Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 05:35:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Belevenissen Ales  (gelezen 48829 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 11, 2009, 13:57:10 »

UPDATE:

Lekker temperatuurtje vandaag, ietswat bewolkt maar evengoed super

Laatste sessie vanochtend hebben we nog even achter Maurice en Gert-Jan gereden
Zij waren aan het cruisen en wij aan het trappen

Later meer,
Volgend jaar zeker weer een aantal meerdaagse circuitdagjes boeken
Gelogd

ZAC#4
MarK
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 11, 2009, 16:27:40 »

Ha sufferds! Terwijl jullie aan het racen zijn in Zuid Frankrijk ben ik lekker aan het werk 



....dusssss..... 
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 11, 2009, 17:12:46 »

Ha sufferds! Terwijl jullie aan het racen zijn in Zuid Frankrijk ben ik lekker aan het werk 



....dusssss..... 

Verschil moet er blijven .............. 
Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 12, 2009, 14:10:05 »

Ha sufferds! Terwijl jullie aan het racen zijn in Zuid Frankrijk ben ik lekker aan het werk 



....dusssss..... 

ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...
ik heb helemaal geen spijt dat ik niet ben gegaan...

...zucht, het werkt niet ...
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 13, 2009, 16:05:40 »

Zo mensen, we zijn weer thuis. Volgens mij was ik de enige die NIET zijn fototoestel was vergeten, want ik zie helemaal nog geen foto's hier, alleen wat geneuzel over details Wink

Wat is dat nou voor PR voor volgend jaar? Daarom: een kleine impressie

Boeken voor 2010 kan ongetwijfeld binnenkort al. Dit jaar waren we met een man of 25, volgend jaar het dubbele gok ik zo. De foto's spreken voor zich:

Ons gezellige kampje buiten:


Vroeg op:


Ontbijten...:


Opstellen:


En gaaaaaan:


Tussendoor kijken naar de snelle mannen...:


...en naar de langzame mannen...:


En de mooiste grijze dakduif op het circuit (sorry Henk):


Daarna lekker slapen. Overal...


En daarna weer gaaan, gaaaaan en gaaaaaaan...



Wie biedt meer plezier in Ă©Ă©n week?

Tombaaaaaa's


« Laatste verandering: Maart 13, 2009, 21:15:32 door Tomba la bomba » Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 13, 2009, 17:57:50 »

Mooie impressie Tom. Vooral die laatste foto is erg mooi  Wink

Typisch frans weekje gehad, het toiletbezoek was veelvuldig onderwerp van gesprek. Creatieve oplossingen werden al snel bedacht zoals een paar banden over het gat leggen, zodat je toch op z'n Nederlands zou kunnen zitten.

Volgens Rolf ook typisch frans was dat opeens de stroom uitviel, van het gehele circuit. Dus kwamen links en rechts de aggregaten te voorschijn en hadden we toch licht.

Wel een bandenvretertje, dat Alès. Maar zeer intensieve en techische baan. Het was prima, maar volgend jaar wel weer 5 dagen!

Groeten, Jarno
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
KJ
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 229


Wer bremst verliert!!

Jamaica
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 13, 2009, 18:11:14 »

Ja volgens mij wordt je er net uitgeremd door mij....
wat ik ook typisch vond, dat ervoor er net iemand z,n waterkoker aan het repareren was..

mooie baan!

gr kj
Gelogd

ApriliaMan
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 13, 2009, 21:08:02 »

Ja, mooie piccies, mooi weer en een goede sfeer zo te zien !

Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 13, 2009, 22:26:14 »


Moet zeggen dat ik twijfels had bij 3 dagen ipv 5 maar gezien mijn spierpijn
is 3 dagen voldoende . Volgend jaar zeker weer

Tja laatste dag hebben we zelfs 23 graden in de schaduw geklokt
Gelogd

ZAC#4
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 14, 2009, 00:34:18 »

De start zit erop, van wat ik hoop, een heel mooi 'circuit-jaar' gaat worden. Een week, die voor mij, afgelopen zondag-ochtend met behoorlijke opstart-problemen gepaard ging.

Ik kreeg het slot van de (afneembare) trekhaak niet los, daarna kreeg ik de haak niet op de auto............ duurde meer dan 1 uur voordat het eindelijk was gelukt. Daarna opladen motor......... in de stromende regen........... werkelijk drijfnat vertrokken, een beetje te gehaast, om toch nog een beetje in de buurt van de afgesproken tijd bij Frank (@heuveltje) aan te komen en dan zit je toch niet lekker in de auto.
Maar verder verliep de reis naar Ales (incl. een overnachting bij Dijon) echt perfect.... goeie chaufeur die Frank.... althans in een auto



 Grin



De start van de 1e sessie verliep voor mij ook niet probleemloos.... 'Sport 1' startte als 1e en doordat ik even een verkeerde volgorde had aangehouden voor het ophalen van de verschillende stickers en de geluidskeuring... en daardoor dus even moest voordringen, kwam ik te laat bij de baan.
Deze 1e sessie werden de groepjes 'voorgereden' door een instructeur en dat leek mij wel zo prettig, op een onbekende baan. Ik mocht wel van de 'start-marshall direct de baan op,maar verkoos toch even te wachten op een groep die voorbij kwam en daar bij aan te sluiten.
Ook de 2e dag werd ik er een keer,bij het opstellen, tussenuit gehaald........ ik had de db-killer verwijderd..... en dat werd geconstateerd door de Franse 'keurmeester',         .......   niet alles gebeurde met een franse slag..... en ik as niet de enige.
Vlug de killer er weer in,en rijden. Na deze sessie snelzonder killer weer even langs de geluidsmeting..... kwam er net door,dus de rest van de sessies zonder gereden.

Drie hele fijne dagen gereden, met werkelijk prachtig weer. Regelmatig met leuke treintjes' gereden (hopelijk zijn daar foto's van ??).
Het ging voor iedereen steeds sneller en sneller, ik praat dan over de groep van Sport 1, en we raakten vooral tijdens de 3e dag steeds meer aan elkaar gewaagd.

High-light voor mijzelf was de 2e sessie van de 3e dag............ de eerste voorzichtige knee-down rechts,meen in de 3e ronde, daarna nog 1.....iets langer. Een klein gevoel van sensatie.
De sessies daarna volgden vrijwel complete bochten met knie aan de grond.... (weer hoop op foto's???),voor mij helaas enkel nog rechts,maar dat komt denk ik  omdat er op deze baan 5 rechter en 2 linker-bochten zijn die hiervoor in aanmerking komen ?? Dus links komt ook binnenkort.

Oh ja,rondetijden..... ik had waarschijnlijk het baken op de laatste dag iets verkeerd neergezet, daardoor alleen in de middag kon ik tijden zien. En zoals het hoort..... in de laatste sessie de snelste tijd neergezet.......... Huh.

Als ik het gevoel van spierpijn in de ochtend en avond vergeet, 3 hele mooie dagen doorgemaakt, iedereen bedankt   

In de komende dagen nog even wat andere banden eronder en ik heb het gevoel dat ik klaar ben voor de volgende stap:

4 april Assen, C-licentie en dan 15 april 1e ZAC-race.

Maar eerst... op naar de actie-foto's........... en filmpies van: ARA Ales 2009. (binnenkort in dit theater).

 , een zeer tevreden en voldaan  RenĂ©
« Laatste verandering: Maart 14, 2009, 00:49:28 door RenĂ©bagpipe » Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 14, 2009, 08:34:01 »

Zo we zijn weer gearriveerd na een heerlijke week in France. Zowel op de heen- als de terugreis geen file gehad. Dit was verleden jaar wel anders.
Wat wel erg opviel was dat er op zondag in France veel politie met lazers op de been is. Het is dan ook duidelijk te merken dat er niet zo hard meer gereden word op de peage.
   
Er zijn zeker rijders geweest die afgelopen week veel hebben geleerd, zoals lijnen rijden, banden de- en monteren, banden op druk zetten, afwassen, afdrogen en natuurlijk slap l*llen.
Alle dagen was de zon ruim aanwezig, soms was de wind een beetje fris. Echter donderdag kreeg een ieder een verbrand hoofd.
De nodige problemen zijn ook aanwezig geweest, zoals al eerder vermeld een vergeten sleutel voor de tankdop (noem nog steeds geen namen), defecte toerenteller, defecte gaskabel, zonder benzine op het circuit komen te staan, defect wiellager van een camper, Ă©Ă©n limbo op zen melis gegaan, banden wisselen is nog moeilijk voor de beginners (alle begin is moeilijk), je schoenen aandoen en merken dat er een laagje water in ligt. Maar verder is alles goed gegaan.

Rest mij nog een voorstel voor volgende keer, een taalcursus Nederlands voor beginners voor de Limbo’s. We hebben het wel eens over integreren, nou daar heeft de tijd 20 jaar stil gestaan
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 14, 2009, 08:37:41 »

Foto's kunnen straks in het fotoalbum geplaatst worden.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 14, 2009, 09:26:08 »

na echt een heerlijk weekje frankrijk waar ik toch echt wel de fiets heb leren
kennen moet ik eerlijk toegeven dat ik volgend jaar toch iets meer op mijn
meeneemlijst moet zetten zoals , bestek en bord en beker  Embarrassed Embarrassed , maar gelukkig
waren de mannen met camper zo vriendelijk om mij deze te lenen  ik heb ze
later nog vermaakt door te laten zien hoe je dus niet een band moet verwisselen  Lips Sealed
maar vrees dat hier dus wel opnames van zijn 

voor de rest een hoop gelachen en nadat ik met frank naar een hotle was gegaan na
2 nachten slecht slapen ook nog prima geslapen , op naar het volgens circuit en zeker
tot volgend jaar in ledenon .

@ rene tot op assen  Grin Grin  dan zit het witte gevaar weer achter je en met een beetje
geluk ook weer regelmatig voor je 
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 14, 2009, 09:55:54 »

Zo te lezen een goed geslaagde week

Kom op met de foto's
Gelogd
Jessy
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 226


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 14, 2009, 13:49:08 »

Jaja, ze waren lekker sportief bezig op de vroege ochtend!!   


* IMGP3245.jpg (79.91 KB, 500x335 - bekeken 395 keer.)

* IMGP3260.jpg (87.92 KB, 500x335 - bekeken 416 keer.)

* IMGP3337.jpg (77.09 KB, 500x335 - bekeken 386 keer.)

* IMGP3440.jpg (70.12 KB, 500x335 - bekeken 396 keer.)

* IMGP3455.jpg (71.98 KB, 500x335 - bekeken 398 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49918 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163331 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29366 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33649 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
RubberButt 2010 - vrijdag 18 juni 2010 (BELEVENISSEN & FOTO'S) « 1 2 ... 12 13 » Gerrit 193 42440 Laatste bericht Juni 29, 2010, 18:15:21
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!