Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 01:39:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verbruik  (gelezen 3300 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Gepost op: Augustus 01, 2008, 12:43:05 »

Vandaag (ongelofeloos) ging mijn reservelampje pas aan bij 230km van mijn Mille'01 (open Akra, 16 tandjes voor).
255 ben ik eraf gegaan om te tanken, 14,77liter... Da's zeg maar 1 op 17,3?! Toch lekker geblazen in het zuiden (Eindhoven/Belgie) daarvoor...

Super!  Kiss

Hoest met u dan?
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 01, 2008, 13:06:21 »

Al vaker topics over geweest, bij stukken snelweg is die van mij ook wel wat zuiniger als normaal denk ik, maar anders 1 op 12 zo'n beetje 
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 01, 2008, 19:42:48 »

Vandaag (ongelofeloos) ging mijn reservelampje pas aan bij 230km van mijn Mille'01 (open Akra, 16 tandjes voor).
255 ben ik eraf gegaan om te tanken, 14,77liter... Da's zeg maar 1 op 17,3?! Toch lekker geblazen in het zuiden (Eindhoven/Belgie) daarvoor...

Super!  Kiss

Hoest met u dan?

Jouw rijstijl kennende verbaast me dat toch wel een beetje. Ik had verwacht dat die zuiniger zou lopen. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
irish wolfie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 02, 2008, 00:26:57 »

Vandaag mijn tankbeurt (Falco 2001) ook maar eens uitgerekend, samenloop van verschillende rijstijlen, van blazen tot toeristisch uitstapje met de vriendin op haar L-motor: totaal 245 km  Shocked
Tankbeurt 14.5 liter
Maakt 1 op optimistische 17, lang geleden dat ik nog eens een motor had waarop ik zo lang kon doorgaan zonder verplicht af te stappen.
Conclusie : een Appie is niet gulzig, andere motoren zijn véél zuiniger als je het gas niet opendraait maar als je dat eenmaal wél doet zijn ze weer véééééééél gulziger (de r6 deed het met het gas tot de aanslag niet beter dan 1 op 8.5)
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 02, 2008, 11:36:12 »

Vandaag (ongelofeloos) ging mijn reservelampje pas aan bij 230km van mijn Mille'01 (open Akra, 16 tandjes voor).
255 ben ik eraf gegaan om te tanken, 14,77liter... Da's zeg maar 1 op 17,3?! Toch lekker geblazen in het zuiden (Eindhoven/Belgie) daarvoor...

Super!  Kiss

Hoest met u dan?

Jouw rijstijl kennende verbaast me dat toch wel een beetje. Ik had verwacht dat die zuiniger zou lopen. 

      Cry

 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 02, 2008, 11:37:32 »

Vandaag mijn tankbeurt (Falco 2001) ook maar eens uitgerekend, samenloop van verschillende rijstijlen, van blazen tot toeristisch uitstapje met de vriendin op haar L-motor: totaal 245 km  Shocked
Tankbeurt 14.5 liter
Maakt 1 op optimistische 17, lang geleden dat ik nog eens een motor had waarop ik zo lang kon doorgaan zonder verplicht af te stappen.
Conclusie : een Appie is niet gulzig, andere motoren zijn véél zuiniger als je het gas niet opendraait maar als je dat eenmaal wél doet zijn ze weer véééééééél gulziger (de r6 deed het met het gas tot de aanslag niet beter dan 1 op 8.5)

1 op 8,5 da's heftig haha. Mijn Soes (exit) hield ik toch niet lager dan 1 op 10  Wink
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 04, 2008, 12:20:18 »

afgelopen wekend in bergen 1 op 13/14

op de snelweg 1 op 16
Gelogd

if it runs , race it
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 04, 2008, 12:23:20 »

Vandaag (ongelofeloos) ging mijn reservelampje pas aan bij 230km van mijn Mille'01 (open Akra, 16 tandjes voor).
255 ben ik eraf gegaan om te tanken, 14,77liter... Da's zeg maar 1 op 17,3?! Toch lekker geblazen in het zuiden (Eindhoven/Belgie) daarvoor...

Super!  Kiss

Hoest met u dan?

Jouw rijstijl kennende verbaast me dat toch wel een beetje. Ik had verwacht dat die zuiniger zou lopen. 

      Cry

 
With stupid
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 04, 2008, 14:51:46 »

Vandaag (ongelofeloos) ging mijn reservelampje pas aan bij 230km van mijn Mille'01 (open Akra, 16 tandjes voor).
255 ben ik eraf gegaan om te tanken, 14,77liter... Da's zeg maar 1 op 17,3?! Toch lekker geblazen in het zuiden (Eindhoven/Belgie) daarvoor...

Super!  Kiss

Hoest met u dan?

Jouw rijstijl kennende verbaast me dat toch wel een beetje. Ik had verwacht dat die zuiniger zou lopen. 

      Cry

 
With stupid

Die van jou zal wel 1:12 lopen, maar ja, de oorzaak is bekend. Die van Mieke loopt 1:12 bij flink gas geven. Dus doe er wat aan Deefje. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 06, 2008, 10:17:55 »

Hoeveel KM kun je eigenlijk nog rijden als het lampje begint te branden?  Huh Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel liter
de tank van de RSV is  Bij mij gaat het lampje rond de 190 á 200km branden.....

Maargoed, ik ben wel wat gewend na mijn RSje Roll Eyes elke 100km tanken (reed op op 10 alst niet gekker was) en dan ook nog 2taktolie bijvullen doen 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 06, 2008, 19:33:42 »

Bij mij gaat het lampje rond de 190 á 200km branden.....
:


De mijne brand over 't algemeen bij 150 - 160 km.
Vanavond begon ie al na 136 km te branden
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Italian
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 06, 2008, 22:00:13 »

Krijg toch de indruk dat de Aprilla een behoorlijke zuipschuit is. Heb hiervoor 3 GSXR-en 1000 gereden en deze waren toch aanzienelijk zuiniger (ook bij blazen).Top was toch wel een rit vanuit Almere naar de Eifel waar ook een R1 in mee reed. Die Yam presteerde het om met 2 mensen erop met toch gemiddelde snelheid van zo'n 140 a 150 km/uur een verbruik van 1 op 21 te scoren. Suzen scoorden 1 op 19.
Maar ik rij motor voor de fun factor en niet omdat ze zo goedkoop lopen. Aprilla blijft en volgens mij gaan ze volgend jaar een V4 uitbrengen dus ik ben al aan het sparen.
Gelogd
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 06, 2008, 22:09:18 »

VERBRUIK?....Who cares......in de schuur laten staan is het goekoopst tog..... ....(of een jap kopen.. )
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 06, 2008, 22:49:47 »

@mrkneedown & italian: true true. Maar voor de nerds onder ons interessant wellicht om te weten hahaha! 
@Sjaakie: jij gaat over de knie gast!  Kiss
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Laadspanning RSV tito1984 14 9439 Laatste bericht Mei 28, 2010, 20:33:39
door rolf
Modellen Tuono 2002-2011 « 1 2 » MatthijsA 16 18248 Laatste bericht Augustus 29, 2014, 20:07:58
door Skipovski
S#zuk! Days ZATERDAG 11 september in Assen « 1 2 ... 19 20 » Heuveltje 292 58849 Laatste bericht November 04, 2010, 19:35:08
door 2 Fast 2 See
Motor in de soep? Hoe verder! « 1 2 ... 5 6 » V2 Millert 77 30216 Laatste bericht Oktober 24, 2010, 17:39:16
door Rossifumi
Danduy (Ander speelgoed gevonden) « 1 2 » Danduy 24 7290 Laatste bericht Oktober 01, 2013, 19:43:34
door Danduy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!