Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 10:06:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 45   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers!  (gelezen 182103 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Gepost op: September 23, 2008, 17:04:04 »

Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 2009
THE BATTLE RETURNS!

* Clubkarten & Nieuwjaarsborrel  
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw groepsindeling systeem en wederom weer een nieuwe locatie! Op vrijdag 9 januari 2009 vind het
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel plaats bij kartcentrum The Inside Track te Emmeloord (Havenstraat 9-9a, 8304 AG Emmeloord, www.insidetrack.nl).
Het is aanbevolen om eigen helm mee te nemen, aangezien deze vaak het lekkerste zit!

* Aanvangstijden!! police
Er zijn twee verschillende uiterste aanvangstijden om op de locatie aan te komen. Personen die mee gaan eten met het buffet moeten uiterlijk 18.00 aanwezig zijn!
Want dan begint het buffet ook! De overige deelnemers, die alleen voor het karten komen, moeten om uiterlijk 19.00 aanwezig zijn! Om zo voor het karten nog een
praatje met elkaar te maken en zodat we compleet zijn voor de start van het clubkarten.

* Het kartprogramma
Dit jaar hebben we naar mijn mening een mooi kartprogramma! Nog meer in de karts zitten voor hetzelfde bedrag als vorig jaar! Het kartprogramma begint 19.30uur.
Afhankelijk van het aantal deelnemers zal het clubevenement tot ongeveer 22.30 á 23.00 uur duren.

Het kartprogramma ziet er als volgt uit:
     -   Ontvangst & rijderbespreking onder het genot van een bakje koffie
     -   Training
     -   5 Manches/races van elk 8 minuten waarmee per ELKE RACE bepaald aantal PUNTEN te verdienen zijn met de behaalde plaats!
     -   Semi Finale(s) voor de personen die na de 5 manches qua punten als 11e t/m 20e zijn uitgekomen.
     -   Grand Finale voor de rijders die na de 5 manches qua punten als 1e t/m 10e zijn uitgekomen.
     -   Prijsuitreiking


Iedereen heeft dus een totale kart tijd van ongeveer tussen de 50 en 60 minuten!!!

* De groepenindeling
Vorig jaar heb ik zelf de groepen ingedeeld voor het karten, dat is dit keer NIET mogelijk. Waarom niet? Omdat ze een computersysteem hebben die de groepen indeelt en
dit bij elke manche/race opnieuw doet, dus je zult tegen meerdere verschillende mensen karten wat ook wel zo leuk is! De groepen bestaan, zoals het nu staat,
uit 10 personen per groep die tegelijk op de baan gaan.

* Eten
Na de grote deelname aan het buffet vorig jaar bij het clubkarten, is ook dit jaar er weer de mogelijkheid om deel te nemen aan het buffet! Dit buffet zal dit keer
om 18.00 ÷ 18.15 van start gaan, om het eten genoeg tijd te geven om te zakken, aangezien we volgens het kartcentrum een zwaar kartarrangement gaan doen en
ze geen rotzooi   op de baan willen.  

Het koud-warm buffet Grand Prix kost 16,50 p.p. en bevat zeer gevarieerde gerechten, dus er zit voor iedereen wel wat lekkers bij! Het buffet is als volgt opgesteld:
Een buffet met een Bourgondisch karakter, lekker gekruid en erg lekker; grove huzarensalade met pittige vleeswaren, zalmsalade met zalmsnippers en veel vis,
Duitse aardappelsalade met pikante salami en augurk, kebabschotel met yoghurtsaus, mini balletjes gehakt in een prettig smakende pepersaus,
supermalse shoarmareepjes in een warme knoflooksaus, goed gekruide varkensribbetjes met cocktailsaus, witte rijst, stokbrood en kruidenboter.


* Officieel Aanmelden en de kosten police (Denk erom! Gevraagde informatie volledig toesturen! Anders geen aanmelding!
Om te beginnen is de minimale leeftijd voor deelname 16 jaar 
Om je officieel aan te melden voor het clubkarten en/of het buffet, moet je het volgende doen:
     - Stuur een PM of een E-MAIL (eventueel telefoontje plegen, maar gelieve PM of e-mail) naar mij met de volgende gegevens (VOLLEDIG OPSTUREN):
       * Je forumnaam
       * Je volledige echte voor- & achternaam
       * Je Clublidmaatschapsnummer!
       * Je naam zoals hij zichtbaar is als het geld overgemaakt wordt
       * Je e-mail adres (om eventuele wijzigingen door te geven)
       * Je keuze: of je alleen kart, alleen gaat eten, of gaat karten & eten!!!

     - MAAK het juiste BEDRAG (zie de tabel hieronder) OVER naar Postbank 7718908 t.n.v. A.R.A. te Renkum o.v.v. Clubkarten 2009 +
           Clublidmaatschapsnummer en eventueel je naam of als je geen lid bent alleen je naam!


Natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk zijn de kosten van het gehele gebeuren. Deze zijn als volgt:
                                    Clubleden           Niet-leden
     Alleen karten           40,- p.p.           52,- p.p.
     Alleen buffet            16,50 p.p.        16,50 p.p.
     Karten & buffet        56,50 p.p.          68,50 p.p.

Opmerking 
In het regelement van het kartcentrum staat dat er voor en tijdens het karten geen alcohol wordt geschonken
aan de rijders  hierbij meld ik dat als er wel alcoholische dranken genuttigd worden, zonder dat het dus officieel mag, de risico's voor
jezelf zijn!! Dus als je daarna wordt uitgesloten voor deelname is dat je eigen probleem  angel Lips Sealed ....

Heb je vragen en/of opmerkingen dan kun je via PM of E-mail contact met me opnemen (eventueel telefoon, maar gelieve PM of e-mail)

Vriendelijke Groeten  ,

Jelmer (2 Fast 2 See)  
PM naar    2 Fast 2 See
E-mail        jheminem@hotmail.com
Tel.            06-Ă©Ă©nDRIE30nul95zeven (gecodeerd i.v.m. veiligheid)



Officieel aangemeld:

1. Jacky ("Jackske")*                    Karten                    21. Lennart ("pegasolennart")*       Karten & Eten
2. Jelmer ("2 Fast 2 See")*             Karten & Eten          22. Bart-Jan ("Bart-Jan")*              Karten & Eten
3. Vincent ("Vincent")*                Karten & Eten             23. Chris K (clublid, geen forumlid)*Karten
4. Rob V. (via "Vincent")*             Karten & Eten                      24. Kevin ("nitro-kevin")*                Karten & Eten
5. Melanie ("Melanie.")*                 Karten & Eten          25. Tim ("Timfiz")*                        Karten & Eten
6. Sharon  (via "jandetimmerman)*  Karten & Eten          26. Michel (clublid, geen forumlid)*   Karten & Eten
7. Dennis ("DNNZ")*                     Karten & Eten            27. Edwin (via Michel/Kevin)*         Karten & Eten
8. RenĂ© ("Renebagpipe") *             Karten & Eten           28. Marcel Put*                 Karten & Eten
9. Stefan ("Black Bee")*               Karten & Eten            29. Bram ("Bmack")*                       Karten & Eten
10. Jarno ("FastJ")*                      Karten                      30. Jolanda ("Reggiani")*                  Karten & Eten
11. Ivo ("IvoSchrage") *                Karten & Eten          31. John ("jojo")*                        Karten & Eten
12. Leon ("rs125 power") *             Karten & Eten          32. Reco ("Streetfighter")*               Karten & Eten
13. Anne ("Motorbeer") *                      Karten & Eten            33. Irma D (Clublid, geen forumlid)*         Karten & Eten
14. Chantal ("juf")*                      Karten                 34. Fred ("Apriliafred")*                        Karten & Eten
15. Rick ("Dikke Miel")*                   Karten                     35. Rob ("Robz")*                        Karten
16. Onno ("Pegasonno") *               Karten & Eten         36. LĂ©on ("Leonsnek")*                        Karten & Eten
17. Eltjo ("Eltuono") *                    Karten & Eten          37. Tom ("Tomba la bomba")*                Karten & Eten
18. Olivier ("Cwalker")*                   Karten & Eten          38. Ab ("Pegaso Driver")*                   Karten & Eten
19. Erik F (via Jelmer)*               Karten & Eten          39. Tino ("Apino")*                           Karten & Eten
20. Klaas Jan ("KJ")*                     Karten                    40. Karin (via "Apino")*                        Karten & Eten

Alleen Eten:
1. Jan ("jandetimmerman") *
2. Manou (via "PegasoLennart")*
3. Silke ("Silke") *
4. Frederike (via "Apriliafred")*
5. Ferry ("FerBa")*

* = Geld is overgemaakt naar de ARA rekening
* = Geld is naar weten onderweg naar de ARA Rekening
« Laatste verandering: Januari 08, 2009, 22:10:40 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #1 Gepost op: September 23, 2008, 17:09:00 »

Ik Doe alleen mee met karten,

Met een rijstijd van 1,5uur ga ik het eten niet redden
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: September 23, 2008, 17:11:43 »

Ik Doe alleen mee met karten,

Met een rijstijd van 1,5uur ga ik het eten niet redden

Tsja, ik heb ook zovaak 1,5 en soms wel 2 uren moeten reizen voor clubevenementen 
Dus dit keer moeten jullie even wat verder, als je uit beneden NL komt 
Zo blijft het eerlijk verdeeld voor alle leden 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: September 23, 2008, 17:29:26 »


En nr. 2............. denk dat het volledig wordt.

Mooie en duidelijke aankondiging Jelmer............. geen speld tussen te krijgen.
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: September 23, 2008, 17:33:03 »

dag na mijn verjaardag, mooier kan niet!
ich bin dabei! 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Vincent
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: September 23, 2008, 17:48:03 »

  LEKKER KARTEN  Ik kan natuurlijk niet achterblijven. Helemaal nu het iets dichterbij is dan vorig jaar. Dus schrijf mij maar op Jelmer of ingrid meegaat weet ik niet maar dat hoor je nog wel.

Vincent
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: September 23, 2008, 17:49:28 »

denk niet dat ik er bij kan zijn ben ik al weer aan het werk ga ff kijken of ik daar wat mee kan regelen want anders word het niets het is toch voor mij dik 2 uur rijden ik laat het zo snel mogenlijk weten
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
cwalker
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: September 23, 2008, 17:51:43 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: September 23, 2008, 17:52:42 »

het is voor een goed doel !  Grin
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: September 23, 2008, 17:53:13 »

Club lidmaatschaps nummer 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: September 23, 2008, 17:53:56 »

n vrijdagavond...  Lips Sealed Lips Sealed  jullie willen me 'r ECHT niet bij hĂ©....  Embarrassed   


maar MIS POES!  Evil Evil >:Ddan doe ik maar n uurtje vroeger de winkel dicht... count me in dus... moet wel nog ff checken hoe lang t rijden gaat zijn ivm dat buffet..


en dan nog zaterdagmorgen om 9 weer open doen...  Lips Sealed Lips Sealed

Buffet speciaal voor jou geregelt já  Dus je komt maar   

Maargoed, mensen aanmeldingen in het topic zelf zijn NIET geldig! Dus gaarne gewoon ff de gevraagd info mailen anders kom je niet op de lijst
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
cwalker
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: September 23, 2008, 17:54:11 »

Club lidmaatschaps nummer 


666 ?  Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: September 23, 2008, 18:09:26 »

Alle info doorgegeven zet mij maar boven aan  Grin

Vincent
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: September 23, 2008, 18:10:12 »


  Evil Evil Evil Evil number off the beast
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: September 23, 2008, 18:27:30 »

Ben benieuwd of zij er ook is:


Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Pagina's: [1] 2 3 ... 45   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35478 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14080 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 34030 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7280 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11189 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!