Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 00:16:29 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Uitlaat van welke bouwjaren uitwisselbaar? (rs 125)  (gelezen 3144 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pim
Gast
« Gepost op: Juli 01, 2008, 20:26:21 »

Heren medeliefhebbers,

Na een klein jaartje niet veel meer met de 125er bezig geweest te zijn er toch weer aan begonnen..
Ik heb er nog de oude 11kw uitlaat opzitten die moet er dus heel snel onderuit 

Al even rondgezocht op internet, maar niets concreet kunnen vinden.
Zitten er verschillen in de uitlaten per bouwjaar? Oftewel past een uitlaat van het 'nieuwe''type van 2000 onder mijne?
Mijn fietsje is een uit duitsland geimporteerde Regiani van 98/99. Heb er een foto voor bijgevoegd.
(rotax 122 blok).


Alvast hartelijk dank,

Pim
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 01, 2008, 20:28:56 »

hallo pim,

dat mag niet uitmaken, hou er wel rekening mee dat met andere uitlaten ook de sproeiers aangepast moeten worden.

grtjs rolf
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 01, 2008, 21:18:40 »

Uitlaten zijn bij mijn weten voor alle bouwjaren gelijk,

vergeet inderdaad niet de sproeiers, olietoevoer, CDI en de powervalve (met rave unit)
Er zijn hier meer topics te vinden over de ombouwe van een 11kw naar full power
Gelogd

*Thomas*
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 03, 2008, 14:31:35 »

Hoi Pim,

erg mooie (vrij zeldzame RS reggiani)

normaliter zijn de uitlaten van alle bouwjaren uitwisselbaar, maar je kan evengoed op zoek naar een leuke aftermarket pijp zoals arrow of tyga (bespaart je tevens een hoop gewicht)

kleine opmerking: je kuipenset is van een 1995 reggiani en normaalgezien heeft deze uitvoering een rotax 123 blok (wat verder weinig uitmaakt)

groeten, Thomas
Gelogd
pim
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 03, 2008, 14:59:41 »

Heren hartelijk dank,

Ik heb inmiddels de powervalve erin gezet, sproeiers en naalden aangepast.
De CDI is de variant voor vol vermogen.
Olietoevoer is afgesteld.
Dus met de nieuwe uitlaat moet het goed komen.

Heb net een technigas bestelt, geen topuitlaat ik weet het. Maar beter dan een begrenzende versie.
Probeer daar de org. demper op passend te maken, originele looks blijven het mooiste

Het Rsje is origineel een grijze geweest, waarop ze een regiani kappenset gezet hebben.
Dit icm met monozitje
Vandaar dat er wel het nieuwe 122 blok onderzit.
Dit is in 2000 gebeurd. Jaar mee gereden en sindsdien niet meer bereden. Vervolgens heb ik hem naar Nl gehaald.
Banden, ketting, remblokken vervangen, en komend winter nieuw zuigertje erin.
Km stand bij aanschaf 10.700.
Nu 1.5 jaar verder 11.800 op de teller
Gelogd
*Thomas*
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 03, 2008, 15:42:47 »

Ahaaa, dat verklaart het rode zitje Wink

Technigas is geen toppijp, maar slecht is ze zeker niet hoor.

Trouwens, verzorg je beestje maar goed, je bent op mij na, de enige met zulk een kleurstelling in de benelux (voor zover ik weet).

Trouwens, als je ze ooit verkoopt, laat het me dan weten, misschien heb je wil interesse om de MONO seat tegen een ori kontje + originele zadels te ruilen?  Afro

Groeten, Thomas
Gelogd
pim
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 03, 2008, 16:17:30 »

Haha, dat is de reden waarom ik deze ook kocht, moet altijd iets bijzonders hebben

Ze hadden alleen het grijze van de voorkuip ook blauw moeten maken 

Heeft alleen wel het nadeel dat reserve delen in kleur bijna niet te vinden zijn.

Denk dat ie voorlopig wel blijft, mocht ie weggaan weet ik je te vinden
Gelogd
*Thomas*
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 03, 2008, 17:11:26 »

waarom blauw? dit grijs is origineel zo hoor Smiley

de rsw250 waar reggiani op reed had ook zo'n grijs kappie Tongue
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51611 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50191 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16313 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25447 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!