Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
april 11, 2021, 10:04:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: UPDATE: Workshop vering Noord Nederland 14 maart  (gelezen 28933 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #105 Gepost op: maart 15, 2009, 13:22:32 »

Thanx, eens kijken waar ik dat kan bestellen.

Kan je gewoon bij motoport hoogezand halen Smiley

Heb ik ook.

Ga ik daar volgende week eem heen 
Ze hebben 't trouwens weer over nachtvorst...zal wel weer pekel op de weg komen te liggen 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #106 Gepost op: maart 17, 2009, 01:12:02 »

Kan me niks schelen, als het droog is en ik heb tijd of ik moet ergens naar toe en het kan met de motor...... 

Btw: jammer dat ik er niet bij kon zijn afgelopen weekend!
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #107 Gepost op: maart 17, 2009, 20:20:50 »

Kan me niks schelen, als het droog is en ik heb tijd of ik moet ergens naar toe en het kan met de motor...... 

Btw: jammer dat ik er niet bij kon zijn afgelopen weekend!

  Had zo'n reactie al wel verwacht 

En inderdaad jammer dat je d'r niet bij was afgelopen zaterdag!!
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
klaaz
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 961


Likes french kisses & italian rides!

Netherlands
« Antwoord #108 Gepost op: maart 17, 2009, 23:57:55 »

Ik zal der over op houden Wink Echt!   
Gelogd

Panic, chaos and total disorder. My work here is done.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #109 Gepost op: maart 22, 2009, 19:31:25 »

Hoe zat het ook al weer met die tie rip die we op de vorkpoot hebben gedaan, als ik het goed begrepen heb moest je de veervoorspanning verhogen als de tie rip lager kwam te zitten, niet de ingaande demping toch?, zag net dat na de rit van vanmiddag de tie rip helemaal onderaan zit  , heb ook een aantal wat wilde wheelies gemaakt dus misschien moet ik er nu ook niet te veel naar kijken?
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #110 Gepost op: maart 22, 2009, 21:15:32 »

Hoe zat het ook al weer met die tie rip die we op de vorkpoot hebben gedaan, als ik het goed begrepen heb moest je de veervoorspanning verhogen als de tie rip lager kwam te zitten, niet de ingaande demping toch?, zag net dat na de rit van vanmiddag de tie rip helemaal onderaan zit  , heb ook een aantal wat wilde wheelies gemaakt dus misschien moet ik er nu ook niet te veel naar kijken?

Wheelies tellen inderdaad niet mee, dus gewoon even naar boven schuiven en kijken
wat er gebeurt bij "normaal" gebruik Grin
Gelogd

ZAC#4
Travao
Gast
« Antwoord #111 Gepost op: maart 30, 2009, 23:01:06 »

Ik zou wel rekening houden met wheelies als je dat vaker doet.   Als de voorvering helemaal op het eind zit loop je de kans dat je de controle verliest.  Voor zover ik me kan herinneren kun je met de ingaande demping regelen dat het rijgedrag beter wordt op klinkerwegen / wegen met een slecht wegdek.  Het voorkomt stuitergedrag.  Met het verhogen van de veerveerspanning kun je inderdaad voorkomen dat de voorvering helemaal op het eind zit.    Zeker weten doe ik dit niet
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #112 Gepost op: maart 31, 2009, 06:19:55 »

Ik zou wel rekening houden met wheelies als je dat vaker doet.   Als de voorvering helemaal op het eind zit loop je de kans dat je de controle verliest.  Voor zover ik me kan herinneren kun je met de ingaande demping regelen dat het rijgedrag beter wordt op klinkerwegen / wegen met een slecht wegdek.  Het voorkomt stuitergedrag.  Met het verhogen van de veerveerspanning kun je inderdaad voorkomen dat de voorvering helemaal op het eind zit.    Zeker weten doe ik dit niet
Klopt
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #113 Gepost op: maart 31, 2009, 19:02:22 »

Hoe zat het ook al weer met die tie rip die we op de vorkpoot hebben gedaan, als ik het goed begrepen heb moest je de veervoorspanning verhogen als de tie rip lager kwam te zitten, niet de ingaande demping toch?, zag net dat na de rit van vanmiddag de tie rip helemaal onderaan zit  , heb ook een aantal wat wilde wheelies gemaakt dus misschien moet ik er nu ook niet te veel naar kijken?

Wheelies tellen inderdaad niet mee, dus gewoon even naar boven schuiven en kijken
wat er gebeurt bij "normaal" gebruik Grin
Volgens mij zijn wheelies redelijk normaal voor Herman  Grin

Vincent
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #114 Gepost op: maart 31, 2009, 19:11:49 »

  .......zal dus de veervoorspanning maar eens verhogen 
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #115 Gepost op: april 18, 2009, 07:24:35 »

2 mei ga ik weer heen, op aanraden van Mikis nieuwe "wave" remschijven ed besteld en worden dan gemonteerd 
Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #116 Gepost op: april 22, 2009, 08:55:02 »

Hier komt zeker geen vervolg op  Sad
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #117 Gepost op: april 22, 2009, 12:53:42 »

Hier komt zeker geen vervolg op  Sad


Start een nieuwe aanmelding zou ik zo zeggen, dan weet je het. Ik schat zo in dat er zeker nog een aantal geinteresseerden zijn 
Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #118 Gepost op: april 24, 2009, 12:01:27 »

Eigenlijk wel hé Smiley
Houd het ff in m'n achterhoofd.
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Travao
Gast
« Antwoord #119 Gepost op: mei 08, 2009, 18:23:34 »

De ingaande demping achter dient met klikjes afgesteld te worden,  echter die van mij (Tuono 2004 1000 met Sachs achtervering) klikt niet     

De juiste instelling zou moeten zijn:  dicht draaien en dan 11 klikjes uit draaien.

Het zou    zijn als een van jullie weet hoe je dit moet vertalen in het aantal slagen. 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 19898 Laatste bericht mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Ultramod Mille_Moret 3 3993 Laatste bericht februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 38185 Laatste bericht juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 6250 Laatste bericht maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 68976 Laatste bericht maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!