Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 08:28:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: shiver problemen  (gelezen 59463 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jhho
Gast
« Gepost op: Juli 21, 2008, 09:30:51 »

vraagje

ik zit nog steeds te wachten op een nieuw dashbord, omdat er in de mijne vocht zit, hoorde ik van mijn dealer (bruggeman) dat hij momenteel 4 shivers heeft stil staan met elektronica problemen, gaat om de laatste serie als ik het goed begrepen heb.

weet iemand hier meer van zoja kan je dan vertellen om welke problemen het gaat.
Gelogd
Grandia
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 21, 2008, 13:08:06 »

Wsl een doorgebrande startermotor, daar hebben veel Shivers last van. De starter switch blijft hangen, waardoor de startmotor blijft werken en uiteindelijk doorbrandt.
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 21, 2008, 18:27:57 »

Shiver van mijn vrouw heeft ook problemen met de cockpit. Geeft geen km teller en versnellingen aan.
Ik hoop wel dat het goed en snel afgehandeld word........................ Angry
Aprilia krijgt het volgens mij toch maar niet voor elkaar om een probleemloze motor op de markt te zetten


Hoort de shiver ook automatisch het knipperlicht uit te zetten?...............
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Grandia
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 21, 2008, 22:07:58 »

Hoort de shiver ook automatisch het knipperlicht uit te zetten?...............
Doet de mijne iig niet
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 22, 2008, 04:54:45 »

Shiver van mijn vrouw heeft ook problemen met de cockpit. Geeft geen km teller en versnellingen aan.
Ik hoop wel dat het goed en snel afgehandeld word........................ Angry
Aprilia krijgt het volgens mij toch maar niet voor elkaar om een probleemloze motor op de markt te zetten


Hoort de shiver ook automatisch het knipperlicht uit te zetten?...............

Jij hebt altijd wat met Aprilia 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
r1ckie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 22, 2008, 06:05:04 »

Ik heb (tot nu toe) een probleemloze Aprilia 
Ze bestaan dus wel 
En ik rijd er dag en nacht in weer en wind mee. Wel een heel klein beetje condens in het display maar dat is niet storend. Het is via de dealer wel kenbaar gemaakt bij de importeur en die beweert dat er bij Aprila een oplossing gezocht wordt. Voor de rest is en blijft het een wereld fiets 
Gelogd
5h1v3r
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 22, 2008, 08:40:20 »

ja dat knipperlicht gaat bij mij ook automatisch uit, maar alleen bij hogere snelheid. ik had het alleen op de snelweg bij een afrit en heb toen 'ns experimenteel gekeken of het links ook zo gaat en zowaar ja Smiley

en dat vocht in de computer, ik heb geen idee of het schade kan veroorzaken. mijn dealer zou het ding tzt 'ns dichtkitten als het van binnen droog is.

verder vooralsnog 3500 fijne km's (ok, de shiver logo's aan de zijkant laten los LOL) ik zou geen andere motor willen!
Gelogd
jhho
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 22, 2008, 11:23:10 »

mijne is van 2008, en ik heb nu 2000km probleem los gereden.
heb alleen wel vocht in tellerunit, daar komt een nieuwe voor maar voor de rest prima fiets en geen problemen voor de rest.
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 22, 2008, 18:19:16 »

een paar dagen naar tjechie geweesrt met de shiver nou ik heb alles gehad wat lek kan gaan en onderedelen die los gaan zit er nu sterk over te denken om hem in te ruilen en dan maar een ktm te kopen wat een bagger motor hij rijd super maar het is gewoon een lekbak
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 22, 2008, 20:10:48 »

een paar dagen naar tjechie geweesrt met de shiver nou ik heb alles gehad wat lek kan gaan en onderedelen die los gaan zit er nu sterk over te denken om hem in te ruilen en dan maar een ktm te kopen wat een bagger motor hij rijd super maar het is gewoon een lekbak
Balen Bram  :bad:das nie goe :no:khoop dat je met n andere brommert meer plezier hebt
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
cwalker
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 22, 2008, 20:45:41 »

een paar dagen naar tjechie geweesrt met de shiver nou ik heb alles gehad wat lek kan gaan en onderedelen die los gaan zit er nu sterk over te denken om hem in te ruilen en dan maar een ktm te kopen wat een bagger motor hij rijd super maar het is gewoon een lekbak

wat heb je lek/los/vanalles gehad dan?  Huh
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 23, 2008, 07:10:42 »

een paar dagen naar tjechie geweesrt met de shiver nou ik heb alles gehad wat lek kan gaan en onderedelen die los gaan zit er nu sterk over te denken om hem in te ruilen en dan maar een ktm te kopen wat een bagger motor hij rijd super maar het is gewoon een lekbak

wat heb je lek/los/vanalles gehad dan?  Huh
ben een dopje van de koppelingshuis verloren
lekkage aan de sensor van de snelheid en versnelling waardoor dat je snelheid  elke keer weg valt op je display
lekkage aan het carter helft van de dynamo
lekkage aan het potje van het kopelings huis
neem aan dat dit zat was toch voor een nieuwe motor
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
cwalker
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 23, 2008, 08:23:39 »

tjonge, jij hebt ook geen geluk hĂ©  Huh Huh

geen van de bovenstaande hebben we hier al op een motor gehad, en ik heb er toch aardig wat rondrijden...

wat zegt je dealer ervan?
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 23, 2008, 09:19:49 »

tjonge, jij hebt ook geen geluk hĂ©  Huh Huh

geen van de bovenstaande hebben we hier al op een motor gehad, en ik heb er toch aardig wat rondrijden...

wat zegt je dealer ervan?
die had al shivers gehad met kleine probleempjes maar dit was een toppertje volgens hem heb de shiver weg gebracht en hij gaat eens kijken wat er allemaal aan de hand is dus ben
 benieuwd dus als je de grens van de 6000 km gaat passeren pas op dan voor de gebreken
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
cwalker
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 23, 2008, 16:40:49 »

hou me op de hoogte aub...


heb er hier eentje met 13000 km, een met 9000 en een met 7000, alle zonder problemen tot nu toe.

alle andere kan ik nog niet veel van zeggen, die hebben minderdan 5000 km

wij hebben nog geen enkel claim moeten indienen voor een shiver tot nu toe, duimen dat het zo blijft.

Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10834 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25352 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35361 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9953 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
Laadspanning RSV tito1984 14 9364 Laatste bericht Mei 28, 2010, 20:33:39
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!