Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 12:22:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zijn er nog mensen die naar de SBK in Assen gaan dit jaar??  (gelezen 33892 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #90 Gepost op: April 25, 2009, 23:12:00 »

Morgenvroeg om 08.00 uur richting Assen. VIPPIE bij BMW samen met Malle Eppie.   

nou succes bij BMW, VIP room was leeg en parkeerplaats ook vandaag Huh
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #91 Gepost op: April 26, 2009, 08:20:52 »

Was een geweldige dag gisteren bij het WSB. Nieuwe mensen ontmoet, met name de vriendin van Deefski en Arius. Rol(F)lator tegen gekomen bij een tankstation halverwege. Helaas was hij met de auto. Erg gezellig mannen. De foto's moeten we maar ergens op het forum zetten.

Groeten Remco
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #92 Gepost op: April 26, 2009, 10:48:17 »

't weer was fantastisch, gezellie met Arius, Rolfski, Liesbeth, Bjorn, Remco en kort ff met Melanie gebabbeld en de invaller van Jan de Timmerman 
Inderdaad hartelijk ontvangst in de box, perfecte catering en leuke rondleidingen. Heb zelf helaas Aprilia niet gezien, maar wel even bij Suzuki in de keuken gekiekt.
Handig hoor zo'n team van professionals die met je fietsen bezig zijn haha.
Relaxed heen en weer tussen de box, 't dak de Aprilia kleding stand gependeld. Uiterst ontspannen en vette aanblik van de RSV4. Klinkt ook nog behoorlijk bruut en donker, gelukkig niet zo'n jankkanon geworden. Prachtig dat gegorgel als iedereen binnenkomt rollen richting pitstraat!
Terugreis was redelijk vlot, kort pitstopje voor tanken, plasje en drankje en op tijd thuis voor 't bezoek.

Fijne vakantie R&L, Arius tot MACZ, Bjorn en Remco (WHEELIE) take care (laat je niet ringeloren he papa) en groetski's aan de rest!

Gezellie!!!! 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
arius
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.319


do it on twins

Netherlands
« Antwoord #93 Gepost op: April 26, 2009, 11:52:37 »

Hallo allemaal,

het was erg goed gisteren, inderdaad alles goed voorelkaar, lekker in en uitlopen, bakkie kofie, broodje, drinken en de snacks kwamen 's middags nog lekker door, kagayama, neukircher, venneman, allemaal kwamen ze even langs wel lekker zo rustig en je hoeft niet zo tussen het gewone gepeupel te wachten  , max en nakano zouden om 17:00 uur ook nog langs komen, helaas werdt dat pas 18:30, hmm da's een beetje laat he, nou we gaan nog even in de box van aprilia kijken  , onderbegeleiding, van   de aprilia mannen daarnaar toe, en warempel max was er ook, we moesten ff wachten omdat hij bezig was met een intervieuw, maar daarna had hij even tijd om wat handtekeningen te zetten  en foto's te maken, kortom een mooie afsluiting van de dag, een half uurtje rondstruinen in de box van aprilia, darna snel weer naar huis tegen half 8 waren we weer thuis,

grtjes arius

ps leuk dat mijn oude rsv weer in de club terug is 


* DSC00480.jpg (91 KB, 639x428 - bekeken 419 keer.)

* DSC00465.jpg (86.44 KB, 639x428 - bekeken 441 keer.)

* DSC00493.jpg (92 KB, 639x428 - bekeken 445 keer.)

* DSC00497.jpg (86.68 KB, 639x428 - bekeken 415 keer.)
Gelogd

Mijn vrouw zei de motor eruit of ik eruit .... soms mis ik haar
dutchphantom
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: April 26, 2009, 18:38:21 »

zo was weer een heerlijk dagje sbk. wel jammer dat biaggi in race 2 pech kreeg, daardoor vond ik race 2 wat minder. maar goed volgende keer beter. wel veel appies gezien op de parkeerplaats weet alleen niet of er leden bij zaten
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #95 Gepost op: April 26, 2009, 18:41:00 »

Volgende keer een pak aprilia-riders stickers mee nemen en op al die appies plakken  Grin
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: April 26, 2009, 19:52:36 »

zo was een mooie dag vandaag. we waren vanochtend op tijd weg. en rond half tien op het circuit.
daar hebbe we mooi op de tt-world en strubbentribune gezeten. heel wat spektakel gezien en mooie races.
jammer van max in de 2de race hij viel stil in de strubben. verder ging kagayama en nog een paar coureurs onderuit.
en schreef ben spies zijn yamaha af. die ging goed op zijn plaat de motor hing bijna in het hek zonde van de wedstrijd. en nakano ging ook lelijk onderuit. kortom veel gezien en beleeft. heb al zin in de dutch tt leon
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: April 26, 2009, 20:16:09 »

Wat een super spannende eerst race in de WSB in Assen vandaag. De mensen zaten op het puntje van de stoel.

Het mooiste vond ik nog dat je op een bepaald moment de grote schermen volgt en dat er dan ééntje van de baan schiet en dat je even later zegt: verrek dat gebeurde voor onze neus 

We zaten op uitnodiging van BMW en konden met onze pas overal komen. Hebben beide races op de Geert Timmer tribune kunnen volgen. Daar gebeurd altijd wel wat.   
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #98 Gepost op: April 26, 2009, 20:53:26 »

Net terug van een heerlijk weekendje Superbikes. Nogmaals: Bedankt Bram, Leon en Mike! 

Gister was super.
Begon met vroeg opstaan, rustig erheen rijden en genieten van al het spektakel.
VIP-box was erg relaxed. Hapjes en drankjes erbij.
Aantal ARA leden gezien: Rolf + Vrouw, FastJ en Deefski. ( Zullen er wel meer zijn, maar die kende ik niet bij naam )
Veel mooie foto's kunnen maken op momenten dat ze de pits in reden en dat geluid joh, brrr.. Kippenvel.
De V4 klinkt echt super, lekker laag geluid. Echt om van te genieten.
Ook bij Suzuki gekeken in de pitbox en aan het einde van de dag ook bij aprilia.
Veel handtekeningen gescoord, Waaronder: Neukircher, Nakayima, Kagayama, Pitt, Veneman, Nakano en natuurlijk: Biaggi.
Aan het einde van het progamma richting huis gegaan, al nagenietend van de kwalificaties.

Zondag.
Weeral ging de wekker om 5.30.. Had me graag  nog een keer willen omdraaien en verder slapen op dat moment, maar ik stond vol enthousiasme op om lekker richting de races te gaan.
Samenvattend in 1 woord: Fantastisch.
De super spannende races, waarin je gewoon meegesleurd werd met de spanning.
Verschillende fantastische inhaalacties gezien op plaatsen waarvan je dacht: Jesus, die is gek! 
Toch een aantal valpartijen gezien, erg nare ook.
Jammer van Nakano in race 1, maar mn hoop lag nog bij Biaggi.
Ook een laaiende Max gezien die boos op de Aprilia sloeg met het elektronische probleem.
Wat een spanning, wat een sensatie!
Ook nog Kevin ( nitro-kevin ) gespot.

Zojuist thuis en wat ben ik moe.
Maar ik heb er een fantastisch weekend erop zitten! 

PS: Zijn jullie bij het zien van deze foto niet een tikkeltje jaloers? 


* Met Biaggi..jpg (58.83 KB, 729x532 - bekeken 462 keer.)
« Laatste verandering: April 26, 2009, 21:52:00 door Melanie. » Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: April 26, 2009, 23:02:07 »

He je bent even groot als Max. leuke foto.

Bij aankomst op de parking, de motor gestalt en was de helm af aan het doen valt me een handschoen. Raap hem op en zie er een appie sleutel liggen op de grond. Pak hem op en loop op de dichtsbijzijnde appie mille die er stond.
Sleutel erin en hoppa sleutel laat zich draaien. Kenteken opgeschreven en naar de beveiligings mensen gelopen en de sleutel afgegeven met het kenteken.
Het was een rode mille uit het jaar 2000 Huh Was het iemand van hier??? na terug komst was de motor in ieder geval weg.

Verder Geweldige wedstrijden gezien. En het verschil van vorig jaar tegenover dit jaar was enorm kwa toeschouwers.
« Laatste verandering: April 27, 2009, 11:47:09 door George » Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #100 Gepost op: April 27, 2009, 10:38:18 »

wat een geluksvogel die mille rijder, je zou net iemand treffen met minder goede bedoelingen....
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #101 Gepost op: April 27, 2009, 13:27:20 »

Hier mijn belevingen http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?topic=12786.0 qua organisatie/pr&marketing  van de SBK 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
peer888sp4
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: April 27, 2009, 18:49:51 »

He je bent even groot als Max. leuke foto.

Bij aankomst op de parking, de motor gestalt en was de helm af aan het doen valt me een handschoen. Raap hem op en zie er een appie sleutel liggen op de grond. Pak hem op en loop op de dichtsbijzijnde appie mille die er stond.
Sleutel erin en hoppa sleutel laat zich draaien. Kenteken opgeschreven en naar de beveiligings mensen gelopen en de sleutel afgegeven met het kenteken.
Het was een rode mille uit het jaar 2000 Huh Was het iemand van hier??? na terug komst was de motor in ieder geval weg.

Verder Geweldige wedstrijden gezien. En het verschil van vorig jaar tegenover dit jaar was enorm kwa toeschouwers.


laat ik nou wten van wie die mille is, van Marcel, hij stond naast mijn sp4 en de rsv van mijn maatje chris. Volgens mij is Marcel (zo heet hij) geen lid van het forum maar ik zal hem een mail sturen zodat hij in ieder geval wie hem (en ons) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij heeft gemaakt.

peer
Gelogd
leonsnek
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: April 27, 2009, 19:03:04 »

He je bent even groot als Max. leuke foto.

Bij aankomst op de parking, de motor gestalt en was de helm af aan het doen valt me een handschoen. Raap hem op en zie er een appie sleutel liggen op de grond. Pak hem op en loop op de dichtsbijzijnde appie mille die er stond.
Sleutel erin en hoppa sleutel laat zich draaien. Kenteken opgeschreven en naar de beveiligings mensen gelopen en de sleutel afgegeven met het kenteken.
Het was een rode mille uit het jaar 2000 Huh Was het iemand van hier??? na terug komst was de motor in ieder geval weg.

Verder Geweldige wedstrijden gezien. En het verschil van vorig jaar tegenover dit jaar was enorm kwa toeschouwers.
dis wel weer een toeval..wel leuk,toch ff een hoop sorus bespaart


laat ik nou wten van wie die mille is, van Marcel, hij stond naast mijn sp4 en de rsv van mijn maatje chris. Volgens mij is Marcel (zo heet hij) geen lid van het forum maar ik zal hem een mail sturen zodat hij in ieder geval wie hem (en ons) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij heeft gemaakt.

peer
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #104 Gepost op: April 27, 2009, 19:58:01 »

Gaaf dat je met Max op de pic staat Melanie!
Jammer dat ik ervandoor moest, had graag ff zijn hand geschud en de technische shit gezien...

Maar toffe dag indidi! 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12899 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45351 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
Moto Guzzi Daytona projectje « 1 2 ... 13 14 » mille108 195 59677 Laatste bericht Juli 27, 2011, 13:17:38
door Bitaktus_Snellus
Koppeling loopt op een gegeven moment weg Jochempie 13 4652 Laatste bericht Augustus 08, 2014, 21:59:53
door zppr
Cantuccini ! « 1 2 » rsvjan 16 5446 Laatste bericht Mei 14, 2008, 13:06:19
door loulou

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!