Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:21:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Belevenissen Ales  (gelezen 48951 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #75 Gepost op: Maart 16, 2009, 12:18:02 »

Mooi treintje


* 519967806_6_Rf0q.jpg (107.66 KB, 700x469 - bekeken 248 keer.)
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: Maart 16, 2009, 12:39:51 »

Gertjan rijdt als voorste ? 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #77 Gepost op: Maart 16, 2009, 13:40:06 »

Gertjan rijdt als voorste ? 

leader of the gang
Gelogd
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #78 Gepost op: Maart 16, 2009, 18:32:34 »

Nog even terugkomend op de geluidsmeting,

Netty en ik zijn vrijdag nog op de paddock van Alès gebleven ivm. mogelijke ontwenningsverschijnselen  Wink
Daar hebben we overigens geen spijt van gehad, want het was s' middags 26'C in de schaduw!

Er reden 2 auto's uit het Franse supertoerwagen klassement op het circuit en achter de paddock in de bergen op de rally baan een rallyauto.
Gedrieën maakten zij in 3 minuten meer lawaai dan wij in 3 dagen met zijn allen...

Maar goed dat zullen we bij die Fransen toch nooit helemaal snappen 
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #79 Gepost op: Maart 16, 2009, 19:59:55 »

Nog even terugkomend op de geluidsmeting,

Netty en ik zijn vrijdag nog op de paddock van Alès gebleven ivm. mogelijke ontwenningsverschijnselen  Wink
Daar hebben we overigens geen spijt van gehad, want het was s' middags 26'C in de schaduw!

Er reden 2 auto's uit het Franse supertoerwagen klassement op het circuit en achter de paddock in de bergen op de rally baan een rallyauto.
Gedrieën maakten zij in 3 minuten meer lawaai dan wij in 3 dagen met zijn allen...

Maar goed dat zullen we bij die Fransen toch nooit helemaal snappen 

dat was waarschijnlijk de zoon van de burgemeester oid..... Wink
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #80 Gepost op: Maart 16, 2009, 20:02:41 »

Gaaf om te lezen allemaal. Wordt er totaal niet jaloers van

 Cry   
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #81 Gepost op: Maart 16, 2009, 20:10:30 »

en wie weet als er nog een leuke 600/800 voorbij komt wil ik wel overstappen angel


je bedoelt zoiets?.... ( ook leuk voor jessica haar verjaardag........ angel)


* Aprilia_Shiver_750_9-sm.jpg (97.6 KB, 960x720 - bekeken 238 keer.)
Gelogd
Jessy
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 226


Netherlands
« Antwoord #82 Gepost op: Maart 16, 2009, 20:13:25 »

en wie weet als er nog een leuke 600/800 voorbij komt wil ik wel overstappen angel


je bedoelt zoiets?.... ( ook leuk voor jessica haar verjaardag........ angel)

Kijk dit is nou een leuk forum 
Maarre, is wel weer een naked...

Ach what the hell...naked chicks rule 
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #83 Gepost op: Maart 16, 2009, 21:05:24 »

Even de groepsfoto

Helemaal links...................is dat een verlopen schaapsherder of vogelverschrikker?

Ik weet wel dat hij bij het prachtige weer de mensen de stuipen op het lijft jaagd.........kiek mer:


Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #84 Gepost op: Maart 16, 2009, 21:27:32 »

Ook 'Team Limburg' heeft genoten van een prachtige week op Ales.
Zondagochtend op tijd vertrokken en na een goede reis waren we zondagavond in het paddock. meteen de innerlijke mens verzorgd met een bord Bami en saté en voor de afdronk een lekker biertje. Dit hebben we trouwens de hele week herhaald.
Maandag hadden we eigenlijk een vrije dag maar ook deze hebben we goed besteed. Daan en Ik hadden ook de wegmotors meegenomen. Rob kwam mooi op tijd die maandag en hebben we samen met ons drieën een geweldig mooie rit gereden in de omgeving. Het is een geweldige streek om motor te rijden, echt super. Wel was heel duidelijk te merken wanneer je in de 'zonzijde' van de berg reed en wanneer in de 'schaduwzijde'.
De rest van Team Limburg zou maandagavond arriveren. Valengino en Patrick arriveerde nog op tijd voor het eten echter Patrick en Boy maakte er nachtwerk van wat te danken was aan communicatie stoornis...........werkt ook niet met verschillende dialecten
Dinsdag was DE dag dat we gingen circuitrijden en waarschijnlijk voor de meeste de eerste keer weer in het zadel sinds maanden. Zelf had ik al in de eerste sessie de pecht dat ik een schuertje had in de olietank. Dus met rooksignalen was ik al na sessie 1 tijdelijke uitgeschakeld.
Gelukkig had ik nog de 'donormotor' bij me en werd er dinsdag al flink gesleuteld. Daan en Boy deden dit ook met volle overgave Voor de andere dagen bestond het sleutelwerk bijna alleen maar uit bandenwissel. Vooral de woensdag werden veel banden ververst. Net als Ledenon vorig jaar, is er een workshop geweest hierin en hebben enkele mensen 'live' geoefend.
Tevens was de catering ook weer geslaagd. Ondanks het geleverde bewijs dat ook mannen geweldig lekker kunnen koken, mogen we ook Netty en Rolf speciaal bedanken voor hun kookkunsten woensdagavond. Over de afwas kan ik niet te veel vertellen, want dan schept verplichtingen op het thuisfront
Ik hoop wel dat we volgend jaar weer in Ledenon zijn ondanks dat Ales een super ervaring was. Eigenlijk is het juist de ('onze') groep wat het zo leuk maakt. De onderlinge sfeer en samenwerking was weer fantastisch.

Ik heb helaas niet veel foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen plaatje van Valengino............ hieronder enkele foto's.......








Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #85 Gepost op: Maart 16, 2009, 21:59:48 »


Ik weet wel dat hij bij het prachtige weer de mensen de stuipen op het lijft jaagd.........kiek mer:


je bedoeld die jonge god met die turbo dijen? angel  hij gaf een hele nieuwe dimensie aan het begrip "melkflessen"  Grin
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #86 Gepost op: Maart 17, 2009, 11:44:59 »

 
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Huub1983
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: Maart 17, 2009, 17:10:07 »

Ook 'Team Limburg' heeft genoten van een prachtige week op Ales.
Zondagochtend op tijd vertrokken en na een goede reis waren we zondagavond in het paddock. meteen de innerlijke mens verzorgd met een bord Bami en saté en voor de afdronk een lekker biertje. Dit hebben we trouwens de hele week herhaald.
Maandag hadden we eigenlijk een vrije dag maar ook deze hebben we goed besteed. Daan en Ik hadden ook de wegmotors meegenomen. Rob kwam mooi op tijd die maandag en hebben we samen met ons drieën een geweldig mooie rit gereden in de omgeving. Het is een geweldige streek om motor te rijden, echt super. Wel was heel duidelijk te merken wanneer je in de 'zonzijde' van de berg reed en wanneer in de 'schaduwzijde'.
De rest van Team Limburg zou maandagavond arriveren. Valengino en Patrick arriveerde nog op tijd voor het eten echter Patrick en Boy maakte er nachtwerk van wat te danken was aan communicatie stoornis...........werkt ook niet met verschillende dialecten
Dinsdag was DE dag dat we gingen circuitrijden en waarschijnlijk voor de meeste de eerste keer weer in het zadel sinds maanden. Zelf had ik al in de eerste sessie de pecht dat ik een schuertje had in de olietank. Dus met rooksignalen was ik al na sessie 1 tijdelijke uitgeschakeld.
Gelukkig had ik nog de 'donormotor' bij me en werd er dinsdag al flink gesleuteld. Daan en Boy deden dit ook met volle overgave Voor de andere dagen bestond het sleutelwerk bijna alleen maar uit bandenwissel. Vooral de woensdag werden veel banden ververst. Net als Ledenon vorig jaar, is er een workshop geweest hierin en hebben enkele mensen 'live' geoefend.
Tevens was de catering ook weer geslaagd. Ondanks het geleverde bewijs dat ook mannen geweldig lekker kunnen koken, mogen we ook Netty en Rolf speciaal bedanken voor hun kookkunsten woensdagavond. Over de afwas kan ik niet te veel vertellen, want dan schept verplichtingen op het thuisfront
Ik hoop wel dat we volgend jaar weer in Ledenon zijn ondanks dat Ales een super ervaring was. Eigenlijk is het juist de ('onze') groep wat het zo leuk maakt. De onderlinge sfeer en samenwerking was weer fantastisch.

Ik heb helaas niet veel foto's gemaakt. Ik heb zelfs geen plaatje van Valengino............ hieronder enkele foto's.......





Heb laatst ook een scheur in me olie tank laten lassen, op 2 plaatsen nog wel... Bij de ophanging...

Ga in augustus ook naar Ales, nu ik dit zo allemaal lees krijg ik er wel zin in !

Wat is van jullie heb belangrijkste/ leukste wat je hebt geleerd ?
Gelogd
Jessy
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 226


Netherlands
« Antwoord #88 Gepost op: Maart 17, 2009, 17:49:16 »


Ik weet wel dat hij bij het prachtige weer de mensen de stuipen op het lijft jaagd.........kiek mer:


je bedoeld die jonge god met die turbo dijen? angel  hij gaf een hele nieuwe dimensie aan het begrip "melkflessen"  Grin
Ik heb nog wat actiefoto's van je gevonden 



* IMGP3377.jpg (95.68 KB, 500x747 - bekeken 229 keer.)

* IMGP3392.jpg (98.34 KB, 500x747 - bekeken 198 keer.)

* IMGP3413.jpg (58.08 KB, 500x747 - bekeken 201 keer.)

* IMGP3420.jpg (63.47 KB, 500x747 - bekeken 209 keer.)

* IMGP3457.jpg (67 KB, 500x335 - bekeken 203 keer.)
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #89 Gepost op: Maart 17, 2009, 18:04:11 »

lekker wijf, die Rob 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49973 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163696 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29416 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33678 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
RubberButt 2010 - vrijdag 18 juni 2010 (BELEVENISSEN & FOTO'S) « 1 2 ... 12 13 » Gerrit 193 42574 Laatste bericht Juni 29, 2010, 18:15:21
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!