Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 02:36:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Cursus Race-Academy  (gelezen 27496 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Renébagpipe
Gast
« Gepost op: Februari 10, 2009, 10:05:14 »


Hallo,

Ik ben momenteel bezig om zo'n 3-daagse cursus te plannen, het nut hiervan is mij inmiddels meer dan zonne-klaar geworden.

Ik open dit Topic, om te kijken / horen of er mss nog een mede-strijder te vinden is.

Er zijn 4 perioden:

http://www.race-academy.nl/about.html

De 1e week zit inmiddels al vol, verder kan ik door andere al vastgelegde planning enkel de 3e week (28 t/m 30 juli '09). Het wordt voor mij dan wel een redelijk drukke periode, 2 dagen Ecuyers, 3 dagen RA en daarna 2 dagen Spa en dat allemaal binnen 2,5 week ?? Maar ja, dan weet je daarna ook waarvoor je het allemaal hebt gedaan...... hoop ik dan maar.

IK hoop vanavond van RA te horen hoeveel plek er voor deze 3e week nog is.

 
Gelogd
rsvpatrick
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 10, 2009, 17:32:36 »

goed plan rene moet je zeker doen,ik ben 2 jaar geleden geweest  en het was erg goed bevallen daarom gaan we dit jaar weer met 6man (waaronder 2appies)wij hebben ook de 3e week geboekt.leuke baan ,erg gezellig  overnachten op de paddock en erg leerzaam.kost wat maar dan heb je ook iets

groeten patrick
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 10, 2009, 19:37:26 »

Iederéén met race kwaliteiten raad ik deze organisatie aan !
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 10, 2009, 21:10:08 »

he wat een leuk plan rene , dat ik daar niet eerder op gekomen ben  Roll Eyes

 
Gelogd

if it runs , race it
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 10, 2009, 21:24:16 »

he wat een leuk plan rene , dat ik daar niet eerder op gekomen ben  Roll Eyes

 

Zou voor jou geen kwaad kunnen 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 10, 2009, 21:25:33 »

zo zo jammer , doe zo mijn best om rustiger te worden maar jullie maken het me niet makkelijk  angel
Gelogd

if it runs , race it
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 10, 2009, 21:41:52 »

zo zo jammer , doe zo mijn best om rustiger te worden maar jullie maken het me niet makkelijk  angel

Ben je zo opgewonden dan
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 10, 2009, 21:54:17 »

zo zo jammer , doe zo mijn best om rustiger te worden maar jullie maken het me niet makkelijk  angel

Ben je zo opgewonden dan
Hij is altijd opgewonden die Pink Bee   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 10, 2009, 22:15:23 »

zo zo jammer , doe zo mijn best om rustiger te worden maar jullie maken het me niet makkelijk  angel

Ben je zo opgewonden dan
Hij is altijd opgewonden die Pink Bee   


Zelfs van een raakt hij opgewonden
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 10, 2009, 23:11:01 »


Zin heb ik zeker, moet alleen kijken hoe ik alles geregeld krijg
Gelogd

ZAC#4
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 10, 2009, 23:22:36 »

Nou , ik heb inmiddels een paar keer contact met RA gehad (Jan, ja degeen die ook de boeken en de DVD regeld).

Gelukkig heb ik de goede weken uitgekozen. Week 1 en 4 zitten vol. Week 2 en 3 zijn nog enkele plaatsten.

Omdat ikdus enkel week 3 kan en nog voor vrij moet zorgen., heb ik gevraagd of hij even een plek vast wil houden. En dat wilde hij wel.... zelfs ook wel 2, het zijn er dus 3 geworden.
. Dus als er bij/na het lezen van dit (en natuurlijk het fantastische verslag van Jarno in een vorig Clubblad...)
nog iemand denkt van ... ja.... ga ik doen.... heeft nog tot 1 maart om hierover een beslissing te nemen.

Verwachting van RA is dat begin/half maart alles vol zit. En dat zou niet verwonderlijk zijn, gezien feit dat hun dag op Assen (17 juni) binnen 1 dag was volgeboekt.

Verder ga ik zelf nog op zoek naar een mederijder, is toch een hele afstand...... wat eventueel ook via de RA te regelen is, zij krijgen eigenlijk voor iedere week wel een dergelijk verzoek.

Dus nog in ieder geval 1 rimpeltje wegwerken... en ook hier ben ik klaar voor.
Hoop dat m'n RSV het allemaal kan bijbenen...................   om over mezelf maar te zwijgen.  Roll Eyes

Ben trouwens ook van plan op op paddock de nachten door te brengen, schijnt wel gezellig te zijn...  angel. Neem aan dat tegen die tijd de sneeuw is verdwenen ?

 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 10, 2009, 23:27:32 »

Iederéén met race kwaliteiten raad ik deze organisatie aan !

Dus eigenlijk ook een beetje voor mij............. en een ieder binnen de ARA Huh


 Grin
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 10, 2009, 23:33:54 »

he wat een leuk plan rene , dat ik daar niet eerder op gekomen ben  Roll Eyes

 

Stefan, niets van die andere 2 oudjes aantrekken. Regelmatig (eigenlijk altijd) veel kabaal...... maar als het er op aankomt, een beetje rondtoeren over 's-herenwegen, maar wat het echte werk betreft........ wij 2 weten wel beter.

 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 11, 2009, 08:36:09 »

he wat een leuk plan rene , dat ik daar niet eerder op gekomen ben  Roll Eyes

 

Stefan, niets van die andere 2 oudjes aantrekken. Regelmatig (eigenlijk altijd) veel kabaal...... maar als het er op aankomt, een beetje rondtoeren over 's-herenwegen, maar wat het echte werk betreft........ wij 2 weten wel beter.

 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 11, 2009, 15:37:26 »

he wat een leuk plan rene , dat ik daar niet eerder op gekomen ben  Roll Eyes

 

Stefan, niets van die andere 2 oudjes aantrekken. Regelmatig (eigenlijk altijd) veel kabaal...... maar als het er op aankomt, een beetje rondtoeren over 's-herenwegen, maar wat het echte werk betreft........ wij 2 weten wel beter.

 


ja en dan ook alleen nog maar als het wind stil is en een strak blauwe hemel , stelletje mooi weer rijders 
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50095 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Vers van de pers: Aprilia nieuws voor beurs Big Chris 4 5221 Laatste bericht Februari 25, 2011, 23:18:00
door plutomille
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16271 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12898 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
het grote: superplus / 98 topic « 1 2 » teddek 29 15502 Laatste bericht December 06, 2010, 21:47:46
door rsvfrank

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!