Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 01, 2024, 04:58:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: knie aan de vloer  (gelezen 19384 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Gepost op: Maart 06, 2009, 21:14:18 »

Wie heeft er nog handige tips voor een beginnend wegpiraatje Grin 

Ik ben zojuist een weddenschap aangegaan met een vriendin die beweert eerder met haar knie aan de vloer te zitten dan mij! (zij rijdt al 2 jaar)
 
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben, verliezen van een chic met een grote mond!

Wie o wie kan mij helpen? 

Thanks!
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 06, 2009, 21:23:12 »

Dat is niet zo moeilijk, zorg maar dat er een tegel in de straat omhoog ligt. Dan heeft ze zeker eerder de knie aan de grond.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Jelle
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 06, 2009, 21:24:31 »

Een mooie bocht uitzoeken, gas geven, ogen dicht, knietje uitsteken en klaar is klara
Gelogd

ZZR 600
YZF 750
R1 2000
CB 900 HORNET

TUONO 2003!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 06, 2009, 21:32:37 »

Er zijn mensen die doen het met 5 km/hr

Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 06, 2009, 21:40:04 »

Wie heeft er nog handige tips voor een beginnend wegpiraatje Grin 

Ik ben zojuist een weddenschap aangegaan met een vriendin die beweert eerder met haar knie aan de vloer te zitten dan mij! (zij rijdt al 2 jaar)
 
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben, verliezen van een chic met een grote mond!

Wie o wie kan mij helpen? 

Thanks!

vroeger organiseerde we daar in maarssen nog wel een een sessie voor!  Grin
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 06, 2009, 21:54:58 »

Dat is niet zo moeilijk, zorg maar dat er een tegel in de straat omhoog ligt. Dan heeft ze zeker eerder de knie aan de grond.

Ach, weet je wat ook een aanrader is .................. effe close bij de trottiorband langs  Grin
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 06, 2009, 23:09:51 »

ik krijg ze met de RSV ook niet aan de grond... met de FZR elke bocht.ík zit nu hoger maar wil ook niet als een aap aan het stuur hangen. het zal ws ook een kwestie van vering zijn, dat gaan we na 14 maart en de Vering Workshop merken 
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 07, 2009, 07:29:39 »

ik krijg ze met de RSV ook niet aan de grond... met de FZR elke bocht.ík zit nu hoger maar wil ook niet als een aap aan het stuur hangen. het zal ws ook een kwestie van vering zijn, dat gaan we na 14 maart en de Vering Workshop merken 

Het weer is volgens mij ook niet echt gunstig op het moment! Sad

Ik zou ook graag de cursus vering doen!  Ik weet eigenlijk niet of er nog plaats is?

Gelogd
Twan
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 07, 2009, 08:30:05 »

Het weer is volgens mij ook niet echt gunstig op het moment! Sad

Ach jawel joh. Krijg je beide knieën dan zelfs aan de "vloer"
Dan heb je zeker gewonnen.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 07, 2009, 08:32:46 »

zelf heb ik vorig jaar een middag geoefend en daarna lukte het me om de knie aan de grond te krijgen.

zoek een mooie bocht met goed asfalt en waar het lekker rustig is (bv parkeerplaats) hier in nh gebruiken

we meestal akkermaat , rij rustig in zijn 2e versnelling en ga goed verzitten en breng je torso naar de tank

en je hoofd naar de spiegel , stuur in en steek je knie uit . gewoon blijven oefenen en dan moet het lukken

zou wel wachten totdat het warmer is daar het asfalt nu wel erg koud en smerig is en ook je banden dan niet

lekker warm worden  
Gelogd

if it runs , race it
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 07, 2009, 09:50:10 »

ik krijg ze met de RSV ook niet aan de grond... met de FZR elke bocht.ík zit nu hoger maar wil ook niet als een aap aan het stuur hangen. het zal ws ook een kwestie van vering zijn, dat gaan we na 14 maart en de Vering Workshop merken 

Het weer is volgens mij ook niet echt gunstig op het moment! Sad

Ik zou ook graag de cursus vering doen!  Ik weet eigenlijk niet of er nog plaats is?



Snel aanmelden dan, 't was nog niet vol 
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 07, 2009, 10:44:50 »

ik krijg ze met de RSV ook niet aan de grond... met de FZR elke bocht.ík zit nu hoger maar wil ook niet als een aap aan het stuur hangen. het zal ws ook een kwestie van vering zijn, dat gaan we na 14 maart en de Vering Workshop merken 

Het weer is volgens mij ook niet echt gunstig op het moment! Sad

Ik zou ook graag de cursus vering doen!  Ik weet eigenlijk niet of er nog plaats is?



Snel aanmelden dan, 't was nog niet vol 

 With stupid
Gelogd
blauw
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 07, 2009, 21:50:45 »

ik zie dat je uit rotterdam komt, dus als het een beetje weer is rij je naar knooppunt gorkum.
daar kan je eindeloos oefenen en rustig de snelheid opvoeren en aan je zithouding werken, dan gaat het makkelijker dan op een parkeerplaats met een sukkeldrafje en bokkende tweecylinder.
succes
Gelogd
TDMarc
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 07, 2009, 23:58:27 »

ik zie dat je uit rotterdam komt, dus als het een beetje weer is rij je naar knooppunt gorkum.
daar kan je eindeloos oefenen en rustig de snelheid opvoeren en aan je zithouding werken, dan gaat het makkelijker dan op een parkeerplaats met een sukkeldrafje en bokkende tweecylinder.
succes

Ja, lekker op een knooppunt met zo'n patatsnijder langs de baan.. 
Gelogd
irish wolfie
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 08, 2009, 01:18:17 »

Wat is er mis met een chick die de knie aan de grond krijgt?
Kan ze mooi mee met club of andere uitstapjes.
Met de grote mond heb ik ook geen probleem, kan er alleen maar meer in 
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44151 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28590 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31396 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58246 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
MotoGP via PC live-stream « 1 2 ... 25 26 » R1-ner 375 114978 Laatste bericht November 10, 2010, 21:04:08
door Jelle

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!