Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 18:19:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM)  (gelezen 44839 keer)
0 geregistreerde leden en 7 gasten bekijken dit topic.
Itakura
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: Augustus 20, 2009, 19:16:25 »

UPDATE!!!

heb hem inmiddels weer fijn in elkaar zitten, met eerst 36.7 PK op het achterwiel, na een kleine aanpassing aan de carb en een andere (zwaardere) vertanding is hier helaas nog maar 34 PK van over maar dat maakt niet uit, hij rijdt heeeeerlijk!!!

dit is de reserve-kuipset tot mijn andere set gespoten is:

























Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #61 Gepost op: Augustus 20, 2009, 19:38:45 »

Goed bezig   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kefke
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: Augustus 20, 2009, 20:07:03 »

Hele mooie bike!

Die stopjes aan je achterbrug, hoeveel heb je die betaald als ik vragen mag?

Dat is dus 28kw, dat is niet zo heel veel meer dan het originele vermogen ofwel? (de mijne is toch 22kw dacht ik)
Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #63 Gepost op: Augustus 20, 2009, 20:09:00 »

die banjo's heb ik via m'n werk bemachtigd, geen idee hoe veel ze kosten Tongue

over dat vermogen, probeer eerst maar 27* kw uit zo'n blokje te persen, dan merk je vanzelf wel dat het vrij lastig is Wink

maargoed er is maar 25kw van over na m'n kleine aanpassingen (waardoor hij stukken beter loopt), heb liever wat meer soepelheid en comfort dan een mega pk beest  

edit; 22kw staat inderdaad in de papieren, of dit echt ook zo is weet ik niet... zou je eens een keer moeten banken met dat ding 
Gelogd
Kefke
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: Augustus 20, 2009, 20:13:30 »

Geen ervaringen met die blokjes te tunen, maar idd volgens mij zijn ze fabriek af al stevig getuned.
Ik ga nog maar 1 seizoen met hem rijden, dus alles blijft mooi stock.

Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #65 Gepost op: Augustus 20, 2009, 20:18:32 »

ja zou ik wel doen Smiley opvoeren is leuk maar ik moet nu wel elke 9K m'n zuigert vervangen   

maargoed mij bevalt het super goed, voegt een hoop toe aan de rs 
Gelogd
Kefke
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: Augustus 20, 2009, 20:25:09 »

ja zou ik wel doen Smiley opvoeren is leuk maar ik moet nu wel elke 9K m'n zuigert vervangen  

maargoed mij bevalt het super goed, voegt een hoop toe aan de rs  

Om de 9k? Jezus dat zou niets voor mij zijn :p
Daarvoor maar ik te graag km's (niet dat ik eigenlijk zoveel km's maak, maar toch :p)

Ben gisteren met de RS in de eifel geweest hé, op dat moment was de rs mijn droommachine!
Had niets anders willen hebben, lekker pootje tegen de grond (echt waar, schrok er zelf van :p) en heerlijk cruisen in die bergen.
Je hebt veel tollerantie (je kan gerust je rem aanraken in een bocht, dat moet je met een twin niet proberen denk ik) en je moet niet overdreven hard gaan om je te amuseren!

Mijn droom is dit en een RST of een Pegaso.
Eentje voor het snellere werk, het andere om lekker te cruisen.
« Laatste verandering: Augustus 20, 2009, 20:27:08 door Kefke » Gelogd
BuxirS
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: September 10, 2009, 18:22:57 »

Hee GJ,

Ik zit nu ook maar eens hier.
Wordt wel tijd dat ik dat apparaat eens in het echt zie...
Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: September 10, 2009, 18:24:06 »

komt helemaal goed bij de AF Motormeeting he Cheesy
Gelogd
apriliavalerossi
Gast
« Antwoord #69 Gepost op: September 11, 2009, 13:28:02 »

he Itakura,

ik kwam je bij jos tegen, op die rs250 replica rossi....
ik heb er nu ook nog een model 2000 rs125 bij, tetsuya replica...
net een nieuwe cilinder+ zuiger gemonteerd...
maar ik lees een meating, waar en wanneer is dat?

groet marcel
Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #70 Gepost op: September 11, 2009, 13:29:42 »

hey, leuk dat je even reageert!

de meeting is qua datum nog niet helemaal vastgelegd, hij komt waarschijnlijk op 27 september.
Er zijn geen brommers, je bent welkom op zowel je 125 als je 250 Wink

linkje ; http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13709
Gelogd
BuxirS
Gast
« Antwoord #71 Gepost op: September 11, 2009, 21:07:20 »

Ja, ik heb echt zin in de meeting man!
Eindelijk eens met de tweetakt motorploeg op pad!
Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #72 Gepost op: September 12, 2009, 21:24:48 »

Hoi allemaal,

Updatje van hieruit!


Afgelopen Vrijdag zaterdag en zondag (4,5,6 September) hebben Thomas (rs 125) , Hendrik (VFR 400), en ik (rs 125) een kleine toertocht gemaakt door de befaamde ardennen van Belgie en Luxemburg. In deze tocht hebben we op de tweede dag een rit gemaakt door luxemburg, Duitsland,frankrijk en daarna weer terug naar belgie.

De rit is helemaal perfect verlopen, we hadden onderdak in Belgie tegen luxemburg aan bij onze gastvrouw. Vrijdag kwam ik naar belgie aan kachelen met mijn eigen beestje, 300km verder bereikte ik het plaatsje Vilvoorde waar ik Thomas ontmoette en naar zijn huis reed samen met hem. Eenmaal daar aangekomen kwam na een kleine tijd ook Hendrik aanzetten en gingen ze zich klaar maken voor vertrek!

Diezelfde dag zijn we nog verder door gereden naar onze slaapplek waar we warm werden ontvangen. Na een paar pilsjes in slaap gevallen en de volgende ochtend zijn we weer verder gegaan richting luxemburg. Tijdens deze rit een paar mooie pitstops gemaakt op leuke plaatsjes om wat bij te komen.

In belgie was het weer goed, in Luxemburg droog weer en de mooiste wegen die we in dit weekend gehad hebben!!! in Duitsland was het een nat wegdek zonder regen, en in Frankrijk was het Ă©Ă©n grote regenbui   angel

Maargoed dat laat de pret niet drukken, we zijn met veel genot doorgereden naar een winkel voor een cadeautje als toon van onze dank aan de gastvrouw, en in het plaatsje van onze slaapplek hebben we nog even een drankwinkeltje geplundert   

Die avond uit eten gegaan! Hmmm pizzaaaa    , en 's avonds was ik in slaap gevallen tijdens The Texas Chainsaw Massacre  :+

De laatste dag (zondag) was weer aangebroken en we maakten ons (langzaam) klaar voor vertrek. Na vele bedankjes zijn we dan op weg gegaan, dwars door belgie terug naar Vilvoorde. 3km voor vilvoorde besloot mijn voorwiellager aan schijfremzijde het helaas te begeven, dus doorgereden naar de sleutelruimte van thomas en daar de voorvelg van Hendrik zijn AF1 125 Sintesi eronder geschroefd zodat ik iig thuis kon komen (Thomas en Hendrik, hier nog Erg bedankt voor!!!!). Eenmaal bij thomas zijn huis aangekomen nog genoten van een heerlijk bakje koffie en wat lekkere chocolatjes, en toen samen met Hendrik (die bij Antwerpen van de snelweg af moest) doorgereden naar huis.

Al met al hebben Thomas en Hendrik zo'n 800 km gemaakt, ik zo'n 1400 en het is prima bevallen!

WIE ZEGT ER NOU DAT JE MET EEN 125 NIET KAN TOEREN   
Is hierbij toch mooi even het tegendeel mee bewezen.

Na nog eens 4 uur reizen was ik dan eindelijk thuis gekomen. Ik had gek genoeg niet last van spieren of iets dergelijks, alleen de moeiheid sloeg toe en ik ging maar eens slapen  :9

Het was een geslaagd weekendje, ben iig erg tevreden over 125's en hun rijeigenschappen + comfort, kan de 600 waar ik eerst op reed Bij lange na niet aan tippen!

Hier wat foto'tjes om het af te maken :














































« Laatste verandering: September 12, 2009, 21:28:54 door Itakura » Gelogd
Itakura
Gast
« Antwoord #73 Gepost op: September 12, 2009, 21:25:29 »

dubbelpost
Gelogd
bigbang
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 221


Netherlands
« Antwoord #74 Gepost op: September 13, 2009, 07:05:04 »

Dat ziet er uit als een hoop lol samen!

Vaker doen zeg ik!

Gr BB
Gelogd

Groetjes Big Bang
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verplichte vermogensbegrenzer op motoren « 1 2 ... 5 6 » Sjaakie 89 38235 Laatste bericht Augustus 20, 2008, 13:35:04
door aprilia.racing
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26577 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*
Moppen - 2014 « 1 2 3 » Deefski 44 15317 Laatste bericht November 21, 2014, 18:43:30
door The Marshall
Motorrijders aan banden gelegd « 1 2 » Cyclonus 27 10985 Laatste bericht April 15, 2011, 16:31:45
door baggerboer
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5209 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!