Sleutelaars,
Zoals op z'n Piet Paulusma's: 't giet oan! De volgende leden hebben zich tot nu toe (onder voorbehoud) opgegeven:
1. Martin na 13 maart
2. Klaas
3. Aerox Geen voorkeur
4. Jesse Begin maart
5. Awakening Geen voorkeur
6. rsv mille evo Geen voorkeur
7. R1-ner Begin maart
8 Speentje
9. Vincent o.v.b. in maart kan ik als het op een zaterdag moet eigenlijk alleen de 21ste
10. Jelmer (2Fast2See) o.v.b.
11. Anton (malle eppie) o.v.b.
12. Teddek zo vroeg mogelijk
13. Robert na 13 maart
14. Symon (Greyled)
15. Gerrit (ApriliaMan) o.v.b.
16. Huub 1983 Eind maart, zal nog wel koud zijn... ga lekker met de auto
17. Bitaktus_Snellus
18. Gerritz
19.*rené* o.v.b.
20. Denish41
21. Silke o.v.b na 15 maart ivm Ledenon
22. Streetfighter (Reco) o.v.b. na 15 maart ivm Ledenon
23. Malle Eppie geen voorkeur
24. Travao
25. Jan na 13 maart
26. Ab van Es (o.v.b. werk

) Helaas

moet werken.
Gezien het aantal deelnemers worden er 2 groepen gevormd. Een ochtend en een middag/avond groep.
Groep 1. Deze groep start om 09.30 uur. De workshop eindigt rond 15.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.
Groep 2. Deze groep start om 15.30 uur (
graag om 14.00 uur aanwezig). De workshop eindigt rond 20.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.
Het programma op zaterdag 14 maart a.s. ziet er als volgt uit:
Bij elke groep wordt begonnen met de basis: de ergonomie van het afstellen. Hierin worden punten als gasstand, invloed van brandstof, afstand remhendels en natuurlijk de werking van demping doorgenomen. Na deze inleiding wordt ingegaan op de (afstelling van)vering en alle elementen die hier bij komen kijken. Gezien de kennis en ervaring van onze gastheer Mikis van Es, zal het een leerzame, interessante maar vooral ook leuke workshop worden.
Voor degene uit de ochtendgroep die het verhaal nog een keer wil horen, bestaat de mogelijkheid om bij groep 2 aan te sluiten.
Mocht er na afloop behoefte zijn om nĂłg een niveau dieper in de materie te duiken, dan is een extra avond in overleg met Mikis altijd mogelijk.
Gezien het aantal deelnemers en de ruimte bij Het Motorhuis is er per groep plaats voor 4 moto
ren. Deze motoren worden door of onder begeleiding van Mikis afgesteld. Wie zijn motor af wil (laten) stellen moet dus snel zijn. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Vol=vol.
De kostenDe kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs

. Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.
Opgave Om een overzicht te krijgen van het daadwerkelijk aantal deelnemers voor de workshop is er een deadline gesteld. Wie aan de workshop wil deelnemen dient
voor 7 maart zich bij mij te hebben opgegeven én € 15,- aan Het Motorhuis te hebben overgemaakt. Het rekeningnummer is 29.83.18.814 o.v.v. factuurnummer 2762 en omschrijving veringafstelsessie ARA.
Daarnaast wil ik je verzoeken om bij mij aan te geven of je aan de ochtend of de middag sessie wilt deelnemen. Er kunnen maximaal 13 deelnemers in één groep
LocatieDe plaats van dit super evenement vindt plaats in Langezwaag, Hegedyk 18c. Voor meer info
http://www.motorhuislangezwaag.nl/. Op deze pagina kun je ook de speciale Hyves site terugvinden.
Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je mij een mail sturen of bellen (06) 27 077 630.
Tot 14 maart a.s.
Jeroen
[/quote]