~itakura

update 1 eerste update!!! heb tot nu toe alleen berichten gepost

heb intussen al een aantal dingen vervangen;
* koelvloeistof
* Bakolie
* stepjes en pedalen
* Toerenteller
binnenkort komt er nog meer aan;
* Keringen voorvork
* olie voorvork
* kmteller aandrijver (bij het voorwiel)
* voorband (nog niet besteld)
Toen ik de motor kocht kwam hij zo binnen:

Inmiddels dus al weer wat vorderingen gemaakt,
kapjes zitten er weer op, bij volgende update foto's van de moto zonder voorvork op de paddock :^^:
Nieuw
* Achter Knipperlichten

Update 2 Vandaag kwam de paddock binnen, na het werk ben ik gelijk bezig gegaan met de kapjes eraf halen, en de paddock onder het kroonstuk te zetten!!
Ik heb inmiddels het voorwiel eruit, de voorvork eruit en ik heb ff snel foto's gemaakt van m'n "marchesini" voorvelg :^^:
m'n voorwiellagers zijn trouwens ook gaar :_:
De foto's zijn van wat slechte kwaliteit, dat komt omdat er niet voldoende licht is voor mijn mobiel

moet ooit eens een betere digi camera hebben :00:
Update 3Nog even wat foto´s van de motor op de werkbank dat die uit elkaar ging...
foto´s zijn wat onduidelijk maar binnenkort als hij weer in elkaar gaat komen er betere foto´s ivm andere telefoon :{-):

Update 4eventjes bezig geweest met het oppoetsen van m'n alu met een speciaal middeltje, denk dat ik er ooit nog eens met een polijstmachine overheen ga maar dit werkt al erg goed :^^: moet er iig nog wel wat uurtjes in stoppen

:
achterbrug ook even gedaan, toch ook maar ff foto van bij gezet maar is nog niet klaar :^^:
kzet em wel eens buiten om het resultaat goed te laten zien... :{-):

nog even mooie DUIDELIJKE

fotos van schijfje :^^:

Update 5Heb vandaag [25-09-2008] het complete frame gepoetst met een speciaal middeltje voor aluminium (soort van polijsten) en glimt al weer helemaal, achterbrug ook ff gedaan, ging best snel en werd erg mooi :^^:
verder alles ff gepoetst, dus ook olietankje ontvet, leeggegoten, schoon gemaakt (zowel binnen als buiten), tevens alle plastic delen binnen het kontje schoon gemaakt, de bedrading en elektronische delen schoon gemaakt,
de velgen gepoetst :<>:
en natuurlijk... m'n kuipframe die ik bij appieparts gekocht had was dus niet de goede :}): [size=40]alweer[/size]
nieuwe km teller kabel gemonteerd, hopen dat hij nu wel de goede km's aangeeft, zo niet dan is de teller die ik van appieparts gekocht heb niet goed :{}:
maar alles blinkt mooi en ziet er goed uit, zeg maar klaar om weer geassembleerd te worden :^^:
Update 6vandaag weer even verder gegaan met polijsten... maar dan met de boormachine!!! t resultaat was achteraf gezien niet voldoende...

hier wat fotootjes van het resultaat... ik kon het niet afmaken omdat de bouwmarkt door z'n polijst schijven heen was dus had er maar 1... :^^:

M'n helm :L:

en nog een wiel :L:
FOTO UPDATEHier wat foto's met een fatsoenlijke camera :^^:

UPDATE 7Aardig wat beslist vandaag, waaronder dat de motor qua uiterlijk niet meer origineel gaat worden.
Ik ga proberen een monoseat te bemachtigen, ook gaat hij andere kleuren krijgen, heb nog geen idee wat het echt word, ideeën genoeg

NOG STEEDS GEEN ONDERDELEN BINNEN :@: :@:
naja had het verwacht, het gaat hier dan ook om aprilia :00:
Vandaag achterwiel er ook uit gehad + gereinigd en nieuwe locktite en lagers erin.
naja hier wat foto's:::::
Ander achterbandje :<>: :L:

idee'tje van hoe het er uit gaat zien (komen binnenkort wel wat betere foto's :^^: )

update 8Beugeltjes zijn af!! :OO:
gestraald en gespoten, nu nog monteren en m'n zijkapjes erop doen voor de lol :<>: :^^:
Vandaag zuigertje binnen gekregen!
Nu nog binnenkrijgen:
* middenkarterpakking
* Krukaslager (2x)
* Krukaskering (2x)
* Secundaire-as Kering
* Gaffels (3 verschillende)
Hoop dat het morgen binnen komt, zo niet dan kan het nog wel even duren :{}:

Update 9Heb m'n Achterremschijfje gemonteerd :L:
ook vandaag [31-10-2008] onderdelen binnengekregen!!
* krukaslagers
* krukaskeringen
* big-end lager+pin +drijfstang (au budget)
verder staat er nog in de backorder:
* midden karter pakking
* kickstart en secundaire as keringen
* gaffels (alle 4)
hier foto'tje van de schijf! :L:

Ben van plan de motor gewoon zwart te spuiten en mocht ik ooit nog eens geld over hebben een originele stickerset te kopen...
uiteraard een Originele Aprilia stickerset :^^: :L: