Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 08:43:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Fotos en belevenissen kartavond cq nieuwjaarsborrel  (gelezen 34328 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: Januari 10, 2009, 08:07:35 »

Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik dit topic geopend voor de reacties en fotos tijdens deze avond.

Ik heb het ervaren als een zeer enerverende avond waar nog lang over gesproken cq geschreven zal gaan worden
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
cwalker
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 10, 2009, 09:38:14 »

er zijn er hier nog al wakker zo te zien...  Grin Lips Sealed


thuis aangekomen om exact 03.30u,(290 km (enkel)van thuis af gaan karten, thx hoor jelmer...  Grin Grin Grin Wink ) van een heel gezellige avond... goed georganiseerd alweer door ara, al sprak de verantwoordelijke van de kartbaan een mix van chinees, westvlaams en pygmees, en zagen de karts er ook zo ongeveer uit..  Grin Grin
( met dan aan die vastgeklemde gordel in de laatste kart, die er voor gezorgd heeft dat mn toch al slechte schouder er nou zowat uitdraait van de pijn..  Lips Sealed Lips Sealed )

was fijn alweer nieuwe mensen te ontmoeten, en nog wat meer gezichten op al die nicknames hier te kunnen plakken....
(paar behoorlijk gekke gezichten ook trouwens...  Grin Grin )

met dank aan alle aanwezigen, en diegenen die alles georganiseerd en in goede banen geleid hebben. top job... 




oh ja, ps:

vincent, sorry vriend, ik was fout.... met 4 naast elkaar achter jouw brede k*nt slipstreamen ging niet.....










het hele veld kon er vlot achter!  Evil Evil Grin Grin Grin Grin

« Laatste verandering: Januari 10, 2009, 09:40:22 door cwalker » Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 10, 2009, 09:42:05 »

Twas voor ons ook ff wennen met n buitenlander  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
cwalker
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 10, 2009, 09:44:01 »

'n buitenlander?HuhHuh?? eikkkkkk, waar?HuhHuh toch geen belg hĂ© hoop ik....  Grin Grin Grin


gelukkig geen last van gehad, zal wel weer zo'n slome opa geweest zijn...  Grin Grin Grin
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 10, 2009, 09:47:35 »

'n buitenlander?HuhHuh?? eikkkkkk, waar?HuhHuh toch geen belg hĂ© hoop ik....  Grin Grin Grin


gelukkig geen last van gehad, zal wel weer zo'n slome opa geweest zijn...  Grin Grin Grin
Je mag dan wel n belg zijn maar dan nog moet je ouderen/wijze mensen respecteren zoals wij dat zouden doen  kortom; toch maar is een inburgerings curcus in Doorn organiseren en n tamme belg laten zie hoe het hoort 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
rs125 power
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 10, 2009, 09:53:48 »

ik vond het een leuke en gezellig avond. ik heb wel lekker gereden, leuke baan.
mooie competitie iedereen ging ervoor Grin jelmer bedankt voor het organiseren van deze avond
en stefan bedankt voor het rijden
« Laatste verandering: Januari 10, 2009, 10:04:54 door rs125 power » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:09:12 »

'n buitenlander?HuhHuh?? eikkkkkk, waar?HuhHuh toch geen belg hĂ© hoop ik....  Grin Grin Grin


gelukkig geen last van gehad, zal wel weer zo'n slome opa geweest zijn...  Grin Grin Grin
Je mag dan wel n belg zijn maar dan nog moet je ouderen/wijze mensen respecteren zoals wij dat zouden doen  kortom; toch maar is een inburgerings curcus in Doorn organiseren en n tamme belg laten zie hoe het hoort 


moet jij zeggen, ik ken n arme,onschuldige ouwe sukkel die best wat trappen krijgt van je jongste dochter...  Grin Grin Grin
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:14:44 »

Ik ben ook weer thuis en wil Jelmer bedanken voor de organisatie  

Ik wil verder een paar ding kwijt. Heerlijk gereden met een vertrouwde kart 17 waarvan de ketting breekt tijden de 2 na laatste ronde en kart 6 waar geen remmen op zaten en ik een zwarte vlag kreeg omdat ik aan het botsen was. Vind je het gek als je niet kan remmen   Maar die Engelsewestfries uit Duitsland verstond mij kennelijk niet toen ik zei, dat deze geen remmen had. Nee hij was bezig met het verstoppen van de microphone tussen zijn handen alsof het geluid er dan beter van wordt. Ik zei nog:" Waarom stop je dat ding niet helemaal in je mond". Die gast:"Eeeeeh ik weel dat thing alleen ien min kont". Ondanks dit was het weer supergezellig. Volgensmij heeft cwalker nog nooit in de spiegel gekeken, want hij begint over gekke gezichten, maar zegt dan niet dat hij blij is dat hij niet de enige is.

Kwaliteit van de baan en kart's waren echt supergoed. Tis ook nooit goed  , maar volgend jaar graag minder kwantiteit, maar meer kwaliteit. Dan maar 1 heat minder voor het geld.   Tis geen kritiek, maar freedback  angel

Iederen bedankt voor de gezelligheid. Tot snel weer maar dan op motoren  
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:17:56 »

Ik ben ook weer thuis en wil Jelmer bedanken voor de organisatie  

Ik wil verder een paar ding kwijt. Heerlijk gereden met een vertrouwde kart 17 waarvan de ketting breekt tijden de 2 na laatste ronde en kart 6 waar geen remmen op zaten en ik een zwarte vlag kreeg omdat ik aan het botsen was. Vind je het gek als je niet kan remmen   Maar die Engelsewestfries uit Duitsland verstond mij kennelijk niet toen ik zei, dat deze geen remmen had. Nee hij was bezig met het verstoppen van de microphone tussen zijn handen alsof het geluid er dan beter van wordt. Ik zei nog:" Waarom stop je dat ding niet helemaal in je mond". Die gast:"Eeeeeh ik weel dat thing alleen ien min kont". Ondanks dit was het weer supergezellig. Volgensmij heeft cwalker nog nooit in de spiegel gekeken, want hij begint over gekke gezichten, maar zegt dan niet dat hij blij is dat hij niet de enige is.

Kwaliteit van de baan en kart's waren echt supergoed. Tis ook nooit goed  , maar volgend jaar graag minder kwantiteit, maar meer kwaliteit. Dan maar 1 heat minder voor het geld.   Tis geen kritiek, maar freedback  angel

Iederen bedankt voor de gezelligheid. Tot snel weer maar dan op motoren  


mij moet je't zeggen.... als ik me niet vergis was m'n kart voor de finale kart 17.. m'n schouder zal m niet snel vergeten..

kwestie van mn gezicht, ik ben belg, ik mag hier in dit land geen te snugger gezicht trekken, of ze stoppen me weg... willen ze hier namelijk niet...  Grin Grin
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:26:44 »

't was dus gezellig hoor ik al wel 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:30:18 »

Oh dat vergis ik me misschien in het nummer, want de kart werd toch echt in de werkplaats gestald 

Het was iid gezellig  Grin
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:43:19 »

Hoe zijn de uitslagen?
Nog gewonden of alles dit maal pijnloos verlopen?
Anecdotes?
Foto's?

 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Timfiz
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:44:39 »

Niet gewond  Evil Evil Evil
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:46:10 »

wel blauwe plekken Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:48:16 »

er zijn er hier nog al wakker zo te zien...  Grin Lips Sealed


thuis aangekomen om exact 03.30u,(290 km (enkel)van thuis af gaan karten, thx hoor jelmer...  Grin Grin Grin Wink ) van een heel gezellige avond... goed georganiseerd alweer door ara, al sprak de verantwoordelijke van de kartbaan een mix van chinees, westvlaams en pygmees, en zagen de karts er ook zo ongeveer uit..  Grin Grin
( met dan aan die vastgeklemde gordel in de laatste kart, die er voor gezorgd heeft dat mn toch al slechte schouder er nou zowat uitdraait van de pijn..  Lips Sealed Lips Sealed )

was fijn alweer nieuwe mensen te ontmoeten, en nog wat meer gezichten op al die nicknames hier te kunnen plakken....
(paar behoorlijk gekke gezichten ook trouwens...  Grin Grin )

met dank aan alle aanwezigen, en diegenen die alles georganiseerd en in goede banen geleid hebben. top job... 




oh ja, ps:

vincent, sorry vriend, ik was fout.... met 4 naast elkaar achter jouw brede k*nt slipstreamen ging niet.....










het hele veld kon er vlot achter!  Evil Evil Grin Grin Grin Grin


Ze bleven er alleen niet achter   maar ja toch 9de plek vast gehouden in de finale. Ik had eigenlijk alle races een goede kart behalve in de finale, stotteren en horten en stoten bij het verlaten van de pits en daarna uitvallen. Wel grappig om in een keer het hele veld weer achter je te zien staan  Grin . Rob mijn maatje heeft de eer hoog gehouden en Is jou (olivier) een paar ronden voor het eind nog voorbij gegaan, ik had hem al gewaaschuwd om niet in het begin al in te halen

(in verband met belgische duw streken   )

En pas een paar ronden voor het einde in te gaan halen ... en dat heeft gewerkt   .

Voor de rest heb ik lekker gegeten, met een heleboel leuke mensen en een vermoeide belg gekletst. Ben ik erachter gekomen dat Stefan wel een heel goede rijdende chicane is.

En volgens mij had Tim wel heel veel pech met karten.

Dennis DNNZ 1ste geworden vorig jaar was hij tweede  

Rob vegter 2de  

Olivier (Cwalker) derde en ook nog de snelste ronde tijd  

Maar gezellig was het in ieder geval cker.

Vincent
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45131 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
experiment trajectcontrole « 1 2 3 » robz 37 10693 Laatste bericht Juli 16, 2013, 12:21:32
door robz
Test van Gardner Sjaakie 2 2011 Laatste bericht November 19, 2009, 15:06:38
door G Factory
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29687 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182328 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!