Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 03:04:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: knie aan de vloer  (gelezen 19348 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 08, 2009, 08:06:41 »

Wat is er mis met een chick die de knie aan de grond krijgt?
Kan ze mooi mee met club of andere uitstapjes.
Met de grote mond heb ik ook geen probleem, kan er alleen maar meer in 


Was ik vergetn te vertellen, ze rijdt Honda!

Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 08, 2009, 10:44:11 »

zou het of bij de maasvlakte proberen of ikea bij barendrecht of de veiling zuid holland zuid

hier is het lekker rustig op zondag en geen patat snijder langs de kant . er zijn trouwens

nog wel meer plekken hoor in de omgeving van rotterdam .

have fun en hou de juiste kant onder
Gelogd

if it runs , race it
blauw
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 08, 2009, 10:49:13 »

ik zie dat je uit rotterdam komt, dus als het een beetje weer is rij je naar knooppunt gorkum.
daar kan je eindeloos oefenen en rustig de snelheid opvoeren en aan je zithouding werken, dan gaat het makkelijker dan op een parkeerplaats met een sukkeldrafje en bokkende tweecylinder.
succes

Ja, lekker op een knooppunt met zo'n patatsnijder langs de baan.. 

lange doordraaiers met GEEN vangrails ernaast
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 08, 2009, 11:31:10 »

Ik wil ook wel een keertje oefenen Smiley Ik hoef niet gelijk m'n pak op te schuren aan 't asfalt maar gewoon met wat meer vertrouwen lekker schuin door bochten sleuren is natuurlijk altijd leuk  Kan is er niet iemand die een lesje wil geven ofzo?  Grin
Gelogd

Happy Mille
Timfiz
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 08, 2009, 11:46:48 »

Mooie begin voor een KD foto en tips topic  Ik heb er al heel wat geholpen met het leggen van de knie aan de grond. Ik weet het namelijk zo goed, omdat ik altijd met mijn hele lichaam test 

Gelogd
Appie
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 08, 2009, 11:51:58 »

Ik wil ook wel een keertje oefenen Smiley Ik hoef niet gelijk m'n pak op te schuren aan 't asfalt maar gewoon met wat meer vertrouwen lekker schuin door bochten sleuren is natuurlijk altijd leuk  Kan is er niet iemand die een lesje wil geven ofzo?  Grin

Zodra de temperatuur een beetje gaat stijgen, moet je maar een keer richting het Westland komen. Ik weet nog wel een aantal veilige bochten waar je op je gemakkie kan gaan oefenen 
Gelogd
Huub1983
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 08, 2009, 11:59:22 »

Ik wil ook wel een keertje oefenen Smiley Ik hoef niet gelijk m'n pak op te schuren aan 't asfalt maar gewoon met wat meer vertrouwen lekker schuin door bochten sleuren is natuurlijk altijd leuk  Kan is er niet iemand die een lesje wil geven ofzo?  Grin

Zodra de temperatuur een beetje gaat stijgen, moet je maar een keer richting het Westland komen. Ik weet nog wel een aantal veilige bochten waar je op je gemakkie kan gaan oefenen 

Rij ook vaak in het westland, vindt het wel altijd druk met verkeer...
Wat zijn je favoriete bochten ?

Zeker einde snelweg bij wateringen / Delft A4 !
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 08, 2009, 12:51:23 »

ik zie dat je uit rotterdam komt, dus als het een beetje weer is rij je naar knooppunt gorkum.
daar kan je eindeloos oefenen en rustig de snelheid opvoeren en aan je zithouding werken, dan gaat het makkelijker dan op een parkeerplaats met een sukkeldrafje en bokkende tweecylinder.
succes

Ja, lekker op een knooppunt met zo'n patatsnijder langs de baan.. 
With stupid
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Timfiz
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 08, 2009, 12:56:35 »

Alhoewel ze op Zandvoort ook een paar patatsnijders hebben  Lips Sealed
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 08, 2009, 14:15:35 »

Ik wil ook wel een keertje oefenen Smiley Ik hoef niet gelijk m'n pak op te schuren aan 't asfalt maar gewoon met wat meer vertrouwen lekker schuin door bochten sleuren is natuurlijk altijd leuk  Kan is er niet iemand die een lesje wil geven ofzo?  Grin

Zodra de temperatuur een beetje gaat stijgen, moet je maar een keer richting het Westland komen. Ik weet nog wel een aantal veilige bochten waar je op je gemakkie kan gaan oefenen 

Das goed! Leuk!

Je hoort me als het wat warmer is

@Rossifumi: Misschien leuk dat je ook mee gaat! Voorwaarde is wel dat er nog foto's van de kettingwissel komen! Grin
Gelogd
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 08, 2009, 14:19:04 »

 


* BT26.jpg (78.36 KB, 600x447 - bekeken 288 keer.)
Gelogd
Appie
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 08, 2009, 16:52:47 »

Ik wil ook wel een keertje oefenen Smiley Ik hoef niet gelijk m'n pak op te schuren aan 't asfalt maar gewoon met wat meer vertrouwen lekker schuin door bochten sleuren is natuurlijk altijd leuk  Kan is er niet iemand die een lesje wil geven ofzo?  Grin

Zodra de temperatuur een beetje gaat stijgen, moet je maar een keer richting het Westland komen. Ik weet nog wel een aantal veilige bochten waar je op je gemakkie kan gaan oefenen 

Rij ook vaak in het westland, vindt het wel altijd druk met verkeer...
Wat zijn je favoriete bochten ?

Zeker einde snelweg bij wateringen / Delft A4 !


  kom er ook wel eens, maar die bedoel ik niet 
Als je zo nu en dan de zijwegen pakt kom je soms op hele mooie locaties terecht 

Ik weet 2 hele mooie overzichtelijke S bochten, dus kan je gelijk links en rechts oefenen 
En rustige met verkeer 
Maar moet de temperatuur eerst even gaan stijgen   

Gelogd
Tuonofreak
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 09, 2009, 09:27:54 »

Ik heb het mezelf geleerd op een rustige zondagochtend op een hele grote rotonde! lekker rustig mijn rondjes gedraaid en iedere keer een stukje platter. En na een rondje op 3 kreeg ik waar ik op hoopte, heerlijk gevoel als je dat voor de eerste keer lukt
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 09, 2009, 09:44:02 »

wat helpt is het hebben van beeldmateriaal van jezelf. Dan zie je waar ruimte is voor verbtering.
Gelogd

Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 09, 2009, 22:10:55 »

wat helpt is het hebben van beeldmateriaal van jezelf. Dan zie je waar ruimte is voor verbtering.

Zal ik posten als het wat beter weer is Wink


Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44094 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28540 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31351 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58111 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
MotoGP via PC live-stream « 1 2 ... 25 26 » R1-ner 375 114783 Laatste bericht November 10, 2010, 21:04:08
door Jelle

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!