Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 13:21:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 17 tands --> 16 tands = 200km --> 160km tanklichtje aan :S??  (gelezen 11805 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Vincent
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: September 26, 2008, 23:05:12 »

Ik denk dat het idd aan je eigen rechterhand ligt Jelmer. Gewoon ff wat rustiger rijden met dat race monster van je.
Ik rijd de laatste tijd 1 op 13  Evil  met mijn falco terwijl ik in het begin 1 op17 a 18 reed. Ik weet waar het bij mij aan ligt .... rechterpolsie natuurlijk. Ik ben tegenwoordig op een afstand van 15 kilometer woon werk verkeer 3 minuten sneller als 1 jaar geleden  .

Vincent
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: September 27, 2008, 07:08:12 »

vincent  dat mag dus niet  Grin

zal inderdaad aan de vertanding liggen vrees ik , want ja hij trekt sneller op dus gaat er meer brandstof doorheen

maar gewoon lekker blijven kanllen je zit nog steeds aan de goede kant van de 1 op 10  Grin

en anders ga je gewoon wat meer met het openbaar vervoer is toch gratis  angel
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: September 27, 2008, 09:15:48 »

en anders ga je gewoon wat meer met het openbaar vervoer is toch gratis  angel

Hé, dat zijn geen grappen hé 
De buschauffeur wil nooit de deuren open doen wanneer er een leuke bocht aankomt, zodat ik me knie naar
buiten kan steken 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: September 27, 2008, 10:15:47 »

en anders ga je gewoon wat meer met het openbaar vervoer is toch gratis  angel

Hé, dat zijn geen grappen hé 
De buschauffeur wil nooit de deuren open doen wanneer er een leuke bocht aankomt, zodat ik me knie naar
buiten kan steken 

de buchauffeur weet waarschijnlijk dat je het toch niet kan 
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: September 27, 2008, 10:17:22 »

en anders ga je gewoon wat meer met het openbaar vervoer is toch gratis  angel

Hé, dat zijn geen grappen hé 
De buschauffeur wil nooit de deuren open doen wanneer er een leuke bocht aankomt, zodat ik me knie naar
buiten kan steken 

de buchauffeur weet waarschijnlijk dat je het toch niet kan 

Flauw Lips Sealed Dat zou je namelijk niet zeggen tegen die buschauffeur 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: September 28, 2008, 08:58:34 »

jelmer , ik heb er gisteren speciaal voor je op gelet en kwam dus tot een dikke 1 op 13,5 over 450 km
hierbij zat dus 2 x de afsluitdijk  Grin en een rit door friesland waarbij regelmatig de 10.000 rpm werd gehaald
denk dus bij rustig rijden dat 1 op 15 zeker haalbaar is met de mijne  maar ik ga ook andere vertanding
eronder zetten 
Gelogd

if it runs , race it
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: September 28, 2008, 21:39:56 »

@Jelmer
Student >> gaat op zichzelf wonen

Tip   
* 19 tands voortandwiel monteren
*  " lees het nieuwe rijden "  ff door    opschakelen bij 3000 toeren
*  Alleen met wind mee rijden  ( ff wachten todat de wint draait > daarna pas naar huis)
     dus desnoods ff overnachten en mee eten   
.....
 

Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
v-TWim
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: September 28, 2008, 21:49:49 »

  Grin Grin
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: September 28, 2008, 21:51:37 »

Pfff...ik lees het al, moet me rechterhand dus us ff laten dimmen  Roll Eyes
En ik maar denken dat ik nog onwijs zuinig reed 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: September 28, 2008, 22:00:50 »

Als mijn Appie begint te steigeren bij optrekken dan weet ik dat de tankbeurt er aan zit te komen(ong 130km)....ruim  voor dat het lampje gaat branden..
Bekeek mijn achterband ook ff vandaag...dat rubber ook van tegenwoordig..(scheelt..jaren zuinig gereden met mijn Suz  )
« Laatste verandering: September 28, 2008, 22:03:08 door MrKneedown » Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: September 29, 2008, 21:35:54 »

Jelmer,  bij mijn Mille neemt het verbruik juist toe als ik te laag in de toeren rij. Rij in een toerenbereik waarin hij gemakkelijk trekt. Dat zal meestal rond of boven de 4000 tpm zijn maar niet daaronder. Tja het blijft wel een racemotor he!

En het is natuurlijk al vaker gezegd maar heb je je motor al eens laten afstellen? Throttle position sensor, synchronisatie en CO afstelling? Een verbruik van 1 op 15 is normaal.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: September 29, 2008, 21:50:43 »

 Huh zo zuinig heeft die van mij nog nooit gereden 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: September 29, 2008, 21:56:52 »

Jelmer,  bij mijn Mille neemt het verbruik juist toe als ik te laag in de toeren rij. Rij in een toerenbereik waarin hij gemakkelijk trekt. Dat zal meestal rond of boven de 4000 tpm zijn maar niet daaronder. Tja het blijft wel een racemotor he!

En het is natuurlijk al vaker gezegd maar heb je je motor al eens laten afstellen? Throttle position sensor, synchronisatie en CO afstelling? Een verbruik van 1 op 15 is normaal.

Nope  Afstellen gebeurd vant winter, als uitlaatsysteem eronder gebouwt is  angel
Waarschijnlijk wordt ie dan onder handen genomen daarna door QMS  Grin Als ik in de buurt ben 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: September 30, 2008, 05:35:17 »

geen wonder dat jij tegenwoordig het zo vaak eens bent met die belg  , je hebt wat van hem nodig

vrees dat ik het al bij hem verknalt heb  Grin , maar afstellen doet wonderen en gewoon soepel laten lopen in de toeren

en of jij je rechterhand een beetje moet laten rusten daar wil ik niks van weten 
Gelogd

if it runs , race it
Vincent
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: September 30, 2008, 12:01:49 »

geen wonder dat jij tegenwoordig het zo vaak eens bent met die belg  , je hebt wat van hem nodig

vrees dat ik het al bij hem verknalt heb  Grin , maar afstellen doet wonderen en gewoon soepel laten lopen in de toeren

en of jij je rechterhand een beetje moet laten rusten daar wil ik niks van weten 
Kijk dat viel mij nou ook al op. Ach ja de ene buitenlander helpt de andere op deze manier  Grin
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16998 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Falco :The Story « 1 2 ... 9 10 » Kefke 144 35406 Laatste bericht Mei 30, 2011, 15:37:53
door lummelke
Off Topic « 1 2 ... 174 175 » zeeslot 2618 470463 Laatste bericht April 01, 2011, 20:03:42
door B-Art
Het NIEUWE aankopen topic (2011) « 1 2 ... 70 71 » Deefski 1062 189191 Laatste bericht Januari 02, 2012, 14:39:38
door zeeslot
Regiorit Oost / Achterhoek rit 26 April « 1 2 3 4 » zeeslot 53 17018 Laatste bericht Juni 23, 2009, 20:10:49
door Big Chris

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!