Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 15:31:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Inhoud tank, rsv mille???  (gelezen 11177 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #30 Gepost op: Maart 10, 2009, 11:41:35 »

De eprom is de chip die in je ECU zit. De ECU is het motormanagement systeem van je Mille zeg-maar (simpel gezegd). De ECU zit in een stalen behuizing achter je accu. Als het goed is zit er een vierkant stuk rubber overheen te bescherming Om er bij te komen moet je even het zadel los halen, de stekkers voorzichtig los trekken (gaat soms wat moeizaam  Undecided) en de schroefjes eruit halen. Als je het stalen bakje eenmaal open hebt zie je de chip snel genoeg zitten. Kijk anders even in het "eprom" topic hoe het eruit ziet, ik heb daar 2 foto's geplaatst van mijn ECU.
Gelogd

Happy Mille
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: Maart 10, 2009, 13:52:15 »

Jah dank je, ik heb het gelezen. Ga in het weekend wel even kijken wat ik heb. Maar kan er niet echt uitkomen aan de reacties of het echt zin heeft om de standaart RP98 te vervangen....    Hoor het wel als ik bij RokĂ© ben langs geweest 28 maart.

BTW de mille zit nog echt strak in de lak, alleen de stickers zijn achterop een beetje vaal aant worden, heeft iemand enig idee hoeveel het kost om de hele officiele stickerset te kopen van aprillia?Huh

Ennuhhh ben er achter gekomen dat de Mille toch echt niet in de schuur past SadSad  Nu staat ie dus buiten....  zijn er andere mensen die hem buiten hebben staan, of mischien met zo'n doek er om heen??   Kan hem hier wel in een motor box zetten, maar dat kost 105 euro p.m. en 1260 euro op jaar basis vind ik iets te veel van het goede....  Tips iemand?? of mischien iemand in de buurt van Den Haag nog wat plek in de garage Wink    ( tegen vergoeding ofc)

greetz oli4
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: Maart 10, 2009, 14:14:03 »

- Uit mijn recente run bleek dat het bij mij toch wel nut zou hebben om de eprom te wisselen. Maar daar ga ik met DrRossi binnenkort even naar kijken hoop ik Smiley

- OfficiĂ«le stickers zijn DUUR! Weet de prijzen niet precies maar ze slaan nergens op... Maar er zoeken hier wel meer mensen stickers dus een dealtje zou zo maar mogelijk zijn Smiley Ik houd me aanbevolen voor een nieuwe sticker van de topkuip  Grin

- Buiten zetten zou ik niet doen. Ik durf het niet eens...  Undecided En zo goed staat Zoetermeer toch ook weer niet bekend toch? Er is nu toevallig iemand die in Den Haag een garage zoekt . Misschien dat daar iets mee te regelen valt?

Zo, nu snel op m'n eigen brommer springen anders kom ik nog te laat  Grin Wel balen van de natte wegen...
Gelogd

Happy Mille
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #33 Gepost op: Maart 10, 2009, 16:14:09 »

Heb nu voor een maand een garagebox gehuurd bij Shurgard voor 45 euri, maar das alleen voor een maand daarna wordt het iets van 100 euro...  das net weer iets te gortig.  maarja tot 10 april staat hij droog.   Ennu bij mij (in onze wijk) staat hij best veilig, op een parkeerdek van ons groepje huizen, helemaal ingesloten. Veilig voor diefstal --> maar niet voor voetballende kinderen en regen.....
Gelogd
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #34 Gepost op: Maart 13, 2009, 22:19:35 »

Om nog even terug te komen op de reden van mijn vraag: wat is de inhoud van de tank (rsv mille)?

Ik sprak net een vriend en die zei dat er ergens een hendeltje zit waarmee je, je reserve tank open of dicht draait.... alvolgens hem dan.
Als dat zo is verklaart dat waarom ik niet meer dan 15L er in krijg.  Klopt dit>?  zo ja waar zit dat hendeltje en NEE het staat niet in de handleiding....
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #35 Gepost op: Maart 13, 2009, 22:31:05 »

Bullshit 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Maart 13, 2009, 22:32:37 »

Ik tank altijd als het lampje gaat branden, meestal ook maar 13 liter of zo, er moet volgens mij 17 in kunnen maar het lampje gaat vroeg branden.
Gelogd
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: Maart 13, 2009, 22:59:53 »

bij een brommer kun je de reservekraan opzetten,bij de mille niet 
Gelogd
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #38 Gepost op: Maart 14, 2009, 08:44:22 »

ja, ik vond het ook al meer iets voor een puchje.... 
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50200 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16315 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33873 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 10021 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
RIP Marcel Aprilia 2000) « 1 2 3 » scarfaces 39 26005 Laatste bericht April 08, 2009, 11:28:07
door zeeslot

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!