Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 03:18:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: UPDATE: Workshop vering Noord Nederland 14 maart  (gelezen 41523 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Gepost op: Februari 21, 2009, 17:00:49 »

Sleutelaars,

Zoals op z'n Piet Paulusma's: 't giet oan! De volgende leden hebben zich tot nu toe (onder voorbehoud) opgegeven:

1. Martin                               na 13 maart
2. Klaas
3. Aerox                                Geen voorkeur
4. Jesse                                Begin maart
5. Awakening                         Geen voorkeur
6. rsv mille evo                       Geen voorkeur
7. R1-ner                               Begin maart
8  Speentje
9. Vincent o.v.b.                     in maart kan ik als het op een zaterdag moet eigenlijk alleen de 21ste
10. Jelmer (2Fast2See) o.v.b.
11. Anton (malle eppie) o.v.b.
12. Teddek                             zo vroeg mogelijk   
13. Robert                              na 13 maart
14. Symon (Greyled)
15. Gerrit (ApriliaMan) o.v.b.
16. Huub 1983                         Eind maart, zal nog wel koud zijn... ga lekker met de auto
17. Bitaktus_Snellus
18. Gerritz
19.*rené* o.v.b.
20. Denish41
21. Silke o.v.b                         na 15 maart ivm Ledenon
22. Streetfighter (Reco) o.v.b.   na 15 maart ivm Ledenon
23. Malle Eppie                        geen voorkeur
24. Travao
25. Jan                                  na 13 maart
26. Ab van Es (o.v.b. werk Roll Eyes)  Helaas  Cry moet werken.


Gezien het aantal deelnemers worden er 2 groepen gevormd. Een ochtend en een middag/avond groep.

Groep 1. Deze groep start om 09.30 uur. De workshop eindigt rond 15.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.

Groep 2. Deze groep start om 15.30 uur (graag om 14.00 uur aanwezig). De workshop eindigt rond 20.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.



Het programma op zaterdag 14 maart a.s. ziet er als volgt uit:

Bij elke groep wordt begonnen met de basis: de ergonomie van het afstellen. Hierin worden punten als gasstand, invloed van brandstof, afstand remhendels en natuurlijk de werking van demping doorgenomen. Na deze inleiding wordt ingegaan op de (afstelling van)vering en alle elementen die hier bij komen kijken. Gezien de kennis en ervaring van onze gastheer Mikis van Es, zal het een leerzame, interessante maar vooral ook leuke workshop worden.
Voor degene uit de ochtendgroep die het verhaal nog een keer wil horen, bestaat de mogelijkheid om bij groep 2 aan te sluiten.

Mocht er na afloop behoefte zijn om nĂłg een niveau dieper in de materie te duiken, dan is een extra avond in overleg met Mikis altijd mogelijk.

Gezien het aantal deelnemers en de ruimte bij Het Motorhuis is er per groep plaats voor 4 motoren. Deze motoren worden door of onder begeleiding van Mikis afgesteld. Wie zijn motor af wil (laten) stellen moet dus snel zijn. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Vol=vol.

De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  . Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.


Opgave
Om een overzicht te krijgen van het daadwerkelijk aantal deelnemers voor de workshop is er een deadline gesteld. Wie aan de workshop wil deelnemen dient voor 7 maart zich bij mij te hebben opgegeven én € 15,- aan Het Motorhuis te hebben overgemaakt. Het rekeningnummer is 29.83.18.814 o.v.v. factuurnummer 2762 en omschrijving veringafstelsessie ARA.
Daarnaast wil ik je verzoeken om bij mij aan te geven of je aan de ochtend of de middag sessie wilt deelnemen. Er kunnen maximaal 13 deelnemers in Ă©Ă©n groep


Locatie
De plaats van dit super evenement vindt plaats in Langezwaag, Hegedyk 18c. Voor meer info http://www.motorhuislangezwaag.nl/. Op deze pagina kun je ook de speciale Hyves site terugvinden.


Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je mij een mail sturen of bellen (06) 27 077 630.


Tot 14 maart a.s.

Jeroen


[/quote]
« Laatste verandering: Maart 08, 2009, 20:27:01 door Pegaso-Driver » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 21, 2009, 17:10:58 »

Het wordt niks voor mij Dus bij deze meld ik mij af 

Helaas, maar ik wens iedereen in ieder geval alvast een fijne dag daar 

Groeten,

Jelmer (2 Fast 2 See)

P.S. Waar betaal je precies die €15,- voor  ? Elke bikevering wordt afgesteld?
       Naja, die van mij was al afgesteld door HK op het jubileumfeest, dus die staat vast nog wel goed 
« Laatste verandering: Februari 21, 2009, 17:16:14 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
awakening
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 21, 2009, 18:02:46 »

Ik wil graag 's ochtends en natuurlijk ben ik bereid om de mijne beschikbaar te stellen om afgesteld te worden  Grin
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 21, 2009, 18:18:33 »

Ik wil graag 's ochtends en natuurlijk ben ik bereid om de mijne beschikbaar te stellen om afgesteld te worden  Grin


geld hier hetzelfde.

- 's ochtends deelnemen.
- geld (15 euro) maak ik dit weekend nog over.
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 21, 2009, 18:35:08 »

De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale ARA prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  . Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.

Tot 14 maart a.s.

Jeroen


Een speciale ARA prijs lijkt me erg vreemd daar dit geen workshop is die door de ARA georganiseerd word. Dit is toch een workshop op eigen iniatief van een forumlid.

In ieder geval veel plezier met het op doen van voldoende kennis deze dag.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 21, 2009, 18:38:06 »

Ik wil ook graag s'ochtends 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 21, 2009, 18:41:16 »

Tot nu toe hebben er zich 9 rijders aangemeld. Gezien de (overwachte  Embarrassed) kleine groep, hebben we meer speelruimte qua tijd. Om 10.00 uur gaan we echt van start, zorg dus dat je er bent. Er is ruimte voor 1 extra motor om af te stellen, wees er snel bij.

Groep 1 (ochtend) MOTOR AFSTELLEN=1 PLAATS BESCHIKBAAR

1. Awakening + motor afstellen
2. Teddek + motor afstellen
3. R1-ner
4. Aerox
5. RSV Mille evo + motor afstellen
6. Denish41 + motor afstellen
7. Jesse J.
8. Travao
9. Greyled

Het meest ideale uitgangspunt zijn 13 deelnemers. Mochten jullie nog een vriend/kennis hebben die interesse heeft, dan mag deze wat mij betreft mee. Laat het mij aub dan wel even vantevoren weten.

Bedankt en tot volgende week zaterdag in Langezwaag,

Jeroen
« Laatste verandering: Maart 07, 2009, 11:33:18 door R1-ner » Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 21, 2009, 19:00:58 »

Doe mij ook maar 's ochtends, ik stel natuurlijk ook mijn motor beschikbaar als oefen object 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 21, 2009, 20:14:47 »

De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale ARA prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  . Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.

Tot 14 maart a.s.

Jeroen


Een speciale ARA prijs lijkt me erg vreemd daar dit geen workshop is die door de ARA georganiseerd word. Dit is toch een workshop op eigen iniatief van een forumlid.

In ieder geval veel plezier met het op doen van voldoende kennis deze dag.

With stupid niet verkeerd bedoeld, maar b.v. onze workshop Vering Stellen van HK was gratis voor ARA clubleden
Nou werd daar je vering niet afgesteld, maar dat heeft HK tijdens het jubileumfeest wel ook gratis voor ARA clubleden gedaan 
Want dat is dan het voordeel van het clublidmaatschap enzo 

Verder wel leuk initiatief  En zal vast een middag worden waarbij mensen na die tijd wegrijden en ineens merken dat hun motor heeeeeeel anders rijdt door een goede afgestelde vering  Grin Wink
« Laatste verandering: Februari 21, 2009, 20:48:37 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 22, 2009, 00:24:37 »

Ik heb in dat weekend mijn kinderen dus ik kan me niet bij voorbaat opgeven...

Uiteraard ga ik mijn best doen om tijdens een van de sessies (indien nog ruimte) aan te haken... 
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 22, 2009, 11:40:35 »

geld is Overgemaakt! 

 
Gelogd
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 22, 2009, 12:31:00 »

Jeroen, plan mij ook maar in voor de ochtend sessie + motoer afstellen. laugh

Groeten Dennis
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 22, 2009, 20:11:42 »

Groep 1, in de ochtend voor mij  .
Geld wordt overgemaakt.

Tot dan
Jesse
Gelogd
Travao
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 23, 2009, 20:48:13 »

Ook graag de ochtend sessie voor mij (Jan - Travao) 

Zal die 15 euries direct overmaken.
Gelogd
greyled
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 178


Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 23, 2009, 20:49:22 »

Graag ook in groep 1, en uiteraard wordt per direct het geld overgemaakt.

groetjes en tot kiekes

Symon
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25419 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Ultramod Mille_Moret 3 5158 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49918 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8865 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102501 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!