Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 16:06:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Presentatie GPS Waypoint (Foto's en verhalen)  (gelezen 39776 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #120 Gepost op: November 25, 2008, 07:13:22 »

Ich auch


Maar niet te snel, ik moet eerst mijn pegaso verkopen ben ik gelijk de tom tom kwijt, kan ik lekker een zumo kopen.
Ik kan me er nu al op verheugen, zo mooi die zumo

Groetjes Tom tom rider

Verstand komt met de jaren. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #121 Gepost op: November 25, 2008, 21:23:27 »

Ich auch


Maar niet te snel, ik moet eerst mijn pegaso verkopen ben ik gelijk de tom tom kwijt, kan ik lekker een zumo kopen.
Ik kan me er nu al op verheugen, zo mooi die zumo

Groetjes Tom tom rider


Maarre..eris ondertussen bekend wat voor GPS erkomt   
Maar wat voor motor komt er voor trug  Huh
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
herman
Gast
« Antwoord #122 Gepost op: November 26, 2008, 23:17:19 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman



Gelogd
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #123 Gepost op: November 26, 2008, 23:54:28 »

Het is een beetje OffTopic Herman maar ...................... leuke overstap, zĂłn Tuono

Groet Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #124 Gepost op: November 27, 2008, 10:22:33 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman


Een Tuono met Zumo dus   
Klinkt goed kerel   
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
erik
Gast
« Antwoord #125 Gepost op: November 27, 2008, 17:33:37 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman




HERMAN NIET DOEN DIT ZIJN GEEN GRAPJES moeten wij een andere pegaso voorrijder zoeken wij kunnen je nu AL amper bijhouden
 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #126 Gepost op: November 28, 2008, 17:46:36 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman




HERMAN NIET DOEN DIT ZIJN GEEN GRAPJES moeten wij een andere pegaso voorrijder zoeken wij kunnen je nu AL amper bijhouden
 

Een motorrijder op een Pegaso met een Tom tom rider niet bij kunnen houden 
Wordt tijd voor een VRO zou ik zo zeggen 
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #127 Gepost op: November 28, 2008, 21:07:30 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman




HERMAN NIET DOEN DIT ZIJN GEEN GRAPJES moeten wij een andere pegaso voorrijder zoeken wij kunnen je nu AL amper bijhouden
 


Ga jij eerst maar eens een VRO doen, kun je Herman ook een keertje bijpoten. Stomme allochtoon
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #128 Gepost op: November 30, 2008, 00:00:23 »

oja dat had ik nog niet vermeld maar het wordt een Tuono van 1 naar 2 cilinder, iets makkelijker met wheely's Grin
grapje, Tuono is geen grapje.

gr herman




HERMAN NIET DOEN DIT ZIJN GEEN GRAPJES moeten wij een andere pegaso voorrijder zoeken wij kunnen je nu AL amper bijhouden
 


Ga jij eerst maar eens een VRO doen, kun je Herman ook een keertje bijpoten. Stomme allochtoon

 Grin Grin Grin Grin Grin
Gelogd
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51450 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25515 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35479 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25921 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6771 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!