Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 10:37:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Intermot Keulen  (gelezen 33939 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
herman
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 12, 2008, 10:25:30 »

Mooi veslag van de reporter en mooie foto's van de fotograaf vooral die mooie actie foto's. ik vind het wel frapant
dat je elkaar s'morgens vroeg tegen komt bij een tankstation, op de beurs zie je elkaar niet, en op de terug weg
kom je elkaar weer tegen. Ik denk dat jullie dezelfde gedachten hadden,  het werd rond 2 uur erg druk en warm en wij zijden tegen elkaar wegwezen hier.

Mij viel wel op dat s'morgens bij Aprilia en Ducati het drukst was, Ducati had wel een erg mooie stand, en de lifestyle getjes en alles er om heen hebben ze bij Ducati wel er goed voor elkaar het klopt wel allemaal, sorry hoor.

Nog even over vrouwen dan, was jammer bij Aprilia hadden ze beter even bij hun buren kunnen kijken DERBI , maar ja daar veliezen ze wel vaker van.
Wat fotografeerd Erik vanaf de achterkant, wat ziet hij wat wij niet zien, foto van Erik volgt nog.

ter info  actie foto's gemaakt door fotograaf sjaakie Aprilia Tuono Erik
                                                                      Aprila RSV    Mike
                                                                      Aprilia trail   Herman
                                                                      Ducati 749   Marc
                                                                      Honda VFR   Paul
           




* 100_1025a.JPG (113.95 KB, 784x584 - bekeken 708 keer.)

* 100_1024a.JPG (166.3 KB, 941x701 - bekeken 691 keer.)
« Laatste verandering: Oktober 12, 2008, 18:53:02 door herman » Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 12, 2008, 11:10:22 »

vond die Honda ook wel mooi en de bandjes gaan lekker lang mee  Grin


Neeee Aprilia deed alle andere nieuwe sportfietsen verbleken bij hun RSV4 



Die racer was ook wreed met die akra pot eronder 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: Oktober 12, 2008, 12:13:58 »

De Akra dempers met E-keur staan goed strak op de shiver

grtjs rolf


Blijken die dempers toch mooi verkeerd om gemonteerd te zijn. Het 'lange' stuk van de demper hoort het dichtst bij de achterlichtunit te zitten. Dit werd opgemerkt door een bezoeker die op het Duitste shiverforum actief is. Die mensen van de Apriliastand waren er geloof ik niet zo blij mee....

Harrie van Til, shiverslaafd (nog 2 weken gips en dan weer gaaaaaaaaaaaaaaaaaan)
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: Oktober 12, 2008, 12:38:08 »

IDD nu je het zegt wahaha ach ja kan gebeuren.

Vincent
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #34 Gepost op: Oktober 12, 2008, 13:12:06 »

haha wat stom zeg, inderdaad nu je het zegt.

Maare ben, smaken verschillen of er waren andere dames op andere dagen Grin De poster ben ik vergeten mee te nemen.

Inderdaad Herman, we hebben er om gelachen inderdaad op de heen en terugreis met exact dezelfde reden, het werd na 11.30u erg druk en warm.
Ook ik moet je gelijk geven dat Ducati het erg goed voor elkaar heeft met hun stand en de hebbedingetjes. Ook inderdaad was het erg druk bij zowel Aprilia als bij Ducati in vergelijking met de rest.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

grtjs rolf
Gelogd
erik
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: Oktober 12, 2008, 19:14:56 »

Mooi veslag van de reporter en mooie foto's van de fotograaf vooral die mooie actie foto's. ik vind het wel frapant
dat je elkaar s'morgens vroeg tegen komt bij een tankstation, op de beurs zie je elkaar niet, en op de terug weg
kom je elkaar weer tegen. Ik denk dat jullie dezelfde gedachten hadden,  het werd rond 2 uur erg druk en warm en wij zijden tegen elkaar wegwezen hier.

Mij viel wel op dat s'morgens bij Aprilia en Ducati het drukst was, Ducati had wel een erg mooie stand, en de lifestyle getjes en alles er om heen hebben ze bij Ducati wel er goed voor elkaar het klopt wel allemaal, sorry hoor.

Nog even over vrouwen dan, was jammer bij Aprilia hadden ze beter even bij hun buren kunnen kijken DERBI , maar ja daar veliezen ze wel vaker van.
Wat fotografeerd Erik vanaf de achterkant, wat ziet hij wat wij niet zien, foto van Erik volgt nog.

ter info  actie foto's gemaakt door fotograaf sjaakie Aprilia Tuono Erik
                                                                      Aprila RSV    Mike
                                                                      Aprilia trail   Herman
                                                                      Ducati 749   Marc
                                                                      Honda VFR   Paul
           




Dit zag ik van de achterkant




* DSC_0080.jpg (99.89 KB, 640x428 - bekeken 724 keer.)

* DSC_0081.jpg (109.28 KB, 640x428 - bekeken 689 keer.)
Gelogd
erik
Gast
« Antwoord #36 Gepost op: Oktober 12, 2008, 19:30:53 »

en dit heb ik ook gezien Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
een apriliaan zoekt alternatief voor zijn pegaso


* DSC_0076.jpg (98.02 KB, 640x428 - bekeken 709 keer.)
« Laatste verandering: Oktober 12, 2008, 19:32:35 door erik » Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: Oktober 12, 2008, 21:59:16 »

wij komen er net vandaan. Petur77, 7 anderen en ik hadden een bus gehuurd om erheen te gaan. lange zit maar erg gezellig.
De v4 was echt super. Ik vond hem al mooi, maar in het echt is ie nog mooier .
Wij hebben ook geen poster. De 2 meiden die erachter stonden waren meer bezig met mensen van de v4 te houden. We vroegen of er iets was van de V4 en toen werd er heel snel nee gezegd(misschien wel logisch op de laatste dag)
al met al wel een leuke dag maar ben nu wel moe.
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Oktober 13, 2008, 19:41:43 »

 

was aan het bedenken hoe ik pa zo ver kon krijgen om hem te sponseren. 


* RSV4.1.jpg (67.87 KB, 701x541 - bekeken 693 keer.)
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #39 Gepost op: Oktober 13, 2008, 19:48:47 »

ik zie een gelukkige eigenaar naast je staan Grin
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #40 Gepost op: Oktober 13, 2008, 19:53:11 »

Ja, echt een gek. Had hem al besteld zonder hem ooit maar gezien te hebben.. 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #41 Gepost op: Oktober 13, 2008, 20:13:10 »

Wat trouwens wel stom was van Aprilia bij die RSV4: je moet het voorspatbord verwijderen om met een inbussleuteltje de vering (ingaande demping) aan te kunnen passen.

Dat heb ik die bobo van Piaggio (head chef sales Europe  Grin) ook maar even onder z'n aandacht gebracht.

Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: Oktober 13, 2008, 20:36:01 »

Zijn er geen foto's van de racer? Dat is toch het enige wat belangrijk is?  angel
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
cwalker
Gast
« Antwoord #43 Gepost op: Oktober 13, 2008, 23:07:42 »

Ja, echt een gek. Had hem al besteld zonder hem ooit maar gezien te hebben.. 

zulke gekken zie ik hier wel meer ....  Grin Grin

idd, tom wordt de gelukkige eigenaar van de 'mayhemV4.2' .... de tweede special die we op basis van de V4  gaan bouwen... eerste blijft lekker hier...  Grin Grin

hoe die eruit gaat zien? verrassing....  angel  ik heb wel 'n 'paar' ideetjes....  angel angel

budget? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel skitaarten...  Grin Grin Grin

Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #44 Gepost op: Oktober 14, 2008, 14:22:13 »

Ppppppppppppffffffffff ik haat jouw 


















 
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Dashboard waterproof maken « 1 2 3 » rolf 44 17244 Laatste bericht April 25, 2010, 18:32:51
door erikske
Aprilia Tuareg 750 « 1 2 » Klaas 15 7701 Laatste bericht Oktober 10, 2010, 20:55:00
door Bikeman
Motorbeurs Birmingham « 1 2 » Melanie. 29 11222 Laatste bericht November 21, 2008, 22:07:04
door Melanie.
Tuono R '07 af. greyled 11 4972 Laatste bericht November 15, 2013, 22:42:53
door greyled
Motorbeurs Grunn 23 t/m 25 jan. « 1 2 3 » firebeast 40 14531 Laatste bericht Januari 26, 2009, 19:52:17
door ApriliaMan

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!