Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 06:57:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik heb de vakantie overleefd...eeh mijn mille dan  (gelezen 39400 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Gepost op: Juli 12, 2008, 16:42:52 »

Jaja...daar heb je d'r weer met de Mille...ben ik leuk aan het rijden in de Ardennen en in de Eifel (nou ja leuk...was/ben zelf ook goed ziek) heeft mijn Mille weer kuren  Evil Als ik naar het stoplicht rij en moet afremmen slaat ie af...rij ik in een stad of dorp krijgt ie kortsaanvallen tot 100 graden...That's hot  Lips Sealed...duurt ff tot ie weer afgekoelt is, moet in de meeste gevallen even de snelweg op om af te koelen (ik  Evil en de motor)...op een gegeven moment gind hij sputteren en vermogen inhouden...tjonge jonge ook dat nog  ...heb ik dat weer, kon wel janken (deed ik ook  ) Toch maar even wezen tanken ook al hoefde het niet, ging 12 liter in dus nog geen reserve maar wat denk je...hij sputterte niet meer  Huh Een of andere sensor die een zonnensteek heeft ? De vinnen doen het, koelvloeistof is ruim voldoende en de temeperatuur-regelaar doet ook zijn werk...stationair draait ie op 1250 toeren (te laag ?) Hij heeft trouwens ook net een kleine beurt gehad en er waren geen onregelmatigheden...dus techneuten...wat kan het zijn Huh 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 12, 2008, 16:47:48 »

 Huh

wat een verhaal weer Silke..... Heb jij dat? pffffffffffff

Ik heb geen idee... idd misschien een sensor
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 12, 2008, 17:02:02 »

Had hem bijna ingeruild voor een Factory uit 2004...maar hij krijgt nog één kans...ga de Harz in nadat hij bij Motodrome is geweest
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 12, 2008, 20:48:36 »

als je een 2004 koopt, zorg dan wel dat alle modificaties uitgevoerd zijn anders sta je weer iedere x bij de dealer  Wink

Sterkte met je huidige, wel vreemd dat je iedere x shit hebt. Heb met mijn 2001 nooit wat gehad, geen verkeerde tik in 3 1/2 jaar tijd. De nieuwe eigenaar heeft ook geen klachten!
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 12, 2008, 21:37:34 »

Had hem bijna ingeruild voor een Factory uit 2004...maar hij krijgt nog één kans...ga de Harz in nadat hij bij Motodrome is geweest

Heb je een alarm op de motor??
zo ja laat ze eens checken of je spanning genoeg op de bezinepomp hebt........kunnen ze gewoon meten met een universeelmeter..gaat ie ook rot van lopen heb ik gemerkt, ik had er startproblemen mee en af en toe slecht lopen.

grt

Peter
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 12, 2008, 22:26:47 »

Hmmm.....jij hebt niet veel geluk met de mille, misschien toch maar een '03 kopen 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 13, 2008, 07:29:27 »

Balen :yes:maarrrrr zal best wel weer goed komen
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 13, 2008, 08:24:49 »

Heb geen alarm op de motor, ben echt een beetje aan het vertwijfelen, elke keer is er wat met dat italiaanse spul van mij  Cry
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 13, 2008, 08:35:04 »

Blijft toch raar, het eerste model werd aldoor verbeterd tot je het vrijwel probleemloze '03 model had, toen kwam aprilia met een volledig nieuw model en begon het opnieuw  zijn er bij de '07 modellen eigenlijk ook nog van die vreemde storingen?, maar ja als hij het dan wel doet....
kan me wel voorstellen dat je er zat van wordt, heb zelf een fiat als 2de autootje, ook allemaal rare storingen mee gehad, dan sta je soms toch op het punt zo'n apparaat een rotschop te geven  (niet dat ik een fiat met een aprilia wil vergelijken natuurlijk  )
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 13, 2008, 08:41:32 »

Blijft toch raar, het eerste model werd aldoor verbeterd tot je het vrijwel probleemloze '03 model had, toen kwam aprilia met een volledig nieuw model en begon het opnieuw  zijn er bij de '07 modellen eigenlijk ook nog van die vreemde storingen?, maar ja als hij het dan wel doet....
kan me wel voorstellen dat je er zat van wordt, heb zelf een fiat als 2de autootje, ook allemaal rare storingen mee gehad, dan sta je soms toch op het punt zo'n apparaat een rotschop te geven  (niet dat ik een fiat met een aprilia wil vergelijken natuurlijk  )

Heb hem ook bijna een rotschop gegeven...zat al aan te denken om hem plankgas van de berg af te laten gaan...zonder mij uiteraard...
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 13, 2008, 08:42:47 »

Blijft toch raar, het eerste model werd aldoor verbeterd tot je het vrijwel probleemloze '03 model had, toen kwam aprilia met een volledig nieuw model en begon het opnieuw  zijn er bij de '07 modellen eigenlijk ook nog van die vreemde storingen?, maar ja als hij het dan wel doet....
kan me wel voorstellen dat je er zat van wordt, heb zelf een fiat als 2de autootje, ook allemaal rare storingen mee gehad, dan sta je soms toch op het punt zo'n apparaat een rotschop te geven  (niet dat ik een fiat met een aprilia wil vergelijken natuurlijk  )

Heb hem ook bijna een rotschop gegeven...zat al aan te denken om hem plankgas van de berg af te laten gaan...zonder mij uiteraard...
police police police
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 13, 2008, 14:38:30 »

lijkt wel of dit ook jou jaar niet is en een hoop problemen met de fiets en genoeg fotootjes van oom  police
vrees inderdaad dat het een sensor zal zijn, bij waren het de brandstofdruk en luchtdruk sensor

 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 13, 2008, 15:10:00 »

lijkt wel of dit ook jou jaar niet is en een hoop problemen met de fiets en genoeg fotootjes van oom  police
vrees inderdaad dat het een sensor zal zijn, bij waren het de brandstofdruk en luchtdruk sensor

 

kostenplaatje van Huh
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 13, 2008, 16:49:27 »

Blijft toch raar, het eerste model werd aldoor verbeterd tot je het vrijwel probleemloze '03 model had, toen kwam aprilia met een volledig nieuw model en begon het opnieuw  zijn er bij de '07 modellen eigenlijk ook nog van die vreemde storingen?

Nope probleemloos de '07  Ding gaat als een kogel zonder een verkeerde tik. Had alleen af en toe lucht in de koppeling maar is nu over, heb er dot 5.0 in gedaan. Vandaag ook weer 250km (binnendoor) lopen gummen 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 13, 2008, 16:55:58 »

Blijft toch raar, het eerste model werd aldoor verbeterd tot je het vrijwel probleemloze '03 model had, toen kwam aprilia met een volledig nieuw model en begon het opnieuw  zijn er bij de '07 modellen eigenlijk ook nog van die vreemde storingen?

Nope probleemloos de '07  Ding gaat als een kogel zonder een verkeerde tik. Had alleen af en toe lucht in de koppeling maar is nu over, heb er dot 5.0 in gedaan. Vandaag ook weer 250km (binnendoor) lopen gummen 

Ja hallooooooooooo...mij even lekker maken met werkende Milles 


 

Ik wil ooooooooooooooooooooooooook  Cry
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181682 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 44840 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39333 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9961 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!