Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:19:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 42 43 [44] 45   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers!  (gelezen 181672 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cwalker
Gast
« Antwoord #645 Gepost op: Januari 09, 2009, 10:10:15 »

ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  Evil
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #646 Gepost op: Januari 09, 2009, 10:14:37 »

ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  Evil
Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #647 Gepost op: Januari 09, 2009, 10:28:49 »

ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  Evil
Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent


volgens mij is zowat het halve westelijk halfrond 25 kg lichter dan jij, bollie...  Grin Grin Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #648 Gepost op: Januari 09, 2009, 10:39:29 »

ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  Evil
Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent


volgens mij is zowat het halve westelijk halfrond 25 kg lichter dan jij, bollie...  Grin Grin Grin
Die extra kilootjes kunnen er wel weer af maar die glimlach op mijn gezicht wanneer ik voor jou blijf rijden dat wordt wat moeilijker.

Vincent
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #649 Gepost op: Januari 09, 2009, 10:54:25 »

EINDELIJK, weer wat groot praat van iedereen   
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
cwalker
Gast
« Antwoord #650 Gepost op: Januari 09, 2009, 11:07:03 »

ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  Evil
Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent


volgens mij is zowat het halve westelijk halfrond 25 kg lichter dan jij, bollie...  Grin Grin Grin
Die extra kilootjes kunnen er wel weer af maar die glimlach op mijn gezicht wanneer ik voor jou blijf rijden dat wordt wat moeilijker.

Vincent


dat noemen ze geen glimlach op een gezicht vriend, maar gewoon een idiote kop...  Grin Grin

je kan idd ff voor blijven rijden, achter jou is er immers genoeg plaats om met 4 naast elkaar te slipstreamen bolle...  Evil Grin

en dan nog ns elke keer heel ff bij het dubbelen. ik breng je wel n paar spiegels mee, zodat je t op tijd weet als je op kant moet.  Kiss
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #651 Gepost op: Januari 09, 2009, 11:11:52 »

En Jacky houdt constant wijs zijn mond, want die weet wel beter  Grin 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #652 Gepost op: Januari 09, 2009, 11:36:15 »

ach ik neem mijn eigen hulpjes mee  Evil , zo niet kunnen er een paar naar huis lopen  angel
Gelogd

if it runs , race it
cwalker
Gast
« Antwoord #653 Gepost op: Januari 09, 2009, 11:56:26 »

toch maar ff vermelden voor jullie eigen veiligheid:

ik heb een slecht karakter, ben ziek en heb een rothumeur.... gevaar op de baan dus....  Grin Grin
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #654 Gepost op: Januari 09, 2009, 12:18:49 »

toch maar ff vermelden voor jullie eigen veiligheid:

ik heb een slecht karakter, ben ziek en heb een rothumeur.... gevaar op de baan dus....  Grin Grin
Kortom; n k*tbelg die niet van z'n plek komt   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #655 Gepost op: Januari 09, 2009, 12:24:28 »

Vind toch jammer dat ik nooit kan, mijn broer is op de verkeerde dag geboren
En het is natuurlijk een takke eind vanuit Limburg (200km), zeker om dan om 6 uur
aanwezig te zijn.
Gelogd

ZAC#4
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #656 Gepost op: Januari 09, 2009, 12:56:04 »

toch maar ff vermelden voor jullie eigen veiligheid:

ik heb een slecht karakter, ben ziek en heb een rothumeur.... gevaar op de baan dus....  Grin Grin

ga dan maar lekker je vriendin pesten , hebben we er tenminste geen last van  Grin
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #657 Gepost op: Januari 09, 2009, 13:01:57 »

Vind toch jammer dat ik nooit kan, mijn broer is op de verkeerde dag geboren
En het is natuurlijk een takke eind vanuit Limburg (200km), zeker om dan om 6 uur
aanwezig te zijn.

Uhm, er zijn andere clubleden die ook uit limburg of zelfs BelgiĆ«  komen  Roll Eyes
En ik heb zelf ook wel gehad dat ik een pokke end vanuit het friese noorden moest rijden 

Ohja...het is ook niet elk jaar op dezelfde datum, dus volgend jaar is je broer niet op die dag jarig  Roll Eyes
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Vincent
Gast
« Antwoord #658 Gepost op: Januari 09, 2009, 13:03:06 »

toch maar ff vermelden voor jullie eigen veiligheid:

ik heb een slecht karakter, ben ziek en heb een rothumeur.... gevaar op de baan dus....  Grin Grin
What's new  


En beloofd is beloofd meebrengen die spiegels    
Vincent
Gelogd
Bart-Jan
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 472


TUONOSTRUCK

Netherlands
« Antwoord #659 Gepost op: Januari 09, 2009, 13:14:03 »

Ik heb er erg veel zin in!!!  Tot vanavond

Bart-Jan
Gelogd

ride the lightning!
Pagina's: 1 ... 42 43 [44] 45   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35393 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14015 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33935 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7246 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11132 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!