Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 00:29:29 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Cursus Race-Academy  (gelezen 27614 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: Mei 15, 2009, 00:25:05 »


Hoi,

Ik heb helaas deze cursus gecancelled, had gelukkig een 'annulering' erbij genomen, dus qua geld geen bult gevallen.

Mocht ik wel doorgaan met deze hobby, dan gaat aanschaf en herstel van het e.e.a. toch redelijk wat kosten.

Dus bij deze...... sorry en voor mij jammer.
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #61 Gepost op: Mei 15, 2009, 06:06:06 »

Geef je het racen toch maar op ouwe?    Grin, hoe gaat het er mee, al weer wat hersteld?
Gelogd
Huub1983
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: Mei 15, 2009, 06:14:08 »


Hoi,

Ik heb helaas deze cursus gecancelled, had gelukkig een 'annulering' erbij genomen, dus qua geld geen bult gevallen.

Mocht ik wel doorgaan met deze hobby, dan gaat aanschaf en herstel van het e.e.a. toch redelijk wat kosten.

Dus bij deze...... sorry en voor mij jammer.

Succes met je herstel, zag dat je 15 april op Zandvoort bent gevallen...
In welke bocht ben je gevallen en hoe ?

« Laatste verandering: Mei 15, 2009, 06:19:14 door Huub1983 » Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #63 Gepost op: Mei 15, 2009, 08:39:06 »

Geef je het racen toch maar op ouwe?    Grin, hoe gaat het er mee, al weer wat hersteld?

Geef het 'nog' niet op, ivm onkosten even een stappie terug doen en daarom wat dingen voor komende zomer afzeggen. Ook weet ik nog niet zeker of arm/schouder wel helemaal weer goed gaat werken

Huub, was op Assen, Stekkenwal. Achterzijde ineens weg..... met toch redelijk hoge snelheid
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: Mei 15, 2009, 11:23:41 »

Als er dingen aan je fiets zijn, waar jezelf niet uit komt, dan weet je me te vinden. Ik woon in de achtertuin van STefan 

Als je schouder natuurlijk weer goed is en je gaat weer verder rijden
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: Mei 16, 2009, 07:28:56 »

mocht de racer ff moeten komen logeren dan kan dat heb weer plek in de berging
voor een tweede fiets  Cry Cry

anders rij je toch gewoon achter mij aan over het circuit , zo hard ga ik niet  angel
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: Mei 17, 2009, 11:39:32 »

mocht de racer ff moeten komen logeren dan kan dat heb weer plek in de berging
voor een tweede fiets  Cry Cry

anders rij je toch gewoon achter mij aan over het circuit , zo hard ga ik niet  angel

Dat is nu juist mijn probleem.............. weet niet of ik me wel zo erg kan inhouden.........

mss dat ik a.s. woensdag eens wat beter / meer naar de racer ga kijken, wat er allemaal kapot is en hersteld moet worden. Heb ik nog steeds niet gedaan..... zie daar best wel een beetje tegenop en stel het daarom steeds uit.

Maar dan vanaf woensdag-avond eerst even een rondje Vogezen draaien....... en dan 1,5 week later weer 1 (met ruim 40 rijders MF)
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #67 Gepost op: Mei 17, 2009, 18:59:50 »

Dat is nu juist mijn probleem.............. weet niet of ik me wel zo erg kan inhouden.........

mss dat ik a.s. woensdag eens wat beter / meer naar de racer ga kijken, wat er allemaal kapot is en hersteld moet worden. Heb ik nog steeds niet gedaan..... zie daar best wel een beetje tegenop en stel het daarom steeds uit.

Maar dan vanaf woensdag-avond eerst even een rondje Vogezen draaien....... en dan 1,5 week later weer 1 (met ruim 40 rijders MF)
[/quote]

He Rene, het heet CURSUS race academy dus het gaat er niet om wie het snelste is
maar om beter te leren rijden angel. De rondetijden schieten dan vanzelf omlaag
Gelogd

ZAC#4
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: Mei 17, 2009, 19:04:24 »

Dat is nu juist mijn probleem.............. weet niet of ik me wel zo erg kan inhouden.........

mss dat ik a.s. woensdag eens wat beter / meer naar de racer ga kijken, wat er allemaal kapot is en hersteld moet worden. Heb ik nog steeds niet gedaan..... zie daar best wel een beetje tegenop en stel het daarom steeds uit.

Maar dan vanaf woensdag-avond eerst even een rondje Vogezen draaien....... en dan 1,5 week later weer 1 (met ruim 40 rijders MF)

He Rene, het heet CURSUS race academy dus het gaat er niet om wie het snelste is
maar om beter te leren rijden angel. De rondetijden schieten dan vanzelf omlaag
[/quote]

Het accent ligt inderdaad op LEREN vanaf de eerste dag. Lijnen rijden, apex, tussen twee punten bijv bochten versnellen, gas er op vanuit de bocht komende etc etc.

En als je dit tijdens die dagen leert en het circuit steeds beter leert kennen gaat de snelheid vanzelf omhoog. 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #69 Gepost op: Mei 17, 2009, 20:53:29 »

Dat is nu juist mijn probleem.............. weet niet of ik me wel zo erg kan inhouden.........

mss dat ik a.s. woensdag eens wat beter / meer naar de racer ga kijken, wat er allemaal kapot is en hersteld moet worden. Heb ik nog steeds niet gedaan..... zie daar best wel een beetje tegenop en stel het daarom steeds uit.

Maar dan vanaf woensdag-avond eerst even een rondje Vogezen draaien....... en dan 1,5 week later weer 1 (met ruim 40 rijders MF)

He Rene, het heet CURSUS race academy dus het gaat er niet om wie het snelste is
maar om beter te leren rijden angel. De rondetijden schieten dan vanzelf omlaag

Het accent ligt inderdaad op LEREN vanaf de eerste dag. Lijnen rijden, apex, tussen twee punten bijv bochten versnellen, gas er op vanuit de bocht komende etc etc.

En als je dit tijdens die dagen leert en het circuit steeds beter leert kennen gaat de snelheid vanzelf omhoog. 
[/quote]
 With stupid Je leert racen, maar wel op een manier die bij je past qua ervaringsniveau
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
griffin
Gast
« Antwoord #70 Gepost op: Mei 21, 2009, 11:47:41 »

Kan iemand me een banden tip geven?
Na 3 dagen Ales wil ik nog even een paar dagen de Alpen in. Ik was van plan voor de BT003 RS te gaan, gaan die ook werken in de Alpen? De temperaturen zijn wellicht (op hoge passen) lager, maar met al die bochten zou je ze toch goed warm moeten kunnen houden?
Gelogd
RSV1000 racer
Gast
« Antwoord #71 Gepost op: Juni 03, 2009, 18:44:47 »

Goed nieuws voor iedereen die zere spieren krijgt tijden de cursus van de race academy . Mijn vriendin is gediplomeerd sportmasseur en we nemen de massagetafel mee naar Ales. Zij zal daar haar diensten aanbieden tegen een kleine vergoeding. 
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #72 Gepost op: Juni 03, 2009, 21:30:36 »

Goed nieuws voor iedereen die zere spieren krijgt tijden de cursus van de race academy . Mijn vriendin is gediplomeerd sportmasseur en we nemen de massagetafel mee naar Ales. Zij zal daar haar diensten aanbieden tegen een kleine vergoeding. 

Wanneer is zij, ik bedoel zijn jullie Grin in ales?
 
Gelogd

ZAC#4
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #73 Gepost op: Juni 03, 2009, 23:13:38 »

Jipiee
Heb me ingeschreven voor de 3e week 28+29+30 juli
Ik begrijp dat er meer heengaan van hier, ben in het bezit van een aanhanger voor twee motoren, dus als er mensen mee willen rijden graag
Ik hoor het wel,kan bijna niet wachten.
Oh ja ik rij wel op een Suzuki Lips Sealed
Nou, ik kijk het wel even aan voordat ik me aanmeld voor een massage  Grin
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
RSV1000 racer
Gast
« Antwoord #74 Gepost op: Juni 28, 2009, 10:02:06 »

Het komt steeds dichterbij en heb er steeds meer zin in
Nu ga ik samen met mijn vriendin na deze week nog 2 weken naar de Franse kust net tussen de Spaanse grens en Biarritz, kunnen we lekker surfen en rijden in de Pyreneeën . Heeft iemand ervaring met het rijden in de Pyreneeën? ben daar nog nooit geweest en ben wel benieuwd hoe het is om daar te rijden.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50191 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Vers van de pers: Aprilia nieuws voor beurs Big Chris 4 5232 Laatste bericht Februari 25, 2011, 23:18:00
door plutomille
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16313 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12910 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
het grote: superplus / 98 topic « 1 2 » teddek 29 15540 Laatste bericht December 06, 2010, 21:47:46
door rsvfrank

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!