Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:03:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Intermot Keulen  (gelezen 33934 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 08, 2008, 19:45:13 »

Ohwohw daar gaan we weer 

Jan hoe heb jij in godsnaam zo'n mooie vrouw weten te vinden, waar zo'n piratenrinnetje is uit ontstaan 
Gevonden langs de weg   

Met vis bakken uit de pan gesprongen
 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 08, 2008, 20:41:53 »

ja zaterdag gaan ik ook, oja met wie ook al weer. Bij mooi weer pakken we de motor Grin
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 08, 2008, 21:05:21 »

Oh ik dacht Spiderman.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 09, 2008, 05:56:34 »

ja zaterdag gaan ik ook, oja met wie ook al weer. Bij mooi weer pakken we de motor Grin
Die ouwe griezel uit Hoogland cker    Grin Grin Grin
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
herman
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 10, 2008, 20:19:50 »

Hoi Rolf


Wij vertrekken 8.00 vanaf laatste shell A12 is voor jou te vroeg denk ik, misschien zien we elkaar anders wel op de beurs.  of als je op de aprilia stand bent even bellen 0653 956497

gr herman

Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 10, 2008, 21:15:00 »

Over een paar uur gaan wij ook (05:45 zaterdag).........
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 10, 2008, 21:18:13 »

Over een paar uur gaan wij ook (05.45 zaterdag)........
Gelogd
herman
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 10, 2008, 21:35:33 »

wordt riders gezellig daar, goeie reis allen die gaan.


gr herman
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 11, 2008, 04:12:22 »

Hoi Rolf


Wij vertrekken 8.00 vanaf laatste shell A12 is voor jou te vroeg denk ik, misschien zien we elkaar anders wel op de beurs.  of als je op de aprilia stand bent even bellen 0653 956497

gr herman



Rolf rijd niet zo hard met het koekblik. Zal hem aansporen om dat gaspedaal van het ouwe hok wat dieper in te trappen. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 11, 2008, 06:10:45 »

en wij gaan nu 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Duccer
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 11, 2008, 06:36:51 »

ik ga ook es naar die RSV4 kijken zo 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 12, 2008, 00:45:06 »

De intermot begon vroeg, 05.45u eruit, douche en snel een bakkie met el, om 06.25u weg. Inmiddels henk aan de telefoon dat restaurant de Meern om 06.45u nog dicht is dus elkaar ontmoeten bij maarbergen.

Om 07.45 bij het tankstation bij de grens en jawel Herman wil net vertrekken. Even kletsen en snel weer verder. Klokslag 09.00u lopen we de beurs op.
Snel een rondje en op naar de Aprilia stand, nou vindt ik de stand een beetje tegenvallen en de dames eromheen nog meer. Dikke botax lippen en te dunne benen.

Het was toen nog rustig dus mooie gelegenheid voor foto's, inmiddels wil ik net mijn been over het zadel van de RSV4 zwaaien wordt ik eraf gestuurd met de mededeling dat hij niet voor niets op een verhoging staat. Tja wat is er mis met een verhoging, beter ik erop dan zo'n barbiepop.

Inmiddels komen gerrit(aprilaman) en jeroen(R1-er) eraan lopen. We waren het wonderbaarlijk met elkaar eens, gewoon een strakke RSV4.

Maar ook de Shiver en Mana GT zien er goed uit, de kleuren van de Tuono 2009 zijn ook goed.

Ik probeer de Mana GT en Henk de Dorsoduro, allebei prima modellen.

De Mana en de Shiver zijn voorzien van ABS.


De Akra dempers met E-keur staan goed strak op de shiver

De Mana met tassen en stuurkuipje, tja niet mijn smaak, maar ik zie hier zeker een markt voor.

De beurs is zeker 2,5x zo groot als de Utrecht, hele afdelingen met merken die je in Nederland niet(laat staan Europa) ziet. Uit china, pakistan, India, Turkye, etc.
Dan onderdelen vanuit de hele wereld, ook weer de landen uit het oosten maar ook uit Amerika.
Buiten zijn er meerdere terreinen waar zich van alles afspeelt, stuntteams, off-road, supermotard, trail, etc.  Een mini-circuit waar demo wedstrijden gereden worden van de diverse klassen, race, SM, zijspan, naked bike race etc.


Vervolgens een aparte hal en buiten waar de diverse race teams zich voorstellen. Ten kate bijvoorbeeld.

Teruglopend hebben we Jan(de Timmerman), Melanie en Olivier(C-walker) opgezocht die er 2 dagen van maken. Na een boel sterke verhalen en wederom keuring van het vrouwelijk schoon met de verschil van meningen zijn we verder gegaan.

De terugreis was erg vermakelijk, Herman, Eric en hun motormaten maakte er een spelletje van op de autobahn. Snelheden wisselend tussen 120 en 190km/u haalden we elkaar wisselend in. Prachtig zoals de RSV met SP demper voorbij komt knallen. Maar opvallend hoe prachtig het geluid is van de Tuono van Eric met standaarddempers. Herman is de leader of the gang en ze volgen hem gebroedelijk op zijn Pegaso. Maar ook de andere Ducati, Honda maken een mooi geluid vol in toeren. Zo nu en dan knallen ze vol ervan door om vervolgens weer te wachten.

Henk ligt letterlijk plat op de stoelen om foto's te maken. Al met al een leuk spelletje tot we Nederland binnenkomen waar we weer braaf 120 km/u rijden.



We raken elkaar weer kwijt en stoppen nog even voor een uitsmijter in Maarsbergen om weer elk ieder zijn weg te gaan.

Kortom een leuk dagje Intermot met randgebeuren.

grtjs rolf

ps. trouwens het parkeren hebben ze goed geregeld daar, bijna voor de deur en uitvalswegen genoeg. Prijzen zijn ook aangenaam. 7 euro parkeren, toegang 12 euro, koffie 3 euro, broodje 3,30 euro, braadworst met brood 3,30 euro enz. Okee het kost geld maar ga eens naar Utrecht of de RAI, dat zijn andere prijzen
« Laatste verandering: Oktober 12, 2008, 01:18:30 door rolf » Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 12, 2008, 06:48:51 »

Prima verslag & mooie foto's hoor 
Stond er geen nieuwe Mille ?
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 12, 2008, 07:59:08 »

Prima verslag & mooie foto's hoor 
Stond er geen nieuwe Mille ?

 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
TuonoBen
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 12, 2008, 10:19:47 »

Heb de poster van RSV4 die ik van Intermot heb meegebracht in een passend kadertje
gehangen.
De hostess waar ik de poster van heb gekregen was anders best een leuk uitziende meid hoor Rolf....

Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Dashboard waterproof maken « 1 2 3 » rolf 44 17240 Laatste bericht April 25, 2010, 18:32:51
door erikske
Aprilia Tuareg 750 « 1 2 » Klaas 15 7697 Laatste bericht Oktober 10, 2010, 20:55:00
door Bikeman
Motorbeurs Birmingham « 1 2 » Melanie. 29 11219 Laatste bericht November 21, 2008, 22:07:04
door Melanie.
Tuono R '07 af. greyled 11 4972 Laatste bericht November 15, 2013, 22:42:53
door greyled
Motorbeurs Grunn 23 t/m 25 jan. « 1 2 3 » firebeast 40 14524 Laatste bericht Januari 26, 2009, 19:52:17
door ApriliaMan

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!