Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 18:28:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik heb de vakantie overleefd...eeh mijn mille dan  (gelezen 39394 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Juli 13, 2008, 19:38:57 »

Vriend van me had een 2004 Mille, splinternieuw gekocht. Zelfs zelf uit het krat gehaald en opgebouwd, hij werkte toen bij Motoport. Hij heeft er een paar x achter elkaar wat mee gehad (zie topic inhouden '04 Mille) en was er helemaal klaar mee, had het vertrouwen een beetje verloren. Heeft nu een splinternieuwe R6 gekocht. Super mooi ding maar ik denk dat ie er spijt van gaat krijgen, niet zozeer van het model maar van een 1000cc twin naar een 600cc 4 pitter................ dat ga je echt wel missen 

Maar goed ik begrijp het enigzins wel een beetje en hoop dat jou problemen binnenkort over zijn voordat jij ook overstapt.......zou zonde zijn!

Suc6
M
« Laatste verandering: Juli 15, 2008, 09:51:38 door mjvanderlaan » Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Juli 13, 2008, 22:22:31 »

Das mooi klote! Cry

Ik heb vorig jaar een soort gelijk probleem gehad mijn 2000 RSV. Bleek dat er een paar kabeltjes naar de "boordcomputer" klem hebben gezeten waardoor de mantel weg is gaan slijten en de kern bloot is komen te leggen wat dus sluiting tot gevolg had.

Dus ik zou alle bedrading/kabeltjes van/naar de boordcomputer ff checken op slijtage.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Juli 14, 2008, 06:11:06 »

goedemorgen silke,

het is je niet gegunt zeg, pech achtervolgt je. Succes met de reparatie.

rolf
Gelogd
Stanleybobly
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 439


CapoNord Rally Raid

Colombia
« Antwoord #18 Gepost op: Juli 14, 2008, 07:36:40 »

ik heb precies dezelfde probleem gehad op mijn '04 Mille !
sputteren en uitvallen bij warm weer/temp en toevallig steeds bij de stoplichten 

het lag aan de koppeling terugslag klep. 


je kan ook het zoek knop gebruiken, er staan paar topics over dit waaronder die van mij 
« Laatste verandering: Juli 14, 2008, 07:40:02 door Stanleybobly » Gelogd

emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Juli 14, 2008, 09:05:38 »

Gewoon een Japanner kopen joh, nooit meer problemen!  Grin

Slaat vast niet in hier deze opmerking  Wink
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Juli 14, 2008, 09:43:55 »

Gewoon een Japanner kopen joh, nooit meer problemen!  Grin

Slaat vast niet in hier deze opmerking  Wink

    Heb er wel aan gedacht maar gauw weer laten gaan die gedachte  
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Juli 14, 2008, 09:56:51 »

Gewoon een Japanner kopen joh, nooit meer problemen!  Grin

Slaat vast niet in hier deze opmerking  Wink

    Heb er wel aan gedacht maar gauw weer laten gaan die gedachte  

Da's wel de makkelijkste uitweg  Wink Gelukkig geef je het nog een kans, anders moet je dochter weer een ander liedje verzinnen (voor youtube) Grin
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Juli 14, 2008, 18:24:41 »

Koop die van mij maar ,is al zoooooveel aangeweest, moet een keer ophouden Wink

gewoon volhouden Silke,als tie loopt dan gaaaaaaaaat tie ook 

Noemen ze karakter
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Juli 14, 2008, 21:06:16 »

geef niet zo gauw op hoor...noem het ook maar karakter... Grin Wink
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Juli 14, 2008, 22:03:13 »

Gewoon een Japanner kopen joh, nooit meer problemen!  Grin
Slaat vast niet in hier deze opmerking  Wink

ik heb eens op de paddock op zolder tussen twee kapotte jappen gestaan en had een andere opmerking.. Evil  sloeg trouwens ook niet in toen..... Roll Eyes angel

valt met wel op dat het model 2004 volgens mij relatief veel problemen heeft. Toch iets te vroeg op de markt gegooid?  Ik heb met mijn 2002 eigenlijk nooit problemen Cool
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Juli 15, 2008, 07:11:23 »

De mijne komt uit 2005 en vandaag ga ik ff naar Burgum hopend dat Arjen gelijk weet wat het is, staat namelijk nog een lang weekeinde Harz in de planning 
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Juli 15, 2008, 07:49:42 »

De mijne komt uit 2005...

Ja maar volgens mij is hij in 2004 gemaakt........ Ik had ook een 2006 maar het was een overjarige 2005 en dus moesten alle mods nog gedaan worden. Vanaf 2006 werden ze afgeleverd met alle mods af-fabriek.

Ik hoop dat Arjen de storing snel kan vinden (heeft ie een axone kast?)  Have fun in de Harz 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Juli 15, 2008, 07:58:21 »

Ik zou zowieso het stationaire toerental tot +/- 1500 opschroeven en die temperatuur is op zich niet zo bijzonder, ik heb ook wel eens dat, bij rustig tuffen en veel stoplichten in de bebouwde kom , de temp op 102 graden staat, niets bijzonders dus, zolang de vinnen maar aanslaan en wanneer je weer vrij baan hebt, de temp weer tot normale waarden zakt.

Check eens of je bougiedoppen wel goed vast zitten of uberhaupt heel zijn, misschien zijn ze bij de beurt wel kapotgetrokken.


Een twin blijft toch een enigzins rouwe configuratie , zal nooit een japanse naaimachine worden, maar hoort natuurlijk niet te gaan sputteren.
« Laatste verandering: Juli 15, 2008, 08:00:49 door rsvfrank » Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Juli 15, 2008, 09:53:06 »

Ik zou zowieso het stationaire toerental tot +/- 1500 opschroeven en die temperatuur is op zich niet zo bijzonder, ik heb ook wel eens dat, bij rustig tuffen en veel stoplichten in de bebouwde kom , de temp op 102 graden staat, niets bijzonders dus, zolang de vinnen maar aanslaan en wanneer je weer vrij baan hebt, de temp weer tot normale waarden zakt.

Check eens of je bougiedoppen wel goed vast zitten of uberhaupt heel zijn, misschien zijn ze bij de beurt wel kapotgetrokken.


Een twin blijft toch een enigzins rouwe configuratie , zal nooit een japanse naaimachine worden, maar hoort natuurlijk niet te gaan sputteren.

Ik dacht ook dat Silke een "oud" model (2001-2003) had maar ze heeft een nieuw model en dan kun je het toerental niet handmatig afstellen zoals bij de "oude" types
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Juli 15, 2008, 12:11:35 »

Ik zou zowieso het stationaire toerental tot +/- 1500 opschroeven en die temperatuur is op zich niet zo bijzonder, ik heb ook wel eens dat, bij rustig tuffen en veel stoplichten in de bebouwde kom , de temp op 102 graden staat, niets bijzonders dus, zolang de vinnen maar aanslaan en wanneer je weer vrij baan hebt, de temp weer tot normale waarden zakt.

Check eens of je bougiedoppen wel goed vast zitten of uberhaupt heel zijn, misschien zijn ze bij de beurt wel kapotgetrokken.


Een twin blijft toch een enigzins rouwe configuratie , zal nooit een japanse naaimachine worden, maar hoort natuurlijk niet te gaan sputteren.

Ik dacht ook dat Silke een "oud" model (2001-2003) had maar ze heeft een nieuw model en dan kun je het toerental niet handmatig afstellen zoals bij de "oude" types
Grin
idd dat dacht ik ....,dan de boel maar aan de axonekast Grin
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181671 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 44839 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39326 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9959 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!