Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 24, 2024, 14:45:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eprom topic.  (gelezen 98751 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
uglt
Gast
« Antwoord #345 Gepost op: Mei 09, 2011, 20:39:23 »

Hmmm das nou weer jammer.... ga hem wel terug schroeven Sad
Dan maar laten afstellen bij ...... Roke?
Gelogd
defik
Gast
« Antwoord #346 Gepost op: Mei 20, 2011, 19:54:17 »

hallo allemaal even een korte vraag.

mn maat heeft een aprilia rsv mille r uit 2002 gekocht en een sbk leovince  2-1 (titanum demper) gemonteerd.

hij stinkt alleen behoorlijk naar benzine nu tijdens stevig gasgeven.

hij wil een andere eprom gaan plaatsen maar weer niet welk soort hij het best kan gebruiken en waar deze te bestellen zijn.

iemand suggesties?
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #347 Gepost op: Mei 21, 2011, 08:29:42 »

gewoon lekker een rp 58 laten monteren en daarna co laten afstellen

roke heeft ze op voorraad liggen 

 
Gelogd

if it runs , race it
R-demuyt
Gast
« Antwoord #348 Gepost op: Januari 29, 2012, 14:42:16 »

Hallo,

Ik was benieuwd welke eprom gemonteerd was en ik was toch in de buurt van de computer.
Kan iemand mij vertellen wat voor type hier gemonteerd is?
Ik zie dat er ori geschreven staat, originele dus?

Motor heeft originele dikke lelijke demper en origineel luchtfilter.

Foto:




Alvast bedankt.
Gelogd
Mich69
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 41


Netherlands
« Antwoord #349 Gepost op: Augustus 15, 2014, 23:23:07 »

Hallo allen,

onder het motto dat de enige domme vraag een niet gestelde vraag is.....

Hoe kan je het best met Gabro in contact komen voor het bestellen van een eprom?

Mille graci.
Gelogd
Bart-Jan
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 472


TUONOSTRUCK

Netherlands
« Antwoord #350 Gepost op: Augustus 16, 2014, 08:06:30 »

Malarone@jeemeel.kom
Gelogd

ride the lightning!
Mich69
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 41


Netherlands
« Antwoord #351 Gepost op: Augustus 16, 2014, 22:45:43 »

 

Gelogd
Mich69
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 41


Netherlands
« Antwoord #352 Gepost op: Augustus 31, 2014, 21:59:44 »

Hi guys even een vraagje.
Ik ga binnenkort een rondje in Duitsland rijden en ga, na alle vervelende verhalen over de Duitse politie en hun e-keur obsessie, met mijn standaard pijp op pad.
Dit is dus de mooie maar o zo loodzware demper met katalysator.

Ik rij nu rond met een Silmoto (met e-keur maar zonder papieren) en een Roke eprom (binnenkort beide te koop overigens vanwege de Akra's die liggen te wachten).
Rijdt geweldig soepel en nog beter na een afstelbeurt bij Roke!
De standaard pijp met de standaard Kat eprom vond echter ik voor geen meter rijden. Maar was destijds ook niet afgesteld, eerlijk is eerlijk.

Zijn hier nog alternatieven voor?
Gelogd
Willie-84
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 171

Netherlands
« Antwoord #353 Gepost op: September 01, 2014, 11:50:13 »

Gewoon met je E-keur Silmoto op pad! Wel met killer uiteraard gemonteerd.
Mogelijk vind je op de site van Silmoto een certificaat wat je kunt gebruiken. Weet dat andere merken dat wel hebben iig.
Zo niet, ook gewoon lekker er mee gaan rijden. Kleine kans dat je aangehouden wordt en mijn ervaringen van de laatste jaren zijn dat ze buitenlanders toch wel gewoon laten rijden met hun demper mits die niet mega asociaal luid is.
Oh en mits je je natuurlijk een beetje netjes gedraagt als je aangehouden wordt.

Wil je toch je standaard demper gebruiken dan zou ik voor die paar dagen lekker de huidige eprom blijven gebruiken. Kan prima.
Gelogd
Bart-Jan
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 472


TUONOSTRUCK

Netherlands
« Antwoord #354 Gepost op: September 01, 2014, 13:31:54 »

Ik ga vrijdag naar Duitsland. Originele dikke demper (restrictie in de linkpijp er uit) met Gabro v5. Gabro zei al dat dat prima gaat en dat klopt. Ik mis voor mijn gevoel geen vermogen t.o.v. mijn akra. Mis wel geluid maar ik ben dr nog niet over uit of ik dat wel erg vind 
Gelogd

ride the lightning!
Mich69
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 41


Netherlands
« Antwoord #355 Gepost op: September 02, 2014, 21:52:48 »

Bedankt Bart Jan en Willie. De eprom kan ik dus in elk geval laten zitten zo te horen  nu nog eens goed nadenken met welke uitlaat ik op pad zal gaan....  Undecided
Gelogd
gmeinds
ARA Newbie
*
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5

Netherlands
« Antwoord #356 Gepost op: September 20, 2014, 16:45:20 »

Hallo allemaal. Mijn motor bokt ook erg. Vooral bij de 3000-3500 rpm. Nou heb ik vandaag gekeken wat voor eprom erin zit. PA59. Klopt het dat deze voor een falco is? Ik heb namelijk een tuono van 2003. Graag hoor ik van jullie.
Gelogd
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #357 Gepost op: September 20, 2014, 21:48:52 »

Hallo allemaal. Mijn motor bokt ook erg. Vooral bij de 3000-3500 rpm. Nou heb ik vandaag gekeken wat voor eprom erin zit. PA59. Klopt het dat deze voor een falco is? Ik heb namelijk een tuono van 2003. Graag hoor ik van jullie.

Een RP58 monteren. Met deze Eprom zijn de potmeters geactiveerd , zodat de motor goed kan worden afgesteld.
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Willie-84
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 171

Netherlands
« Antwoord #358 Gepost op: September 21, 2014, 18:42:53 »

Hallo allemaal. Mijn motor bokt ook erg. Vooral bij de 3000-3500 rpm. Nou heb ik vandaag gekeken wat voor eprom erin zit. PA59. Klopt het dat deze voor een falco is? Ik heb namelijk een tuono van 2003. Graag hoor ik van jullie.

Inderdaad een Falco eprom.

Ik kan je eventueel wel aan een geschikte eprom helpen. Zal je een PB sturen.
Gelogd
Mich69
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 41


Netherlands
« Antwoord #359 Gepost op: September 23, 2014, 20:08:50 »

Bedankt Bart Jan en Willie. De eprom kan ik dus in elk geval laten zitten zo te horen  nu nog eens goed nadenken met welke uitlaat ik op pad zal gaan....  Undecided

Toch maar de standaard pijp er op geschroefd om geen gesodemieter in Duitsland te krijgen.
Motor loopt nog steeds mooier dan met de standaard eprom. Motor lijkt wat minder snel in de toeren te klimmen tot 6000 rpm, maar kan ook aan mij liggen. Voor de rest: 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51559 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10070 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10346 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8913 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109852 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!