Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 13:41:18 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zomervakantie 2008  (gelezen 4306 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Gepost op: Augustus 24, 2008, 15:12:30 »

Voor vele van ons zit de zomer vakantie er waarschijnlijk alweer op.
Ook die van mij (helaas) Cry
Maar laat ons nieuwschierig forum leden weten wat jij zoal hebt gedaan , waar ben je naar toe geweest enz..

Zelf ben ik voor het eerst met de auto en de motor op een motortrailer naar Oosterijk gereden. Daar hadden we een huisje gehuurd via belvilla.nl Het is me erg meegevallen moet ik eerlijk zeggen. Heb in Duitsland een constante snelheid van 100/110  aangehouden. Op de heenreis is er nog een vriend mee gereden. Op de terug weg zijn we via Nurnberg gereden (ivm familie van mijn vriendin) en hebben daar vlakbij in Neuhaus an der Pignitz nog een hoteltje genomen. (gasthof-wolfsberg.de)
Viel me trouwens op dat het daar een erg goed motor gebied is  , ga ik volgend jaar wat beter bekijken.

Hieronder het bewijs. Wink

grt Marco.


* PICT3868.JPG (85.32 KB, 629x472 - bekeken 315 keer.)

* PICT3984.JPG (77.78 KB, 634x476 - bekeken 323 keer.)

* PICT3961.JPG (60.52 KB, 704x528 - bekeken 312 keer.)
Gelogd

AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 24, 2008, 16:51:13 »

Wat een uitzicht 
En zelfs de Edelpapegaai meegenomen 

Zelf ben ik niet weggeweest, heb thuis de schuur voorzien van een lik verf en s'middags wat gereden.
Volgend jaar beter 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 24, 2008, 17:45:50 »

Euh, ik mag nog op vakantie  Grin  Medio oktober een maandje Vietnam, zonder Tuono.
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 24, 2008, 19:35:10 »

5 weken CANADA geweest  Roll Eyes
Erg mooi land!  Kan er zo weer heen 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 24, 2008, 19:42:13 »

Twee weken Doloos gereden in Mei. Volgend jaar weer, weet alleen nog niet wanneer.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 24, 2008, 19:42:47 »

Laatste vakantiedag Cry. Wij zijn naar Duitsland geweest in het zwarte woud(zonder motoren)  Lips Sealed Veel nieuwe (circuit)wegen ontdekt en vele bekende wegen met de chevy gedaan. Ben er achter dat die achtbaan voor motoren de "Ravennaschlucht"is. Nog eens gedaan maar toen moesten we temperen omdat er nog een sleurhut achter hing. Prachtig land en eigenlijk moet die gewoon met de motor bekeken worden. Dan is het nog mooier.
 
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
GERBEN
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 207


met een witte blijf je zitte

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 24, 2008, 19:47:13 »

Ik ben hier geweest en de enige tweewieler die ik daar gereden heb is dit gele monster!


* IMG_4086.JPG (199.91 KB, 1307x1742 - bekeken 263 keer.)

* IMG_4078.JPG (171.32 KB, 1324x993 - bekeken 244 keer.)
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 24, 2008, 21:33:42 »

In juni twee weken door midden USA gecruisd met een Lincoln Towncar, Soprano Style .
oa Las Vegas ( daarbij een bezoek aan de Shelby fabriek gebracht ) Grand Canyon, Monument Valley, Durengo Collarado, Santa Fe en nog een bruiloft van mijn achterneef meegemaakt in Hesperus, Colorado.
In juli zou ik nog een week sk*tsjezeilen maar daar hadden mijn darmen geen zin in. Een of ander virus opgelopen, 3 kg kwijt in 1 week. Snap nu waar Johny Cash' "Ring of Fire" echt over gaat Wink.

In september hebben we nog het ARA weekend voor de boeg en de week daarna het Goodwood Revival festival in Zuid Engeland. Heb er nu al zin in.
Gelogd
Ivo Schrien
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 25, 2008, 08:32:13 »

Ben sinds vorige week terug van 3 1/2 week V.S.; in het westen een rondreis met Chevrolet Impala gemaakt. Door LA, San Diego, Palm Springs, Phoenix, Grand Canyon, Lake Powell, Bryce Canyon, Zion NP, Las Vegas, Death Valley (met 51 graden  ) Mount Whitney, Yosemite NP, Lake Tahoe, San Francisco (met opeens maar 13 graden??) en daarna via de prachtige 'highway 1' langs de kust van S.F. naar L.A.

helaas zonder motor maar mét vriendin; in toekomst graag nog eens deze reis maar dan met vrienden op de bikes! (en een tussenstop in Las Vegas dan!)

vakantie was werkelijk geweldig!! (en redelijk prijzig; zo'n 3000 euro per persoon met alles erop en eraan). wordt nog eens herhaald/vervolgd.
Gelogd
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 25, 2008, 16:33:26 »

Hallo allemaal,

9 dagen oostenrijk, all inn in een hotelletje, helaas zonder appie, veel mooie wegen gezien, en maar twee appie`s, een gele rsv r geen kenteken gezien, en een zwarte rsv met nl kenteken, in kirchbergen,


grtjes arius
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
RGP
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 25, 2008, 16:54:45 »

Net terug van een weekje in de omgeving van "Lac de Serre Poncon" in de Franse alpen.
"Sterft" daar van de colletjes. Heb ervan genoten, echt kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedoeling was in eerste instantie om naar de Vogezen te gaan. Ben daar ook 1 dag
geweest, het was daar (zoals gewoonlijk) k* weer. In zuid Frankrijk was het echter
prachtweer en de wegen waren ook beter dan in de Vogezen moet ik zeggen.
Bergen ook een stuk hoger natuurlijk en navenant meer bochies naar boven
en benee :-)



* vakantie.jpg (138.91 KB, 845x634 - bekeken 242 keer.)

* vakantie2.jpg (149.47 KB, 845x634 - bekeken 247 keer.)
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 25, 2008, 17:51:06 »

Gaaf hoor die vere reizen naar USA. Is ook nog iets wat op me verlanglijst staat.

Trouwens mooie combi Alfa ,et een RSV.   zomaar een camping aagedaan???

grt Marco.
Gelogd

daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 25, 2008, 18:24:30 »

Ik heb lekker de thuisblijversrit gereden.... lijkt me duidelijk genoeg! Sad Sad
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 25, 2008, 18:40:30 »

Net terug van een weekje in de omgeving van "Lac de Serre Poncon" in de Franse alpen.
"Sterft" daar van de colletjes. Heb ervan genoten, echt kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedoeling was in eerste instantie om naar de Vogezen te gaan. Ben daar ook 1 dag
geweest, het was daar (zoals gewoonlijk) k* weer. In zuid Frankrijk was het echter
prachtweer en de wegen waren ook beter dan in de Vogezen moet ik zeggen.
Bergen ook een stuk hoger natuurlijk en navenant meer bochies naar boven
en benee :-)



Ik heb daar deze zomer ook in de buurt gezeten aan de andere kant van col d'Allos. Is inderdaad een topgebied om te touren met prachtige cols, bergen en gorges 

We zaten in dit hotel http://www.lebellevue.eu/ wat wordt gerund door een nederlands stel. Er komen veel motorrijders in dit hotel; het is een z.g.n.  'tourenfahrer partnerhaus'.

In directe omgeving o.a.:
Col 'd Allos
Col de la Bonette
Gorges de Daluis
Gordes du Verdon
Col de Vars
...
...
 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono
Gelogd

FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 25, 2008, 21:31:34 »

Ola,
3 weekjes op de camping aan de Kagerplassen. Veel gefietst......alleen niet op de brommert! , Veel bezienswaardigheden bekeken in de omgeving.
Gezellige aktiviteiten op de camping.
En lekker gerelaxt.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17034 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8848 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103765 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
eemshaven 2008 rolf 10 8191 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!