Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 09:55:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 45   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers!  (gelezen 182119 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: September 23, 2008, 20:23:36 »

hierbij 1 officiƫle aanmelding!
Eentje maar  wij komem met z'n 3en  Jan de t plus Melanie en ................Sharon 

sharon ?
die sch**t hem al met 5 km/h op een mini-bike 
Jaloers 

 
nu maak je eindelijk eens een goede grap!
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #46 Gepost op: September 23, 2008, 20:24:03 »

Kalm aan Jelmer. Ik zit ff met de wintersport zoals velen denk  
Dat kan je annuleren      
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vincent
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: September 23, 2008, 20:28:27 »

hierbij 1 officiƫle aanmelding!
Eentje maar  wij komem met z'n 3en  Jan de t plus Melanie en ................Sharon 

sharon ?
die sch**t hem al met 5 km/h op een mini-bike 
Jaloers 

 
nu maak je eindelijk eens een goede grap!
Proberen proberen en dan eindelijk toch die goede grap ... al die posts toch niet voor niets geweest 
Mooiste grap komt nog want ik denk dat er wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeelll grappig cadeautje in zit voor je  Evil

Vincent
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: September 23, 2008, 20:28:58 »

hierbij 1 officiƫle aanmelding!

Ohja? Waars de PM of e-mail dan  

hierbij 1 officiƫle aanmelding!
Eentje maar  wij komem met z'n 3en  Jan de t plus Melanie en ................Sharon 

Oelala, nog meer vrouwenvolk mee jan  

Durf je dat nog aan  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Vincent
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: September 23, 2008, 20:30:10 »

Kalm aan Jelmer. Ik zit ff met de wintersport zoals velen denk  
Dat kan je annuleren      
Wintersport dat kan niet tim want je mot aan de bak karten kartenkarten
Vincent
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #50 Gepost op: September 23, 2008, 20:30:41 »

Ik ben voor niemand bang   :no:tegen die tijd dat t eng word benk al weg    
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #51 Gepost op: September 23, 2008, 20:30:50 »

hierbij 1 officiƫle aanmelding!
Eentje maar  wij komem met z'n 3en  Jan de t plus Melanie en ................Sharon 

sharon ?
die sch**t hem al met 5 km/h op een mini-bike 
Jaloers 

 
nu maak je eindelijk eens een goede grap!
Proberen proberen en dan eindelijk toch die goede grap ... al die posts toch niet voor niets geweest 
Mooiste grap komt nog want ik denk dat er wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeelll grappig cadeautje in zit voor je  Evil

Vincent

 Huh
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rs125 power
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: September 23, 2008, 20:44:44 »

uhm zal er eerst een nachie over slapen. of ik wel mee durf te doen, met dit zooitje ongeleide projectielen Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: September 23, 2008, 20:50:33 »

uhm zal er eerst een nachie over slapen. of ik wel mee durf te doen, met dit zooitje ongeleide projectielen Grin
Niks dervan karten met je luie donder  komop komop komop.

Vincent
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #54 Gepost op: September 23, 2008, 20:55:42 »

het lijkt me wel wat, ff kijken of ik alleen ga karten of allebei. en of ik ken meerijden met een ander(auto)? mzzl leon
Gelogd
DNNZ
Emeritus secretaris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 671


Waar rook is ben ik!

Liechtenstein
WWW
« Antwoord #55 Gepost op: September 23, 2008, 21:00:06 »

Job done

Blijft een eind rijden om even een prijs op te gaan halen, maar vooruit maar weer met de geit  Afro
Gelogd

Liever twee KLAPPEN dan vier plofjes!!!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #56 Gepost op: September 23, 2008, 21:00:43 »

het lijkt me wel wat, ff kijken of ik alleen ga karten of allebei. en of ik ken meerijden met een ander(auto)? mzzl leon

Gewoon beide en als je wil weten of er iemand in de buurt van je ook gaat, misschien makkelijk om ff het plekkie
te noemen waar je vandaan mot komme  

Ik bekijk op de dag zelf ofk met de auto of motor ga   En neem waarschijnlijk weer collega van me mee  
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Vincent
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: September 23, 2008, 21:02:51 »

Job done

Blijft een eind rijden om even een prijs op te gaan halen, maar vooruit maar weer met de geit  Afro
Toppperrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #58 Gepost op: September 23, 2008, 21:06:13 »

het lijkt me wel wat, ff kijken of ik alleen ga karten of allebei. en of ik ken meerijden met een ander(auto)? mzzl leon

Gewoon beide en als je wil weten of er iemand in de buurt van je ook gaat, misschien makkelijk om ff het plekkie
te noemen waar je vandaan mot komme  

Ik bekijk op de dag zelf ofk met de auto of motor ga   En neem waarschijnlijk weer collega van me mee  
beide is wel net zogezellig idd. ik kom zelf uit opmeer in noord-holland. dus ff koike wie der van hier heengaat
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: September 23, 2008, 21:08:05 »

het lijkt me wel wat, ff kijken of ik alleen ga karten of allebei. en of ik ken meerijden met een ander(auto)? mzzl leon

Gewoon beide en als je wil weten of er iemand in de buurt van je ook gaat, misschien makkelijk om ff het plekkie
te noemen waar je vandaan mot komme  

Ik bekijk op de dag zelf ofk met de auto of motor ga   En neem waarschijnlijk weer collega van me mee  
beide is wel net zogezellig idd. ik kom zelf uit opmeer in noord-holland. dus ff koike wie der van hier heengaat

Ga ff Timfiz, Black Bee, Zeeslot, Robz enzo lastig vallen joh  Grin Komen allemaal uit Noord-Holland omgeving 
En vorig jaar waren ze er allemaal 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 45   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35487 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14090 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 34043 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7288 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11191 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!