dagje sleutelen...
Tja..dan kom je wat slordige dingen tegen...
Heel erg slordig vind ik zelf.. als ik 35000 duizend gulden voor zo een gebakkie neergelegd had.
Dan ging ik toch wel even een willekeurige Jean Pierre bij de Voxan fabriek mishandelen..gewoon om ff af te reageren..man man wat een spul
Bij de ene nokkenas is het olie kanaal mooi afgewerkt en de andere weer niet,veel bramen in het blok ..gewoon een wanprestatie.. niet meer niet minder.
Zuigerveer aan bonken... dit geloof je toch niet... tss
Maar we zetten door..
Deze Aprilia nokkenas heeft dezelfde lift maar een veel heftiger profiel...
De Diameter van de nokkenas is 1 mm kleiner.. het word dus nog even een heel verhaal om dat pas te maken.. maar of ik die 1200 euro nou investeer in bubbelgum Franse nokkenassen of ik investeer 1200 euro in het modificeren van de koppen om deze Italiaanse technische hoogstandjes met een heftiger profiel erin te zetten.
Daar hoefde ik slechts 1 seconde over na te denken.. Appie assen erin dus
Zuigers en cilinders zijn nog prima
Beetje plakke en knippen maar ik ben er wel uit..nu nog ff in rvs maken..
Titanium bouten,Ohlins,monoblocs,carbon spatbord Duc S4RS enz
Typisch gevalletje van nutteloos geld over de balk smijten ..maar wel bling bling
Alle M8 en M10 bouten in titanium,kijk toch weer een grammetje of 200 lichter heel die fiets...