Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 23, 2024, 21:28:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik heb de vakantie overleefd...eeh mijn mille dan  (gelezen 39544 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #30 Gepost op: Juli 15, 2008, 13:51:56 »

Het kan de koelsensor zijn...alleen het sputteren is vreemd en ook het dashbord is een beetje van slag, breng hem straks weg kan hij aan de computer en ik hoop dat ie donderdag klaar is voor de Harz 
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: Juli 15, 2008, 15:16:22 »

Maat van me (die dus nu een R6 heeft) had precies dezelfde als jou (kleurstelling).  Hij had de Temperatuursensor voor de 2e x defect, motor raakte daardoor in de war en ging slecht lopen (noodloop). Hij had de laatste x ook storingen in de computer en zodoende kon men de storing snel lokaliseren. Als je de motor een paar x op contact zet en er weer af haalt dan resetten de storingen (is mij verteld) en kan men niet zien wat de oorzaak is. Axone kast is haast onmisbaar anders zoek je, je de pleuris........

We horen het graag van je Silke!
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: Juli 15, 2008, 16:04:53 »

Heb hem zojuist ingeleverd bij Motodrome... Cry... Arjen heeft als het goed is de sensor al besteld, hij gaat er ook nog een stukkie op rijden. Hoop echt dat het alleen maar de sensor is en niets anders...hij gaat er ok nog even een ander tandwiel opzetten (15 voor) en met een beetje mazzel is mijn seatcover er dan ook...word weer een dure 
Gelogd
Tuonories
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: Juli 15, 2008, 18:12:59 »

Hoi Silke

Raar verhaal silke wat je schetst

Heb wel eens meegemaakt tijdens een rit naar duitsland met een groep dat ook een van de motoren een probleem kreeg zoals jij beschrijft

Bleek later de tanktas te zijn die de beluchting van de tankdop afsloot.

Groeten Richard 
« Laatste verandering: Juli 15, 2008, 18:26:15 door Tuonories » Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #34 Gepost op: Juli 15, 2008, 21:31:54 »

Tankontluchting is ook een bekend probleem bij de 1e lichting, na een tankbeurt komt die toch al zo goedkope peut zo over je tank heen sijpelen. Dit is makkelijk te verhelpen.
Temp.sensor is denk ik toch wel het probleem 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Stanleybobly
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 439


CapoNord Rally Raid

Colombia
« Antwoord #35 Gepost op: Juli 17, 2008, 21:17:31 »

Gewoon een Japanner kopen joh, nooit meer problemen!  Grin

Slaat vast niet in hier deze opmerking  Wink
Rij nu ook een jap, enigste wat ik doe ik is = tanken & rijden. (4000km lang)
afkloppe 
Gelogd

Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Juli 18, 2008, 09:26:22 »

Bij mijn Mille zijn misschien de gaskleppen niet synchroon afgesteld, vandaag gaat ie aan het kastje, ben benieuwd wat er uit komt en wat me dit weer gaat kosten  Zou nu eigenlijk door de Harz crossen  Cry
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #37 Gepost op: Juli 18, 2008, 09:54:10 »

Bij mijn Mille zijn misschien de gaskleppen niet synchroon afgesteld, vandaag gaat ie aan het kastje, ben benieuwd wat er uit komt en wat me dit weer gaat kosten  Zou nu eigenlijk door de Harz crossen  Cry

Crossen...... nou  1 schrale troost, heb je het weer daar al gezien? Trekken op dit moment behoorlijk wat buien over dat gebied  Wink
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Juli 18, 2008, 09:59:46 »

Bij mijn Mille zijn misschien de gaskleppen niet synchroon afgesteld, vandaag gaat ie aan het kastje, ben benieuwd wat er uit komt en wat me dit weer gaat kosten  Zou nu eigenlijk door de Harz crossen  Cry

Crossen...... nou  1 schrale troost, heb je het weer daar al gezien? Trekken op dit moment behoorlijk wat buien over dat gebied  Wink

Gelukkig wel anders zou ik nog meer balen, ken daar een paar duizend te gekke bochten...
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: Juli 19, 2008, 10:47:30 »

Net telefoontje gehad van Arjen (Motodrome)...hji wou net even gaan proefrijden op mijn mille, start hem...slaat ie af en krijgt hij hem niet meer aan de praat  Cry Cry Cry Blijkt dat mijn motor niet meer laadt, accu is goed maar de mille wil niet meer  Waarschijnlijk de spanningsregelaar  Huh Moet Arjen nog even checken en dan uiteraard bestellen. Hij heeft inmiddels de koelsensor vervangen en nog iets, ben ik even vergeten...ik BAAL als een stekker, dat ding gaat me een vermogen aan reparaties kosten...heb er geen geluk mee 
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #40 Gepost op: Juli 19, 2008, 11:09:21 »

Ding de deur uit doen en deze 2007 kopen (9890,= ex bpm):
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=320274274973&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=011

Beetje BPM betalen en je hebt een z.g.a.n. Mille waarvan zo'n beetje alle kinderziektes uit zijn!


Wel ff de teller op 6000km zetten anders komt er nog btw over heen bij de douane  Wink
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: Juli 19, 2008, 12:04:10 »

Zit er helaas even niet in  is wel een super mooie Mille  Grin
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: Juli 19, 2008, 18:46:25 »

Wat een ergenis  , dus wat de storing veroorzaakt is ook nog niet bekend??, wel weer vreemd dat er nu ook in 1 keer weer een ander onderdeel stuk is, zeer irritant van die storingen in het elektrisch systeem, sterkte er mee 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #43 Gepost op: Juli 19, 2008, 19:26:22 »

Wat een ergenis  , dus wat de storing veroorzaakt is ook nog niet bekend??, wel weer vreemd dat er nu ook in 1 keer weer een ander onderdeel stuk is, zeer irritant van die storingen in het elektrisch systeem, sterkte er mee 

Ik baal ook als een stekker...helemaal toen hoekstra motoren mij net een email stuurde dat ik een gedeelte (euro's) van de speedometer (60 euro of zo, rekening was kleine 500 euro) bij hem mocht komen  ophalen...mijn antwoord met wat dan Huh Die Mille doet het weer niet...maak maar over dat bedrag kan ik wel gebruiken voor motodrome...@#$&W^(*#*)(*#)&#_(_@#$*@(%#&@$#& Evil Evil Evil Evil Evil Evil  Heb de motor sinds januari en alleen maar ellende...kan echt huilen, Silke zonder motor ...dat kan niet, al 16 jaar niet en de rest die ik achterop heb gezeten  Cry Cry Cry Cry Cry Cry
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #44 Gepost op: Juli 19, 2008, 19:26:58 »

TĂ©ring Silke, het zit jou ook niet mee.... AndrĂ© heeft nog wel een heel mooie Mille binnen staan zag ik vorige week.  En ook een Dorsoduro.... Wát een gaaf ding zeg. Jij in ieder geval sterkte met de komende kosten en ellende. 
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10070 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182218 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45081 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39547 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10019 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!