Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 16:01:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik heb de vakantie overleefd...eeh mijn mille dan  (gelezen 39393 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #165 Gepost op: Augustus 31, 2008, 11:03:52 »

de mijne heeft geen powercommander maar is wel afgesteld en heeft titanium pijpen eronder dit maakt toch wel een
erg groot verschil want als ik de standaard pijpen eronder heb ivm circuit dan merk ik dat ook meteen.
@silke heb je de hendels al omlaag gezet ,dan heb je ook meteen minder last van je polsen, maar prima bike 

Heb ik nog niet gedaan, ga ik zo meteen doen   
Kun je dan gelijk ook je privĂ© circuit weer ff schoonvegen  Huh 

Ze zijn nog steeds bezig...die boeren...je mag niet werken op zondag  Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #166 Gepost op: Augustus 31, 2008, 12:22:40 »

o ja wat ik nog was vergeten , ff de gaskabel smeren ,deze loopt wel erg zwaar 

maar dat prive circuit is echt gaaf  , kom daar zeker nog een keertje terug 
Gelogd

if it runs , race it
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #167 Gepost op: September 05, 2008, 14:36:45 »

Oke...het is gebeurd met dat klereding ^*(^@#*(&#)&)#^)!#^)#^!*#^!)&#_!&*#_^#*
Sta voor de brug te wachten wil starten...niets...een file van weet ik hoeveel achter mij  Evil Evil Evil Dat ding aan de kant geschoven, stekker los gehaald dus stroom onderbroken, wil die weer starten maar alle echt alle lampjes gaan branden. Gelukkig was ik niet ver van huis...gaan hem nu in de bus laden en dumpen  in Burgum
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #168 Gepost op: September 05, 2008, 14:56:14 »

Dumpen dat ding  en n andere kopen  Grin Grin Grin 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #169 Gepost op: September 05, 2008, 15:06:55 »

Oke...het is gebeurd met dat klereding ^*(^@#*(&#)&)#^)!#^)#^!*#^!)&#_!&*#_^#*
Sta voor de brug te wachten wil starten...niets...een file van weet ik hoeveel achter mij  Evil Evil Evil Dat ding aan de kant geschoven, stekker los gehaald dus stroom onderbroken, wil die weer starten maar alle echt alle lampjes gaan branden. Gelukkig was ik niet ver van huis...gaan hem nu in de bus laden en dumpen  in Burgum
Is de kabelboom al eens nagekeken? Het komt nog wel eens voor dat de isolatie doorslijt, ergens waar de bekabeling bijvoorbeeld langs het frame schuurt. Als het koper dan bloot komt te liggen, en door het trillen dus sluiting maakt, heb je dus een probleem.

Succes!
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
v-TWim
Gast
« Antwoord #170 Gepost op: September 05, 2008, 15:14:25 »

Ongelofelijk. Ik kan het begrijpen.... Ergens is er een keer een grens bereikt.  Tiet veur 'n Falco?  Grin Grin
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #171 Gepost op: September 05, 2008, 15:41:38 »

The never ending story......
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #172 Gepost op: September 05, 2008, 18:23:11 »

Er was kortsluiting in de stekker/kabel die van de accu naar de motor gaat, motor doet het weer maar ik ga binnenkort ff naar Timfiz kan hij zijn kawa project even inruilen voor een Aprilia project  en inderdaad de bedrading moet even goed nagekeken worden niet dat er ergens een kabelbreuk zit.
Er was ook weer aan Can-line storingsmelding maar dat kan met de kortsluiting te maken hebben...
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #173 Gepost op: September 06, 2008, 08:57:34 »

Er was kortsluiting in de stekker/kabel die van de accu naar de motor gaat, motor doet het weer maar ik ga binnenkort ff naar Timfiz kan hij zijn kawa project even inruilen voor een Aprilia project  en inderdaad de bedrading moet even goed nagekeken worden niet dat er ergens een kabelbreuk zit.
Er was ook weer aan Can-line storingsmelding maar dat kan met de kortsluiting te maken hebben...

Ik kan niet in je portemonnee zien, maar ik zou de Mille van de hand doen. 'Tis leuk geweest, teveel ergernissen Ă©n het vertrouwen in de bike is compleet weg. Jammer, maar helaas.
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #174 Gepost op: September 06, 2008, 09:01:17 »

en als dan met 0ne way ticket to the moon...
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #175 Gepost op: September 06, 2008, 18:52:27 »

als je toch naar tim gaat , kom gerust een bakkie doen 
Gelogd

if it runs , race it
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #176 Gepost op: September 07, 2008, 20:13:44 »

Tja, wegdoen lijkt de beste optie, maar dan hebben we binnenkort weer een nieuw ARA lid in dit topic...

Ik zou eerlijk gezegd de fiets gewoon eens uit elkaar schroeven en eens kijken hoe de zaak elektrisch functioneert. Kans is groot zoals al eerder aangegeven is dat er ergens sluiting wordt veroorzaakt. Gewoon de kuip, kont en tank eraf en er eens goed bij langs lopen. Stekkers los, goed reinigen en behandelen tegen vochtopname. Liefst de kabels eens goed doormeten, dat kan al met een eenvoudige multimeter. Indien mogelijk stukje krimpkous om de connectors en de zaak weer monteren. Terwijl de zaak uit elkaar ligt de boel vervolgens eens goed schoonmaken en weer monteren. Kans is groot dat het aan een kleinigheid ligt ergens op een verborgen plek...

Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181668 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 44832 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39324 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9959 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!