Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 04:22:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Politie doet ook nog wel eens werk waarvoor ze zijn  (gelezen 2514 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: Juni 14, 2009, 06:44:26 »

Afgelopen donderdagavond word ik ’s-Avonds om 2300 uur gebeld door onze zoon. Is voor hem al een erg vreemde tijd om te bellen. Dus ik dacht al er is wat aan de hand.
“Ik moet zo naar het politiebureau zegt die” Waarom dat dan.
Hij had naast zijn flat een paar gasten op een bromfiets gehoord, oh dacht hij, ik moet de brommer van men vriendin nog binnen zetten. Hij heeft de sleutels gepakt en is naar beneden gelopen om de brommer weg te zetten.
Wilde de brommer starten wat niet ging. Toen kwam hij er achter dat het luchtfilter verdwenen was. Hierop is die weer naar boven gerend en heeft de sleutel van zijn eigen brommer gepakt en is die gasten gaan zoeken.
Laat die ze vinden op een plaats aan het einde van een weg waar ze altijd samen komen. Stonden met zijn drieën naast de brommer. Eentje ervan wist niet hoe snel hij weg moest komen en twee andere bleven staan. Hierop heeft hij de sleutels uit die bromfietsen gehaald en gevraagd waar zijn filter was. Hij kreeg geen antwoord en zegt tegen die gasten, ik moet men filter terug anders trek ik de kop van je romp af.
Net voordat hij ze aan wilde pakken kwam er gelukkig politie voorbij. Die heeft hij aangehouden en verteld wat het probleem was. De politie vroeg aan die gasten waar het filter was, die heeft die ander meegenomen.
Hierop zijn die gasten meegenomen en de bromfietsen zijn op gehaald door een afsleepdienst. Hij hoorde later op het bureau dat die derde opgehaald was thuis en dat ze alle drie naar de cel gebracht waren in Houten voor verhoor de volgende dag.
De volgende dag zijn ze verhoort en hebben ze alle drie bekend. Daarna schijn je gewoon buiten gezet te worden en moet je maar zien hoe je thuis komt.
Jeffrey is op vrijdag naar de bromfietszaak geweest om een nieuw filtertje te halen (kosten 20 eurie) bleek dat er waarschijnlijk door de haast die ze hadden het een en ander beschadigd was. Kosten bij elkaar bijna 400 euries.
Wat ik met dit verhaal wil vertellen is dat ze af en toe met behulp van een burger toch nog wel eens boeven vangen.

http://www.localpoint.nl/crimereports/24985/
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 14, 2009, 07:23:59 »

Gelukkig voor je zoon! +    voor de mannen in blauw! hoor je niet meer zo vaak!

Mensen die stelen, elke keer een vinger afhakken! 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 14, 2009, 08:02:20 »

Ik ben blij dat de petten langskwamen, want Jef slaat echt hun kop eraf...... en dan krijg je gezeik.

Maar, wat moeten die gasten met een luchtfiltertje Huh
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 14, 2009, 08:05:16 »

Maar, wat moeten die gasten met een luchtfiltertje Huh

prima actie van jeff en de politie, luchtfiltertje of iets anders ze moeten gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven.
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 14, 2009, 08:11:25 »

Ik ben blij dat de petten langskwamen, want Jef slaat echt hun kop eraf...... en dan krijg je gezeik.

Maar, wat moeten die gasten met een luchtfiltertje Huh

Als je te beroerd bent om een luchtfilter te kopen ga je hem stelen.
Om zijn brommer uit de schuur te halen is er wel een hoop manouvreer werk nodig. Hij was zo kwaad dat hij zijn eigen brommer gewoon opgetilt heeft. Ik had hem daarna niet tegen willen komen.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 14, 2009, 08:56:11 »

Kan me z'n reactie goed voorstellen !

Wat ik me afvraag ; kan/gaat hij de ontstane schade verhalen op die gasten ??!

Te zot voor woorden dat ze met de tengels aan je spullen komen !
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 14, 2009, 09:37:12 »

Goeie actie

Die gastjes denken tegenwoordig dat ze alles kunnen en mogen, met dank aan de vrije opvoeding en het tolerante Nederland.
Ik vraag me af wat er nu gebeurt met die gastjes, want vooral daar schort het aan in dit land!
Waarschijnlijk niets bij gebrek aan bewijs......
Een nachtje cel ,daar lachen ze om , en is alleen maar stoer tegenover hun maatjes.
Gelogd
erik71
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 14, 2009, 10:01:42 »

Sja, en oppassen moet je zeker; want als hij inderdaad iemand op zijn gezicht getikt had (wat ik me heel goed kan voorstellen) moet je oppassen dat je niet te horen krijgt "dat dat niet in verhouding staat tot een luchtfiltertje van 20 euro"..... tis hier de omgedraaide wereld dus altijd even nadenken voordat je iets doet. Maar nogmaals, ik kan het me goed voorstellen, en dat ze het verdienen is ook zeker zo!
Gelogd
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 14, 2009, 10:05:15 »

hij kan de schade toch verhalen op die gastjes?  Huh
Gelogd
Maddog101
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 14, 2009, 11:49:23 »

had je zoon ff geluk dat die agenten verdwaalt waren 
Ze staan normaal alleen langs de weg 

Maar toch goed dat ze uitgestapt zijn...
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 14, 2009, 12:21:12 »

hij kan de schade toch verhalen op die gastjes?  Huh

  Via de verzekering
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 14, 2009, 16:24:15 »

Mooi werk
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
leonsnek
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 16, 2009, 21:07:23 »

tis gewoon mijn brood,die doelgroep angel dus geef ze nog een kans...mevr.albayrak..en nog een kans,en nog....pffffff...en er gaan gevangenissen dicht he, want er is geen criminaliteit meer,...nee tuurlijk niet, er moeten er nog 50.000 een straf uitzitten,maar ja die lopen los.
Sjaak... je zoon is mijn held
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109759 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12901 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45355 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
Zaterdag 3 juli 2010 - ARA Fotoshootdag! (Gratis A4 foto voor ARA leden!) « 1 2 ... 9 10 » 2 Fast 2 See 140 41005 Laatste bericht September 03, 2010, 15:08:56
door AeroX
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29595 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!