Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 02:36:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Fotos en belevenissen kartavond cq nieuwjaarsborrel  (gelezen 34326 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cwalker
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:55:46 »

ik duw helemaal niet....


ik laat gewoon weten dat ik r ben....  angel angel

en n rem had ik niet, not my fault dus, the defence pleads NOT guilty...

 Grin Grin Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 10, 2009, 10:58:06 »

was en gezellige avond en heb dit jaar geprobeerd mij sociaal op te stellen door niemand met geweld de

bandenstapel in te duwen , helaas deed niet iedereen dat , maar gelukkig waren de baan medewerkers altijd lekker

snel ter plekke om je weer los te duwen   heb maar twee rondjes naast de pits in de bandenstapel begraven

gezeten nadat iemand mij daar vakkundig had verstopt  ,bram  

ondanks alle pech toch nog de minder snelle finale gehaald en die ging echt prima alleen wel jammer dat ze dus vergeten

waren om brandstof in de karts te doen dus ja 4 rondjes voor het einde prut prut prut kart dood . nee top organisatie ook

het gebruik van de vlaggen was ideaal ,die gasten mogen wel ff bij mij in de klas komen dan leer ik het ze wel ff.

voor e rest prima vermaakt ook al was ik soms iets geirriteerd na een heat , had niks met de clubgenoten te maken meer

met de organisatie  

o ja mel , was het zo goed ; eerste ronde eerste bocht je zus in de bandenstapel  
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:00:29 »

Iedereen bedankt voor de komst  En het was een zeer gezellige avond 

Nog wel een paar blauwe plekken hiero  Grin
« Laatste verandering: Januari 10, 2009, 11:40:24 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:36:38 »

Was inderdaad heel erg gezellig  Ga ff wat foto's aan Jelmer e-mailen...zijn helaas op de kartbaan mislukt, was te donker, een paar zijn redelijk maar niet getreurd er was iemand met een prof. toestel op de baan  Grin Wil ik ook wel hebben 

@Tim...hoe is het met je knie Huh

@ Stefan...handtasjes staan je inderdaad errug leuk 

@ Rob...je nieuwe avatar is ook weer gelukt 

Enne @Jelmer...hoop dat je gisteravond op weg naar huis niet weer voor spookrijder hebt gespeelt 



* DSCF2374.JPG (65.01 KB, 538x717 - bekeken 306 keer.)

* DSCF2466.JPG (52.54 KB, 538x717 - bekeken 305 keer.)

* DSCF2412.JPG (69.1 KB, 742x539 - bekeken 316 keer.)
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:37:45 »

Het was een geslaagde avond mensen, zo nu en dan wel het betere duw en trekwerk maar komop het is niet voor niets een ARA Kartavond angel

Wat ik wel jammer vond was dat er tussen de karts nogal veel verschil zat, gelukkig werd er na mijn commentaar nummer 9 van de baan afgehaald. verder heb ik weinig problemen gehad.

Volgend jaar een nieuwe poging
Gelogd

2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:41:31 »

Wat ik wel een beetje jammer vind dat iedereen nu zo nodig ineens "gal moet spuwen"  Lips Sealed

Er zullen idd een aantal zijn die wat pech hebben gehad met hun karts  maargoed, shit happends 
en dan kun je er lang over doorgaan, maar dat schiet weinig op 

Verder moet er ook toegegeven worden dat er niet bepaald voorzichtig gereden werd  angel (voor mij niks mis
mee hoor), en als ik dan zie hoe je dan bij andere kartcentrums "bestraft" wordt, valt dit nog reuze mee met af en
toe een zwarte vlag voor puur 1 sessie. Ken wel kartcentrums waarbij je dan niet eens meer verder mag rijden in de
overige sessies. Die mensen hebben zo ook hun regels voor veiligheid e.d.

Maargoed, voor zover ik verder weet en om me heen zag gister heeft (bijna?) iedereen zich goed vermaakt en
heeft iedereen ook zeker waar gehad voor zijn of haar geld.
We zijn van zo'n 19.15 Ć” 19.30 tot 00.30 aan het karten geweest! Maargoed, ieder zijn of haar eigen mening. Lips Sealed

Silke bedankt voor de foto's 
Heb iets van 100 foto's van Silke toegestuurd gekregen, zal zien of ik tijd heb om ze op het forum te zetten
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Timfiz
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:54:34 »

Tja Jelmer dat hou je toch met Nederlanders en vooral bij NHers. We zijn net Amsterdammers en hebben geen blad vor de mond. Als het gratis was geweest had je ons niet gehoord.  Grin

We spuwen ons gal niet, maar geven de plus en minpunten weer. Moet alles positief zijn dan  Denk het niet, want er is altijd wel iets om over te zeiken. Vorig jaar reed ik niet, maar toen had ik niet het gevoel dat er veel geklaagt werd. De volgende organisator, zal jij wel zijn jelmer  moet rekening houden met kwaliteit rijden. Doen we toch ook met de Aprilia. We willen gewoon het beste 

Verder heb ik gewoon veel gelachen en dat tel zeker zwaarder 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:56:17 »

Oh ja ik ben blij dat ik niet met Rob, met haarzakje, op de beurs sta. Hoe krijg ik mannen aan het gillen. Met Robzzzzzzzzzzzzz 

Mafkees 
Gelogd
IvoSchrage
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:57:25 »

Jelmer, weer klasse georganiseerd. Ik heb 100% genoten. En ik heb geleerd door de een-tweetjes met Tomba dat God Falco rijders uit het beste hout heeft gesneden. Wij missen misschien de pk's, maar de brains maken het goed. Hetzelfde waar Rossi in zijn eerste Yamaha jaar last van heeft gehad, minder pk's, maar het goed maken met de . . . .

Het was het rijden vanuit het zuiden 100% waard !!!!

iedereen een fijn weekend.

Ivo
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:58:26 »

nou, ze gedragen zich anders keurig in nl hoor moet ik zeggen... heb ik me dus ook naar aangepast... angel

in belgiƫ gaat het ietsje anders namelijk, als je gedubbeld wordt, en je gaat niet binnen de 3 bochten vlot opzij, wordt je gewoon hardhandig opzij gezet... en dan echt hard hoor... gelukkig eigenlijk dat ulrich er niet bij was, want ik en hem samen op de baan, dat draait altijd op een kleine oorlog uit... lol


maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...

ehhhhh enne heb ff 2 mensen iets harder geraakt (ssoooooorrrryyyyy) die denk ik niet begrepen wat het principe van n blauwe vlag is... kom je ze langs om te dubbelen, beginnen ze tegen te duwen, en krijg ik nadien de waarschuwing van de pistecommissaris.... terwijl ik zo'n onschuldige, keurige en fijngevoelige jongen ben...  Grin Grin Grin


nou ja, ik heb me prima vermaakt, en hoop dat dat voor iedereen geldt...


volgende keer op 'n belgische kartbaan?  Evil Evil angel Grin

Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Januari 10, 2009, 11:59:06 »

Oh ja ik ben blij dat ik niet met Rob, met haarzakje, op de beurs sta. Hoe krijg ik mannen aan het gillen. Met Robzzzzzzzzzzzzz 

Mafkees 
With stupid cker weten zelfs zijn rijstijl was om te gillen.

Vincent
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Januari 10, 2009, 12:02:12 »

heb een prima avond gehad , maar voor een competitie element is het erg jammer dat de organisatie

de eerste paar heats niet aan vlaggen deed en de baan gaf ook haast geen ruimte tot inhalen dus ja daar

heb je blauwe vlaggen voor , ook het feit dat ze na 10 heats wel netjjes de karts deden tanken was goed maar

goed dan moet je ze natuurlijk wel nog ff aftanken voor de finale races , aan dit soort onkunde kan ik mij vreselijk storen

zeker als we daar met 40 man bezig zijn en ook nog eens niet mogen drinken waar je voor de rest niemand

over hoorde,  ook overleg met de omroeper, die echt niet te verstaan was , had geen zin de man was niet voor rede vatbaar .

maar dat zijn dingen van de lokatie doet niks af van de gezelligheid met de leden en @silke mij staat alles dat weet je toch  Grin

ben volgendjaar ook zeker weer van de partij   wat ik wel een voordeel vond was dat ik in de kart paste als er nu ook nog

eens brandstof in had gezetten  
Gelogd

if it runs , race it
Vincent
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Januari 10, 2009, 12:06:11 »




maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...



volgende keer op 'n belgische kartbaan?  Evil Evil angel Grin


Blauwe vlaggen  Huh hadden ze die haha ja er valt idd wel wat op en aan te merken maar ik heb lol gehad hoor en vind dat de persoon die nu het hardst loopt te piepen dat het niet goed was volgend jaar de race mag organiseren  Grin

Belgie dan maak ik er een weekendje weg van hoor .... gezellig 

Vincent
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Januari 10, 2009, 12:26:38 »




maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...



volgende keer op 'n belgische kartbaan?  Evil Evil angel Grin


Blauwe vlaggen  Huh hadden ze die haha ja er valt idd wel wat op en aan te merken maar ik heb lol gehad hoor en vind dat de persoon die nu het hardst loopt te piepen dat het niet goed was volgend jaar de race mag organiseren  Grin

Belgie dan maak ik er een weekendje weg van hoor .... gezellig 

Vincent


ik piep helemaal niet hoor, vond het qua organisatie helemaal goed, zoals al aangegeven...

ontbreken van die vlaggen ook niet zo enorm aan gestoord hoor, in belgiĆ« steken we immers gewoon de middenvinger uit naar die vlaggen...  Grin Grin Grin
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Januari 10, 2009, 12:28:32 »

lay-out van de baan was mooi. ik heb wel een paar correcties uitgevoerd kwam door gladde banden Grin
1 keer de baan geblokkeerd Grin.  en lekker gedrift Grin
ik heb zeker genoten
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45131 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
experiment trajectcontrole « 1 2 3 » robz 37 10693 Laatste bericht Juli 16, 2013, 12:21:32
door robz
Test van Gardner Sjaakie 2 2011 Laatste bericht November 19, 2009, 15:06:38
door G Factory
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29687 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182323 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!