Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 03:44:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuwe ronde nieuwe kansen  (gelezen 6481 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Gepost op: September 09, 2008, 15:36:57 »

 Hallo, ik ben Dennis, 35 jaar, 1 vriendin, 1 kind en ben woonachtig in Meppel en vertel mijn verhaal over 2008 tot nu toe.

In mei dit jaar maar weer eens geprobeerd in te loggen, maar omdat  ik weer eens een wachtwoord was vergeten maar weer een nieuw profiel aangemaakt. Dit was op 17 mei van dit jaar. Op dat moment ben ik nog de trotse bezitter van een griize Mille '00 en nog steeds als een kind zo blij dat ik dit mag ervaren. Op 30 mei wil ik wegrijden bij m'n werk en rij nog geen 20 km/uur stuur een rechter bocht in, achterwiel verliest z'n grip, begint te spinnen, ik neem gas terug, wat hierna gebeurd gaat zo verschrikkelijk snel dat ik alleen nog maar kan raden wat er is gebeurd . Jullie raden het al, een high sider. Tijdens mijn lancering neem ik met mijn linker bovenbeen de linkerspiegel mee wat resulteert in een fantastische blauwe plek. Ik kom terecht op de rechterbil en dat was het . Verzekering gebeld en conclusie is 'economisch total loss'. Dagwaarde werd uitgekeerd dus maar weer op zoek naar een mooie Mille . Op 28 juni om half 11 een Mille 02 op naam laten zetten en meteen meegenomen (wel betaald). Nog even een paar uur gewerkt tot 3 uur en hierna trots op weg naar huis over de A32 om de nieuwe aanwinst te laten zien. Hmmm, afslag Nijeveen.....  als ik nou langs het kanaal rij dan pak ik nog een paar bochtjes mee en rij ik zo via de andere kant Meppel in . Goed idee,.... haal in die Passat Huh over die doorgetrokken streep die net begint en gaan!!
Wat een vertrouwen geeft deze zeg, ok nu links en dan de A32 over naar huis dan pak ik nog een mooi lange rehter bocht mee. Ik hoor iets tikken en kijk naar de ketting, oke die moet gespannen worden... morgen. Nu ga ik los ..... rotonde rechts.....hier komt'ie van 2 naar 3 en lekker doordraaien naar rechts WHAAAAUH wat een ding, door naar 4 en naar 5................. police hallo meneer de motoragent police.Rijbewijs ingetrokken, en onder begeleiding naar huis Ja mooi is'ie he angel loop maar even mee Embarrassed. 1 volle maand rijbewijs kwijt en ook nog voorkomen eind deze maand. Nou is het natuurlijk ongelofelijk stom om rond een uur of 4 op de dag van de TT te gaan lopen knallen. Wordt vervolgd!!!!!

Groeten Dennis


* millekapot.jpg (50.47 KB, 320x240 - bekeken 275 keer.)

* mille2.jpg (48.39 KB, 240x320 - bekeken 256 keer.)

* millenr2.jpg (55 KB, 320x240 - bekeken 256 keer.)
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: September 09, 2008, 15:56:50 »

welkom terug zou ik zo zeggen, en hoop dat de bekeuring nog een beetje mee gaat vallen
gr
stefan
Gelogd

if it runs , race it
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #2 Gepost op: September 09, 2008, 16:05:20 »

ik hoop het ook, maar het zal ong. hetzelfde zijn als die van 'mille108'.
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: September 09, 2008, 17:11:38 »

k*t man, welkom Wink
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: September 09, 2008, 17:58:49 »

Welkom
Mooie Mille hoor 
Hoop voor je dat de boete niet al te hoog uitvalt

 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
v-TWim
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: September 09, 2008, 19:04:57 »

Je kunt 't in ieder geval leuk schrijven...  angel Welkom!
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: September 09, 2008, 19:29:45 »

Je kunt 't in ieder geval leuk schrijven...  angel Welkom!
With stupid

En welkom
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #7 Gepost op: September 09, 2008, 19:45:30 »

Balen van de bon en de ellende, maaaaaaar wel een mooie entree hier Smiley

Welkom.

Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #8 Gepost op: September 09, 2008, 20:29:11 »

Welkom hier, en succes aan het eind van de maand
Gelogd

rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: September 09, 2008, 22:02:08 »

Mooi binnenkomertje  Grin , welkom 
Gelogd
MatthijsA
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 913


Netherlands
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: September 10, 2008, 11:03:19 »

Je heebt er weer geluk mee 
Maar mooi vertellen kun je het wel 
Gelogd
dutchphantom
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: September 12, 2008, 17:42:35 »

hey sterkte met deze moeilijke tijd. een nieuwe motor in de schuur hebben en er niet op kunnen rijden dat wens je niemand toe.
Gelogd
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #12 Gepost op: September 12, 2008, 18:42:45 »

In 1e instantie heeft OvJ besloten om het rijbewijs in te vorderen tot aan de zitting , maar ik kon hem terug krijgen omdat er nog geen PV was ontvangen die nodig was bij de hoorzitting van mijn bezwaarschrift. Dus rijden kan ik nog wel , maar er kan nog wel besloten worden tot invordering van m'n rijbewijs tijdens de zitting eind van de maand, 't ging namelijk nogal hard op het moment dat ik aangehouden werd police. In ieder geval bedankt voor de steun die iedereen geuit heeft in een paar dagen tijd

Groeten Dennis
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #13 Gepost op: September 13, 2008, 19:13:29 »

Welkom hier Dennis, ik hoop voor je dat het goed komt met de  police police als je het met alleen geld kunt afdoen dan is het al goed denk ik zo  angel angel

Heb zelf ook al eens iets dergelijks meegemaakt  sterkte 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono

Gelogd

denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 02, 2008, 13:23:19 »

De kogel is door het raam van de kerk. Daaaar komttie dan: Eis van OVJ  Evil heel vervelende meneer Evil)
4mnd. rijontzegging en 2 jaar voorwaardelijk en daar bovenop nog eens een boete van € 930.- Shocked Shocked Shocked
De rechter besliste anders. Mede door mijn mooie bruine ogen en mijn onschuldige blik Embarrassed Embarrassed en het maatschappelijke belang van het hebben van een baan kwam zij op een boete van € 1200.- en 2 jaar voorwaardelijk Cry. De rechter wist ook meteen dat ik die € 1200.- niet in 1 keer kon betalen en stelde 12 maandelijkse termijnen voor van €100.- voor, zodat ik het elke maand zal voelen.

Laat ik ook maar enige jurispredentie neerleggen voor de rest van 2008 en 2009. angel angel

159 km/uur  waar 80 km/uur is toegestaan is 79 km/uur  te hard (net geen 100 %) resulteert in inname rijbewijs tot aan de zitting welke binnen 4 mnd moet plaatsvinden.

 
Voordeel van justitie is dat men tijdens de TT (vakantie periode) een ambtelijke molen aan het werk heeft die naar mijn idee de hoeveelheid administratie niet kan verwerken(in dit geval aantal overtredingen en verwerking hiervan) wat resulteert in administratieve achterstand.
Deze achterstand heeft er bij mij voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs na 3.5 week weer op kon halen in Assen. Dus altijd een bezwaarschift indienen



Groeten Denish41
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35569 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
ZAC geluid shit breed 9 8997 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44126 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Navigatie « 1 2 » Huertecilla 15 9226 Laatste bericht Augustus 21, 2013, 20:46:40
door MrKneedown
Scottoiler gemonteerd op de Tuono. « 1 2 » Motorpsycho 20 11645 Laatste bericht Oktober 07, 2011, 18:39:35
door APAKWA

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!