Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 08:42:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Canada:Geluidoverlast? lekker boeiend. Politie? Daar zijn ze sch;;tbenauwd voor!  (gelezen 1652 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Gepost op: Augustus 02, 2008, 10:46:52 »

Heeyheey,

We stonden in Canada op een camping met een kartbaan en offroad motorbaan in de achtertuin Grin
Dus ik denk.. mooi kan ik ook ff karten ofzo  Bleek het voor "clubs" te zijn  Undecided moet je je eigen kart enzo hebben  Lips Sealed
Maargoed...hoorde wel de hele dag motoren en karts  naja, hele dag, we waren eigenlijk alleen savonds er maar en hebben
er 2 dagen gestaan  Maar ze deden er ook nog dragracing wedstrijden e.d. op dat circuitje, jammer genoeg niet toen wij erwaren.

     


Maar geluidsoverlast boeit daar blijkbaar niet zoveel  Is wel wat anders dan hier in NL
Die motoren en sommige auto´s maakten ook een best kabaal, heerlijk  Grin

Alleen is iedereen in Canada wel schijt benauwd voor de politie  Enigzins wel begrijpelijk, want hier staat er `stop politie`, maar daar staan
gelijk alle lichten en geluid aan en meot je gelijk aan de kant van de weg staan! Niet ff eerst volgende tankstation, nope gelijk vol op de rem aan de kant van de weg staan  . En ok, hier zijn veel flitspalen  maar daar zijn super veel polities auto´s zeg  echt op plekken waarvan je zegt... wat doen ze hier in vredesnaam  Roll Eyes . Maargoed... te snelrijden hoef je daar dus niet 

Wel onwijs mooie wegen in de Rocky Mountains!! Volgende keer ga ik zeker weten met de motor daar doorheen!!! Alleen wel oppassen voor de stenen op de weg,
maar verder echt kickuh joh!  Heb alleen maar 1 appie gezien, een futura, verder allemaal choppers, toermotoren en qua sportmotoren zowat alleen maar R1´s 

Maar ik zou er zo kunnen wonen, vooral in het plaatsje Whistler  Alleen heb ik de winters nog niet meegemaakt daar,
die moeten er ergggggg koud zijn (soms wel minus 40  ).

greetzz

Jelmer
« Laatste verandering: Augustus 02, 2008, 11:33:20 door Deefski » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Tuonofreak
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 03, 2008, 16:26:22 »

Leuk daar he, wij gaan over 6 weken voor 3,5 week naar de U.S.A en dan naar het Zuid Westen. Onze route loopt vlak langs Laguna Seca. Dus dat is dan mooi meegenomen. Ik hoop daar een AMA race te kunnen zien(Amerikaanse superbike's!) Maar om op jou verhaal terug te komen, hier liggen ze overal om te zeiken. Lang leve Amerika!(en Canada) Grin

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163731 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45598 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
Tuono 2003 3250,- Tuonofrank 0 1469 Laatste bericht Maart 14, 2015, 11:26:11
door Tuonofrank
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12883 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Opnieuw voorstellen Rsvmakkie rsvmakkie 4 1829 Laatste bericht Augustus 08, 2014, 15:11:40
door rsvmakkie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!