwd naar...haalden trouwens nog je vrouwtje in op de snelweg    Grin

ja mij ook maar dat hadden jullie niet door Grin

Ohh...kijk das niet goed...die leeuw had ik moeten zien die je achterop hebt  Embarrassed
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #102 Gepost op: September 14, 2008, 17:33:18 »

Uit de verhalen blijkt op te maken dat ondanks het weer toch ene geslaagd weekend is geweest 

Helaas kon ik zaterdag geen vrij krijgen, maar volgend jaar ga ik er weer bij zijn
Gelogd

The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #103 Gepost op: September 14, 2008, 17:41:34 »

Ook ik ben weer thuis Grin
De hele weg geen drup regen gezien  Grin
Gisteren ondanks de regen toch een mooie dag gehad.
De route,die we niet gereden hebben, ga ik binnenkort met Maurice nog wel eens rijden.
Ik was net nog even bij hem ,de hut zat vol met motorrijders.Die club(MMC)van gisteren was weer terug.
Ze hebben gisteren tot aan de Moesel regen gehad ,daar hun tentje opgeslagen(je moet er maar zin aan hebben) en overnacht en zijn vanmorgen (met stralend weer ) weer teruggereden
Zo, back on topic.Ik heb toch wel respect voor jullie Hollanders,helemaal naar het zuiden komen om een beetje door de regen te rijden.Petje af   :ok:Ik weet niet of ik het zou doen
Vanmorgen de ATB gepakt en de barbeque eruit gefietst,vanmiddag F1 gekeken en de Appie een beetje gekuist.
Nu nog even een paar fotootjes plaatsen,straks nog wat motorracen en het weekend is weer voorbij Sad

Groetsels en tot de volgende keer 

                                  Jos



De fotograaf gefotografeerd,zie foto 2







Ik kon zweren ik had ook kip gehad,waar is dat kreng Wink




Silke kijkt een beetje vurig uit haar ogen Shocked


« Laatste verandering: September 14, 2008, 17:46:20 door eifeljoep » Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: September 14, 2008, 17:48:58 »

Ook ik ben weer thuis gekomen en wel DROOG  dat hebben we van de vrijdag en zaterdag niet kunnen zeggen Sad
Maar toch heb ik een leuk weekeind gehad, met gezellige mensen zitten kwekken en genoten van een prima geregelde BBQ
De route van zaterdag doen we gewoon een keer over als het mooi weer is Wink

Bedankt iedereen voor dit gezellig ARA weekeind

Groet en tot het volgend jaar Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10924 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45374 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert
Wisten jullie dat Sjaakie 5 4214 Laatste bericht Januari 28, 2010, 10:49:56
door Sniep
Aprilia rs 125 reggiani replica « 1 2 » *Thomas* 17 12502 Laatste bericht April 05, 2008, 21:15:00
door Robbert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!