Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 15:01:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Roze papiertje kwijt  (gelezen 7123 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: November 13, 2008, 23:01:58 »

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtBerichten:6.397Reg. datum:12 apr. 2005Locatie:lelystadGisteren was het zo ver, de dag waar ik al tijden zo bang voor ben.

Ik heb mijn roze papiertje moeten inleveren en krijg hem nooit meer terug.

Hard heb ik ervoor moeten werken om hem te halen. Al voor ik 18 werd ging ik in de schoolbanken zitten om mijn theorie te halen. Gelukkig in 1 x gehaald. En zodra ik 18 was meteen aan het lessen geslagen.

Niet 1 uurtje rijden en dan 1 uur naast iemand zitten, nee alleen het beste was goed genoeg voor mij. Ik huurde de auto meteen voor 2 uurtjes. Tegenwoordig kan je bij ons alleen nog maar 2 uur tegelijk rijden (vroeger was alles beter). En om wat extra ervaring te krijgen de auto een halve dag gehuurd en lekker naar Amsterdam geweest om ook in druk verkeer te kunnen rijden.

Ik ben dan ook gelukkig 1 keer geslaagd. Vanaf dat moment heb ik bijna iedere dag auto gereden. Overal waar ik heen ging kwam ik in een stalen koets aan. En het duurde niet lang eer ik ook mijn motorrijbewijs wilde halen.

Alleen vonden ze thuis dat geen goed idee, en aangezien ik diep respect heb voor mijn ouder ben ik toen niet gaan lessen. Maar zodra ik op mijzelf ging wonen heb ik de rijschool opgebeld en ben samen met mijn zus gaan lessen.

Ook deze heb ik in 1 x gehaald, dat was in 1999.

Nu 8 jaar later heb ik afstand moeten doen van het roze papiertje en krijg ik hem nooit meer terug.

Met lood in mijn schoenen ben ik er gisteren naar toe gegaan. Ik moest wel een nummertje trekken. De vrouw achter de balie schonk mij een glimlach (ze wist dat ik hem moest inleveren). Mijn vriendin en kinderen had ik ook maar meegenomen. Mijn zoontje vroeg nog aan mij: papa krijg je hem echt nooit meer terug ? Met tranen in mijn ogen zei ik: Nee.

Na 5 minuten zitten was ik aan de beurt. Ik stond op en liep naar de balie toe waar ik mij moest melden. De mevrouw zei tegen mij: Je weet dat je je rijbewijs moet inleveren. Ik knikte met mijn hoofd en gaf de mevrouw mijn rijbewijs.

Ze zei tegen mij: U kunt hier tekenen en dat deed ik dan maar ook. Nadat ik getekend had stond ze op en liep weg. Ze keek mij nog even aan en zei ik kom zo terug.

Kort daarna kwam ze aanlopen met een plastic pasje in een verschrikkelijk roze homo kleur. Er staat een gescande foto van mij op (ik lijk daarop zeker een crimineel). Er staan wat gegevens op dat pasje. Mijn naam en achternaam, geboortedatum en plaats, een sofinummer en ook nog ergens A-B en AM.

Het stelt mijn nieuwe rijbewijs voor, zelfs op een brommer mag ik rijden.

Het roze papiertje ben ik kwijt, maar ik heb er een plastic kaartje voor in de plaats gekregen.

Vroeger was alles beter.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: November 13, 2008, 23:05:44 »

Ja  ziet er niet uit . Het is net speelgoed .

Moeten we hiermee in het buitenland aantonen dat we "rijvaardig" zijn  Grin
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: November 13, 2008, 23:33:09 »

Tja , zo'n papiertje heeft natuurlijk wel wat meer, maar de nieuwe roze "creditcard" is natuurlijk wel een stuk slijtvaster. Grin

Ik zal helaas volgend jaar April afstand van hem moeten doen. Cry
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
cwalker
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: November 14, 2008, 01:19:35 »

Tja , zo'n papiertje heeft natuurlijk wel wat meer, maar de nieuwe roze "creditcard" is natuurlijk wel een stuk slijtvaster. Grin

Ik zal helaas volgend jaar April afstand van hem moeten doen. Cry

wees gelukkig... ik moet er gemiddeld zo'n 2 keer per jaar afstand van doen... om dan pas weken of maanden later gewoon hetzelfde ouwe vod weer voor in de plaats te krijgen...

eeeehhhhh... maar dat heeft n andere reden denk ik ...  angel angel
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: November 14, 2008, 07:24:17 »

mooi is ie zeeeker niet, maar ik vind hem wel handig. past in mn portemonnee en nu vergeet ik hem nooit meer of is ie niet meer zoek...
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: November 14, 2008, 10:51:08 »

ik ga zelfs nog voor het verlopen van mijn papiertje zo'n card halen. mijn rijbewijs is deze week voor de derde keer gescheurd door het dragen in mijn kontzak. ik ben er wel klaar mee (met die vieze tod) lang leve de plastic card !
(nog liever had ik een chip in mijn bovenarm met alle gegevens: medisch, rijbewijs, strafblad e.d.)
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: November 14, 2008, 10:53:21 »

ik ga zelfs nog voor het verlopen van mijn papiertje zo'n card halen. mijn rijbewijs is deze week voor de derde keer gescheurd door het dragen in mijn kontzak. ik ben er wel klaar mee (met die vieze tod) lang leve de plastic card !
(nog liever had ik een chip in mijn bovenarm met alle gegevens: medisch, rijbewijs, strafblad e.d.)


ik wil niet weten waar je dan de axone stekker gaat steken voor updates...  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: November 14, 2008, 11:08:50 »

ik ga zelfs nog voor het verlopen van mijn papiertje zo'n card halen. mijn rijbewijs is deze week voor de derde keer gescheurd door het dragen in mijn kontzak. ik ben er wel klaar mee (met die vieze tod) lang leve de plastic card !
(nog liever had ik een chip in mijn bovenarm met alle gegevens: medisch, rijbewijs, strafblad e.d.)


ik wil niet weten waar je dan de axone stekker gaat steken voor updates...  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Grin
Grin ik ook niet   

Wel een leuk verhaaltje trouwens en tsja ik heb mijn rijbewijs (ook nog zo'n roze lap papier) altijd in mijn motorjas zitten. Vlak nadat ik hem had verlengd kwamen de credicard formaat rijbewijzen uit. dus ik moet nog een aantal jaartjes met dat roze vel papier over straat.

Vincent
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: November 14, 2008, 12:25:20 »

heb zelf ook de credit card uitvoering en is nog als nieuw , nog nooit hoeven te overhandigen aan  police  angel Grin
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: November 14, 2008, 16:24:16 »

Henk, deze is OUD  net als jij 

Is al eens eerder op het forum naar voren gekomen namelijk 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #10 Gepost op: November 14, 2008, 16:47:03 »

Eigenlijk zou je op die leeftijd opnieuw examen moeten afleggen, ben blij dat je het zo gekregen hebt. Geintje Henk, je ziet er nog best goed uit voor een fossiel Grin
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: November 14, 2008, 17:19:51 »

Tja , zo'n papiertje heeft natuurlijk wel wat meer, maar de nieuwe roze "creditcard" is natuurlijk wel een stuk slijtvaster. Grin

Ik zal helaas volgend jaar April afstand van hem moeten doen. Cry

wees gelukkig... ik moet er gemiddeld zo'n 2 keer per jaar afstand van doen... om dan pas weken of maanden later gewoon hetzelfde ouwe vod weer voor in de plaats te krijgen...

eeeehhhhh... maar dat heeft n andere reden denk ik ...  angel angel

Daar ben ik inderdaad gelukkig mee, ik heb 'm tot op heden nog nooit hoeven inleveren bij oom  police.
Ben schijnbaar onzichtbaar voor ze? Grin
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
baggerboer
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 20


Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: November 14, 2008, 19:41:50 »

Het is inderdaad een gemis .
Heb zelf ook al zo'n nieuwerwets ding,ziet er niet uit  Sad Shocked
Gelogd

Fast Sailor
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: November 14, 2008, 20:05:51 »

Bedankt voor de complimenten 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: November 15, 2008, 01:47:02 »

Eigenlijk zou je op die leeftijd opnieuw examen moeten afleggen, ben blij dat je het zo gekregen hebt. Geintje Henk, je ziet er nog best goed uit voor een fossiel Grin

Ik stel bij deze vast dat je 'm al een tijdje niet meer hebt gezien.

Op zijn leeftijd gaan maanden gauw als jaren tellen.





Groet....... die andere grijze postduif
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21817 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44015 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Navigatie « 1 2 » Huertecilla 15 9191 Laatste bericht Augustus 21, 2013, 20:46:40
door MrKneedown
Klustopic Capo lummelke « 1 2 » lummelke 21 11124 Laatste bericht April 26, 2010, 07:48:39
door wout750
advies gevraagd « 1 2 3 4 5 » sjakov 68 27795 Laatste bericht April 19, 2008, 20:24:03
door Tuono GR66

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!