Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 01, 2024, 23:32:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: En weer paar vraagjes :)  (gelezen 1620 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
emielfellinger
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 108


Netherlands
« Gepost op: December 01, 2008, 21:50:44 »

Nou na alle pagina's van het forum nu zo'n beetje te hebben doorgelezen heb ik op bijna alle ? in mijn hoofd nu wel antwoord gevonden 
Maarrrrrrrr ik zit toch nog beetje vast met,

1: Achterlicht. Ik ben van plan (daar mijn bedrading beeje rommeltje is) de gehele kabelboom opnieuw te doen deze maand. Heb hier een schema van gevonden en heb de meeste stekkers nu ook. Maar ik zit ineens te kijken, zie ik helemaal geen sensor/schakelaar voor de achter rem?? Undecided
Heeft mijn model die eigelijk wel?? Kan er niet 1 2 3 wat over vinden. Mocht ie het wel hebben dan kan ik daar namelijk ook mooi nieuw draadje voor trekken 

2: Remmen. Ik ben afgelopen weekend lekker druk geweesd met velgen schoonmaken en bijwerken en voor nieuw setje lagers. Die oude hadden aardig speling en klonken alsof er zand in zat. Nu heb ik ook de remblokken voor vervangen en klauwen helemaal schoongemaakt en opnieuw gespoten. Nu heb ik echter de fout gemaakt  om geen foto te maken voordat ik de klauw losgehaald heb 
Nu zit er dat mooie H vorminge klipje waar het pinnetje overheen schuift. Nu weet ik bijna zeker dat het pijltje op dit klipje met de rijrichting van de schijf mee moet maar weet dit dus niet zeker. Weet iemand dit? Kon het in het in de diverse pdf files niet vinden. 

Mijn winter project ligt redelijk op schema tot nu toe. Zal binnekort even diverse foto's online zetten.
Tot nu toe gedaan
1: Top end rivisie en nieuw luchtfilter
2: Polijsten spoel kanalen
3: Schoonspoelen versnellingsbak + nieuwe olie
4: Drainen 2T olie tank + pomp (oude onbekende rommel van vorige eigenaar)
5: Hele frame en motor buitenkant schoonmaken todat het glimt  Cool
6: Vervangen cockpit wegens barst in TT glas en Display glaasje (komt volgende week nieuwe cockpit binnen)
7: Nieuwe gel accu plaatsen (oude laad niet meer goed bij en verliest spanning)
8: Nieuwe schoepen in de waterpomp
9: Lagers voorwiel vervangen
10: Nieuwe remblokken voor en verse DOT4 voor en achter
11: Nieuwe uitlaten (setje Tyga's dat volgende week binnen moet zijn)
12: Electra (hier moet ik nog meer aan de slag
13: Nieuwe ketting

Tevens wil ik eingelijk nieuw laagje verf hebben maarrrrr, Hou ik em origineel (reggiani) of doe ik iets anders?
Ik zit eigelijk ook een beetje te denken om em,
1: in chesterfield uitvoering te doen
2: Redbull donkerblauw en dan met alleen redbull sticker op de kuip met daaronder mooie appie racing stickers

Maar daar moet ik maar es goed over gaan denken. Iemand nog leuke suggesties??



* IMAGE_171.jpg (185.91 KB, 1600x1200 - bekeken 318 keer.)

* IMAGE_173.jpg (140.91 KB, 1600x1200 - bekeken 307 keer.)
« Laatste verandering: December 01, 2008, 23:10:50 door emielfellinger » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8937 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Powerbrake een nieuw remsysteem « 1 2 » futuristie rosso 16 15366 Laatste bericht Augustus 04, 2009, 17:27:18
door Roy R
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14127 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51692 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Aprilia RS 125: Blok uitbouwen, ond. vervangen, adressen?.... Topolino 12 11809 Laatste bericht Juli 21, 2009, 08:27:09
door rs 250

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!