Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 14:45:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik heb de vakantie overleefd...eeh mijn mille dan  (gelezen 39516 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #150 Gepost op: Augustus 15, 2008, 12:36:19 »

nee die ploffen horen dat heb ik ook klinkt prima  sterker nog als je niet helemaal je gas dicht doet
ploft ie nog beter 


 doet mijn mille toch nog iets goeds 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #151 Gepost op: Augustus 17, 2008, 17:29:52 »

er valt mij iets op ........... jullie ook Huh
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #152 Gepost op: Augustus 17, 2008, 17:32:42 »

ja het is alweer een tijdje geleden dat je koffie met de anwb kon doen , zou nu eindelijk alles heel blijven 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #153 Gepost op: Augustus 17, 2008, 17:53:07 »

ja het is alweer een tijdje geleden dat je koffie met de anwb kon doen , zou nu eindelijk alles heel blijven 

Stefan...je hebt er weer een punt bij... ...inderdaad je hoort me niet klagen over mijn Mille  Grin
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #154 Gepost op: Augustus 17, 2008, 18:01:39 »

Alle elektrische onderdelen zijn dan ook vervangen..... Grin, mooi dat ie 't weer goed doet 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #155 Gepost op: Augustus 17, 2008, 18:04:54 »

ja het is alweer een tijdje geleden dat je koffie met de anwb kon doen , zou nu eindelijk alles heel blijven 

Stefan...je hebt er weer een punt bij... ...inderdaad je hoort me niet klagen over mijn Mille  Grin

en dat is 2 
Gelogd

if it runs , race it
rsvrjim
Gast
« Antwoord #156 Gepost op: Augustus 17, 2008, 19:26:35 »

Top, Silke 

enne, wat was het uiteindelijk?
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #157 Gepost op: Augustus 26, 2008, 20:15:16 »

uhh..durf hier nog amper te komen in dit topic maare...ik weet niet, de mille loopt niet lekker, dacht altijd dat het aan mij lag, tussen de oren  Vandaag in L 'warden ff een kerel laten weten dat een vrouw bestwel snel kan zijn  Evil trek ik lekker opheeft ie opeens een dip...voor een seconde geen vermogen  Huh Sinds vandaag ook een schrappend geluid bij de voorrem, alsof er iets tegen aan loopt. Is nu helaas te donker buiten om ff te kijken maar ben bang dat het weer de remblokken zijn maar dit keer voor  Morgen maar even naar Bernard Motoren in Dokkum is dichterbij dan Burgum, tenminste als ik niets zie uitsteken bij de blokken anders rij ik niet 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #158 Gepost op: Augustus 27, 2008, 07:32:21 »

he silke, klote dat ik je weer hier iets zie posten, maak nu gewoon ff
die afspraak bij roke , begeleiding vanaf de afsluitdijk is geen probleem
alleen wel graag ff heads-up 

kunnen je schijven niet een beetje krom zijn van al dat snelle rijden en dus
ook harde remmen. dip je klinkt als een sensor die vervelend doet.
Gelogd

if it runs , race it
Timfiz
Gast
« Antwoord #159 Gepost op: Augustus 27, 2008, 08:11:13 »

Eeeeeeeeh Silke wat kl#te voor je. Hebbe je je blokken wel gecontroleerd. Hebben ze nog een respectabele dikte, want misschien zijn we wel op. Dat geluid had ik laatst ook mijn mijn blokken die op waren. Na vervangen was het meteen verholpen. 

Weer ff je bike laten checken. Zit je niet mee. Als de kosten uit de hand gaan lopen, dan wil ik je blokken wel vervangen als ze op zijn. Je blokken gaan soms harder dan je denkt als je aan het knallen bent. 

Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #160 Gepost op: Augustus 31, 2008, 10:22:31 »

blackbee heeft gisteren ff op mijn Mille gereden om te kijken of er iets aan mankeert...hij heeft inderdaad een dipmoment bij 4500-5000 toeren maar daar kan mijn Mille niets aan doen  mijn standaard uitlaten wel  die zou ik namelijk moeten vervangen en dan is het dipje ook weg volgens blackbee maar ja net een kapitaal uitgegeven aan de motor moet dus ff sparen en maybe next year... Roll Eyes Undecided
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #161 Gepost op: Augustus 31, 2008, 10:28:19 »

blackbee heeft gisteren ff op mijn Mille gereden om te kijken of er iets aan mankeert...hij heeft inderdaad een dipmoment bij 4500-5000 toeren maar daar kan mijn Mille niets aan doen  mijn standaard uitlaten wel  die zou ik namelijk moeten vervangen en dan is het dipje ook weg volgens blackbee maar ja net een kapitaal uitgegeven aan de motor moet dus ff sparen en maybe next year... Roll Eyes Undecided

Ja, dat is het bekende dipje. Ivm Europese milieu- en emissie eisen. Dus als je een andere mapping doet icm een ander setje vervangingsuitlaten is het "verholpen". Maar dat verhelpen daar kan je verder meegaan door 'm op een testbank te zetten, rapidbike of powercommander er op icm andere uitlaten. Ja, dan zou je klaar moeten zijn.  Grin

   
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #162 Gepost op: Augustus 31, 2008, 10:48:13 »

de mijne heeft geen powercommander maar is wel afgesteld en heeft titanium pijpen eronder dit maakt toch wel een
erg groot verschil want als ik de standaard pijpen eronder heb ivm circuit dan merk ik dat ook meteen.
@silke heb je de hendels al omlaag gezet ,dan heb je ook meteen minder last van je polsen, maar prima bike 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #163 Gepost op: Augustus 31, 2008, 10:59:51 »

de mijne heeft geen powercommander maar is wel afgesteld en heeft titanium pijpen eronder dit maakt toch wel een
erg groot verschil want als ik de standaard pijpen eronder heb ivm circuit dan merk ik dat ook meteen.
@silke heb je de hendels al omlaag gezet ,dan heb je ook meteen minder last van je polsen, maar prima bike 

Heb ik nog niet gedaan, ga ik zo meteen doen   
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #164 Gepost op: Augustus 31, 2008, 11:00:29 »

de mijne heeft geen powercommander maar is wel afgesteld en heeft titanium pijpen eronder dit maakt toch wel een
erg groot verschil want als ik de standaard pijpen eronder heb ivm circuit dan merk ik dat ook meteen.
@silke heb je de hendels al omlaag gezet ,dan heb je ook meteen minder last van je polsen, maar prima bike 

Heb ik nog niet gedaan, ga ik zo meteen doen   
Kun je dan gelijk ook je privĂ© circuit weer ff schoonvegen  Huh 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10067 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182106 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45014 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39497 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10012 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!