Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 11:00:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 45   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers!  (gelezen 181297 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Vincent
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: September 23, 2008, 18:34:13 »

Ben benieuwd of zij er ook is:



Dan volgt vast een diepte interview voor het clubblad  met Dhr J  Grin

Vincent
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: September 23, 2008, 18:35:16 »

ook ik "stefan 'shit for brains'  "zal van de partij zijn , ga wel eerst ff kijken hoe het met mijn
verzekering staat   Grin



ps mail en geld volgt jelmer
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: September 23, 2008, 18:39:57 »

Ben benieuwd of zij er ook is:



Dan volgt vast een diepte interview voor het clubblad  met Dhr J  Grin

Vincent

Dhr J van der Heide om precies te zijn  En ja, dat zalk dan maar doen hĂ©, om een mooi stukke voor het clubblad te creĂ«eren

TROUWENS, WE KARTEN NOG MET OPGEFOKTE KARTS OOK VOLGENS MIJ 
« Laatste verandering: September 23, 2008, 18:43:48 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #18 Gepost op: September 23, 2008, 19:01:12 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Jij bent verplicht om te komen  ik wil wel s zien of je op de kart net zo snel bent als op de mayhem 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vincent
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: September 23, 2008, 19:03:43 »

Hij mag alleen karten als er een exclusief testverslag van de V4 hier op de site verschijnt  Grin
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: September 23, 2008, 19:03:53 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Jij bent verplicht om te komen  ik wil wel s zien of je op de kart net zo snel bent als op de mayhem 

Zeg jij maar nix   Jij wordt al misseluk bij de gedachte van karte volgens mij   Neem aan dat jij dus alleen komt eten  

Hij mag alleen karten als er een exclusief testverslag van de V4 hier op de site verschijnt  Grin
Hij moet lading RSV4's meenemen voor proefritte 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: September 23, 2008, 19:04:00 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Jij bent verplicht om te komen  ik wil wel s zien of je op de kart net zo snel bent als op de mayhem 

Jan en ik weten wel een manier om er voor te zorgen dat Olivier zaterdag daarna zijn toko niet kan openen .....
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #22 Gepost op: September 23, 2008, 19:09:24 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Jij bent verplicht om te komen  ik wil wel s zien of je op de kart net zo snel bent als op de mayhem 

Jan en ik weten wel een manier om er voor te zorgen dat Olivier zaterdag daarna zijn toko niet kan openen .....
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #23 Gepost op: September 23, 2008, 19:10:34 »

Ik kan eventueel ook nog wel n palletje skitaarten meenemen   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #24 Gepost op: September 23, 2008, 19:12:43 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Jij bent verplicht om te komen  ik wil wel s zien of je op de kart net zo snel bent als op de mayhem 

Zeg jij maar nix   Jij wordt al misseluk bij de gedachte van karte volgens mij   Neem aan dat jij dus alleen komt eten  
Ik kom als mamager van Melanie 
[
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: September 23, 2008, 19:14:20 »

Ik kan eventueel ook nog wel n palletje skitaarten meenemen   

Sorry Jan, die neemt je dochter al mee voor bij de koffie i.v.m. haar verjaardag 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #26 Gepost op: September 23, 2008, 19:16:24 »

Ik kan eventueel ook nog wel n palletje skitaarten meenemen   

Sorry Jan, die neemt je dochter al mee voor bij de koffie i.v.m. haar verjaardag 
Dan zalt wel op kosten van de zaak gaan vrees ik     
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: September 23, 2008, 19:18:13 »

Ik kan eventueel ook nog wel n palletje skitaarten meenemen   

Sorry Jan, die neemt je dochter al mee voor bij de koffie i.v.m. haar verjaardag 
Dan zalt wel op kosten van de zaak gaan vrees ik     

 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Vincent
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: September 23, 2008, 19:31:50 »

citaat van zeeslot uit het uitdaag topic:Op slot. Verder serieus l#llen in evenementen board  :citaat

Ja helaas slotski gooi je het ouwehoer topic dicht dan gaan we hier verder hoor. 

Ski taart, leuk gezelschap en lekker eten wat wil een mens nog meer.  OOH JA

LEKKER KARTEN
Vincent
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #29 Gepost op: September 23, 2008, 19:33:42 »

citaat van zeeslot uit het uitdaag topic:Op slot. Verder serieus l#llen in evenementen board  :citaat

Ja helaas slotski gooi je het ouwehoer topic dicht dan gaan we hier verder hoor. 

Ski taart, leuk gezelschap en lekker eten wat wil een mens nog meer.  OOH JA

LEKKER KARTEN
Vincent
Vincent is 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 45   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35362 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 13999 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33876 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7229 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11114 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!