Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 13:19:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Michelin Power One, iemand al ervaringen?? 1e ervaringen ;-P  (gelezen 22087 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: Maart 17, 2009, 11:24:21 »

passen die Titax rem-koppelings hendels ook op Rsv Mille uit 2001??  Ik vind ze er wel gaaf uitzien 

ja hoor, check deze post maar... Smiley

Lekker bezig Michael Ziet er super uit!! Heb zelf de titax in dezelfde kleurstelling op de Haga. Dit weekend een Gilles rem/schakel set op de kop getikt
Gelogd

Happy Mille
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #46 Gepost op: Maart 17, 2009, 11:26:58 »

Nice hor Michael, maar ik lees dat bij testen dat alleen de voorband er supergoed uit komt. Beter dan de oude race attack, maar dat de achterband nog niet voldoet en de verhouding slijtage tot grip heel laag is. Banden met veel grip hebben een korte levensduur, maar de One zou aan deze grip niet voldoen.
Niemand in bvb de ONK gaat met de One rijden. Hoe kan dat denk je!!!
Staat wel vet zo'n slick met indicatieprofiel 

Hmmm ik heb ze tot nu toe nog maar 1 x geprobeerd. Het was vrij fris buiten en als ik zag hoe "plat" ik al kon zonder ook maar enige beweging achter was ik dik tevreden. Band kwam lekker op temp. Er zijn 4 types te krijgen he Tim  Wink,

Circuit:
-bochtig
-rechte stukken
-combi

Straatversie:
- alround type

Misschien zijn die circuitversies wel weg voor je het weet......


Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: Maart 17, 2009, 11:37:26 »

Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe lang ze het volhouden  Ik vind het design iig een waanzinnig poser gehalte hebben 
Gelogd

Happy Mille
Ronaldo
Gast
« Antwoord #48 Gepost op: Mei 13, 2009, 09:00:37 »

@ Mjvanderlaan;

Hoe bevallen deze banden nu na een maand met goed weer??

Ik rijd zelf nog met gewone Pilot Powers, waar ik niet blij mee ben. Deze wil ik na de Rubberbutt laten vervangen voor PoweOne's. (allround type)

Iemand anders inmiddels ervaring hiermee  Huh

Alvast bedankt voor de eventuele reactie's
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: Mei 13, 2009, 09:05:42 »

Mmmmmm je bent 1 van de weinige die niet blij is met PP  Undecided
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: Mei 13, 2009, 12:58:26 »

ik heb de Power One's in de middagpauze gemonteerd tijdens de circuitdag van 29 april.
Mij bevallen ze prima. Ze schijnen slijtvaster te zijn als de Pirelli's maar dat moet ik zelf nog ondervinden.

Wel werd mij geadviseerd om ook meteen de voorband van hetzelfde type (power one) te monteren.
Vanwege de constructie van de band kun je beter niet 'mengen'.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Ronaldo
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: Mei 13, 2009, 14:01:24 »

Mmmmmm je bent 1 van de weinige die niet blij is met PP  Undecided

Op de weg rijden ze prettig = rustig, voorspelbaar en behoorlijk slijtvast. Maar nu ik een aantal keer op het cicuit ben geweest merk ik dat ze daar niet echt op gemaakt zijn. (evenals de standaard remblokken die er nu nog opzitten) Ze warmen erg langzaam op, en plakken niet.

Zeker in vergelijking tot de bt02r, welke er voorheen op zaten. Ook gaven de andere banden een "soepelere" indruk, vormden zich meer naar het wegdek (moeilijk te omschrijven) Dit terwijl de bandenspanning nagenoeg gelijk is. Bij de PP heb ik het geval dat ik met iets "onbeweeglijks" onderweg ben.


Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: Mei 13, 2009, 17:58:05 »

Mmmmmm je bent 1 van de weinige die niet blij is met PP  Undecided

Op de weg rijden ze prettig = rustig, voorspelbaar en behoorlijk slijtvast. Maar nu ik een aantal keer op het cicuit ben geweest merk ik dat ze daar niet echt op gemaakt zijn. (evenals de standaard remblokken die er nu nog opzitten) Ze warmen erg langzaam op, en plakken niet.

Zeker in vergelijking tot de bt02r, welke er voorheen op zaten. Ook gaven de andere banden een "soepelere" indruk, vormden zich meer naar het wegdek (moeilijk te omschrijven) Dit terwijl de bandenspanning nagenoeg gelijk is. Bij de PP heb ik het geval dat ik met iets "onbeweeglijks" onderweg ben.




De PP is ook gemaakt voor op de weg. En op het circuit houden ze het "aardig" vol. Maar neem van mij aan dat niet één "weg"-band het op het circuit volhoud.



Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
denish41
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.168


Netherlands Antilles
« Antwoord #53 Gepost op: Mei 13, 2009, 18:25:33 »

Ik wil kiezen tussen Diablo Rosso en de Power One, maar wat betekent bij '190/50 ZR17 (73W) TL M/C' nu de 'M/C'. De rest van de code heb ik wel kenne goegelen maar 'M/C' kan ik echt nie vinde nie!!

Groet Dennis
Gelogd

Het gaat niet om de grootte van de ploeg maar om het vertoeven op de akker
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #54 Gepost op: Mei 14, 2009, 08:03:21 »

Ik vind het een super goede band, vrees alleen dat de levensduur niet al te lang zal zijn..... Ik heb er nu 1500km mee gereden en ik denk dat ze (bijna) op de helft zitten.
Hoezo wordt de band niet warm?? Ik heb alleen de achterband en als ik deze weer vervang komt er ook voor een Power one op 
Ik kan echt super vroeg vol op het gas als ik een bocht uit kom, totaal geen beweging achter. Heb er achter op dit moment 2.1 in (straat gebruik).
Ik heb zelf met de Pilot Power's en ook met de 2ct op het cricuit gereden maar die werden wel degelijk warm (om maar niet van heeeeeet te spreken) en plakken als een dolle. Spanning wel goed?

Gr
Michaël
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #55 Gepost op: Mei 14, 2009, 09:18:05 »

Ik wil kiezen tussen Diablo Rosso en de Power One, maar wat betekent bij '190/50 ZR17 (73W) TL M/C' nu de 'M/C'. De rest van de code heb ik wel kenne goegelen maar 'M/C' kan ik echt nie vinde nie!!

Groet Dennis

Dat is nogal een verschil. De Diablo Rosso zou ik eerder vergelijken met de michelin pilot road.
Gelogd

Timfiz
Gast
« Antwoord #56 Gepost op: Mei 14, 2009, 10:28:51 »

Hoe zijn de prijzen van deze gast?

http://www.sportmotorbanden.nl/?menu=category&categoryID=393903

Zit in Haarlem en bij mij om de hoek in Alkmaar  Smiley
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #57 Gepost op: Mei 22, 2009, 10:48:24 »

heb de eerste 70 km met de nieuwe power one,s( medium compound) gereden. Ongeloofenlijk wat een banden. Eindeloze grip, super omgooien, remmen als een nieuw en een super balans in de motor. Het lijkt wel of ik een andere motor heb!!

Alleen één nadeel, wat slijten die dingen. Na 70 km hangen de vellen er al bij...... maar daar krijg je wel heel veel voor terug.
Ik hou jullie op de hoogte hoe lang ze het volhouden..
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #58 Gepost op: Mei 22, 2009, 18:35:55 »

heb de eerste 70 km met de nieuwe power one,s( medium compound) gereden. Ongeloofenlijk wat een banden. Eindeloze grip, super omgooien, remmen als een nieuw en een super balans in de motor. Het lijkt wel of ik een andere motor heb!!

Alleen één nadeel, wat slijten die dingen. Na 70 km hangen de vellen er al bij...... maar daar krijg je wel heel veel voor terug.
Ik hou jullie op de hoogte hoe lang ze het volhouden..

haha mooi verhaal, misschien toch de straatversie eronder? Ik heb er nu 1500km mee op de weg gereden en ze zijn volgens mij zo'n beetje op de helft, da's best redelijk. Als deze op is komen ze d'er voor en achter om want de grip is ultiem 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Timfiz
Gast
« Antwoord #59 Gepost op: Mei 22, 2009, 19:02:10 »

Ik zelfde 2 reacties terug toch echt een vraag  Huh

 Angry
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21898 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Ultramod Mille_Moret 3 5192 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8869 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50274 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
ketting aanspannen - regelen - uitlijnen (alle types) Danduy 3 6868 Laatste bericht Augustus 23, 2011, 16:00:23
door lummelke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!