Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 09:53:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Belevenissen Ales  (gelezen 48972 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #105 Gepost op: Maart 18, 2009, 07:11:12 »

Ga in augustus ook naar Ales, nu ik dit zo allemaal lees krijg ik er wel zin in !

Wat is van jullie heb belangrijkste/ leukste wat je hebt geleerd ?

goede vraag, oja zorg dat je een bord en bestek bij je hebt Grin
Gelogd
Jessy
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 226


Netherlands
« Antwoord #106 Gepost op: Maart 18, 2009, 08:41:31 »

Leuke foto's Jessy, super gedaan! Volgend jaar maar weer he?

Groet, Tomba
Ik ga niet alleen naar Alés hoor Tongue
Eerst nog naar Magny Cours, Zandvoort en Spa misschien...
Heb het in ieder geval zeker naar mijn zin gehad! Smiley
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #107 Gepost op: Maart 18, 2009, 08:57:55 »

lekker wijf, die Rob 

jammer dat jessica zo ingezoomd heeft ( alhoewel ik alle begrip heb)  anders hadden jullie kunnen zien dat ik nog in m'n eentje stond te springen achter netty en de rest op apegapen lach!!  angel
Was er nog niet van gekomen, maar Rob: de laatste sessie donderdag ging ik achter jou de baan op. Wat was jij "vol motivatie" zal ik het maar noemen, jezelf door de groep langzamere rijders aan het .. euh... tsja, ...worstelen?


ik probeerde achter de camera bike te komen maar er reed vanalles in de weg! ...... Cool
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #108 Gepost op: Maart 18, 2009, 13:26:58 »

sla ik motoplus open zie ik daarop gelijk (sinds kort) een bekend gezicht staan, leuke foto Jan en mooie zaak.


Ik kreeg een SMS dat de laatste der Ales gangers in Nederland gearriveerd zijn, nou brand maar los met de verhalen heren.

Trouwens Jan(andere Jan, we hadden 3 dealers bij ons waarvan 2 Jannen en 1 Kees) mooie website van je motorzaak en leuke kop bovenaan
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #109 Gepost op: Maart 18, 2009, 15:40:02 »

sla ik motoplus open zie ik daarop gelijk (sinds kort) een bekend gezicht staan, leuke foto Jan en mooie zaak.


Ik kreeg een SMS dat de laatste der Ales gangers in Nederland gearriveerd zijn, nou brand maar los met de verhalen heren.

Trouwens Jan(andere Jan, we hadden 3 dealers bij ons waarvan 2 Jannen en 1 Kees) mooie website van je motorzaak en leuke kop bovenaan
doe eens een linkie?
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #110 Gepost op: Maart 18, 2009, 16:48:44 »

sla ik motoplus open zie ik daarop gelijk (sinds kort) een bekend gezicht staan, leuke foto Jan en mooie zaak.


Ik kreeg een SMS dat de laatste der Ales gangers in Nederland gearriveerd zijn, nou brand maar los met de verhalen heren.

Trouwens Jan(andere Jan, we hadden 3 dealers bij ons waarvan 2 Jannen en 1 Kees) mooie website van je motorzaak en leuke kop bovenaan
doe eens een linkie?

nieuwsgierig Wink
http://www.janvandam-motoren.nl/
http://www.motoreibergen.nl
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #111 Gepost op: Maart 18, 2009, 18:56:42 »

sla ik motoplus open zie ik daarop gelijk (sinds kort) een bekend gezicht staan, leuke foto Jan en mooie zaak.


Ik kreeg een SMS dat de laatste der Ales gangers in Nederland gearriveerd zijn, nou brand maar los met de verhalen heren.

Trouwens Jan(andere Jan, we hadden 3 dealers bij ons waarvan 2 Jannen en 1 Kees) mooie website van je motorzaak en leuke kop bovenaan
doe eens een linkie?

nieuwsgierig Wink
http://www.janvandam-motoren.nl/
http://www.motoreibergen.nl


Nieuwe clubsponsors Wink
Gelogd

ZAC#4
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #112 Gepost op: Maart 18, 2009, 19:45:57 »

wie weet Grin laat ze maar eens spreken alhoewel Jan volgens mij eerst aan het uitslapen is ze zijn vannacht pas thuis gekomen Undecided
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #113 Gepost op: Maart 18, 2009, 23:45:42 »

wie weet Grin laat ze maar eens spreken alhoewel Jan volgens mij eerst aan het uitslapen is ze zijn vannacht pas thuis gekomen Undecided

Leuke gasten Jan1 en Jan6, Jan1 heeft zelf een Tuono gereden
Gelogd

ZAC#4
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #114 Gepost op: Maart 18, 2009, 23:52:26 »

wie weet Grin laat ze maar eens spreken alhoewel Jan volgens mij eerst aan het uitslapen is ze zijn vannacht pas thuis gekomen Undecided

Leuke gasten Jan1 en Jan6, Jan1 heeft zelf een Tuono gereden
En dat ging rap kan ik je vertellen.

Voor iedereen die foto's en/of filmpjes gemaakt heeft: stuur mij even een berichtje. Dan gaan we dit verzamelen want Jan Tuono (laten we hem vanaf nu maar gewoon zo noemen  Wink heeft mij gevraagd of ik dit wil doen. Dan zal hij een leuk dvd-tje laten maken.

Dus kom maar op met de filmpjes foto's etc. !!
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #115 Gepost op: Maart 18, 2009, 23:54:55 »

circuitkosten 450 euro
Banden ca. 250 euro(als je één set wegdraait in één week)
Benzine ca. 150 euro
eten en drinken ca. 100 euro
diesel ca. 250 euro
peage ca 160 euro

ben ik iets vergeten???

Dit is ruim geteld, dus je komt hier zeker mee uit
Je kunt besparen door samen  te rijden en te rijden met gebruikte circuitbanden
[/quote]
Euh, de benzine is wel ruim geteld, maar de banden 

Dus blijkbaar toch een voordeel van zo'n RS 250: je kunt gewoon 3 dagen met 1 achterband rijden (ipv 3 sessies  Cry)
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #116 Gepost op: Maart 19, 2009, 18:03:04 »

Euh, de benzine is wel ruim geteld, maar de banden 

Dus blijkbaar toch een voordeel van zo'n RS 250: je kunt gewoon 3 dagen met 1 achterband rijden (ipv 3 sessies  Cry)

haha klopt, ik zelf stond er ook verbaast van dat ik vorige jaar 1 voorband SC I en 2 achterbanden SC II versleten heb en nu zelfs nog wel een dag aandurf op een circuit. Ben met nagenoeg nieuwe banden weggegaan en ze zien er nog bijna prima uit. set á 250 euro.

Maar dan de benzine en olie(mengsmering Grin) ik heb 85 liter benzine weggetokkeld in 3 dagen en 2,5 liter olie okee rekensommetje leert 85 á 1,15 euro octaan 98(franse prijs) en 2,5 á 12 euro motul mengsmering = 127,75 euro.

En ja ik was degene die één keer de tweede sessie van 30 minuten zonder prut kwam te staan.

Ik heb 2 filmpjes, de ochtendgym en langs de baan, op het dak en in de bocht voor het rechte eind, ik zal ze branden op DVD en naar je sturen jarno.

grtjs rolf

ps. ik begreep dat Jan Tuono nog steeds een Tuono heeft voor weggebruik
Gelogd
mile-eater
Gast
« Antwoord #117 Gepost op: Maart 20, 2009, 21:20:36 »


Zo... eindelijke even tijd om een klein stukje te schrijven, want Jan Tuono en ik zijn uiteindelijk ook weer teruggekeerd uit het zonnig zuidelijke Frankrijk.  Cry  Cry

Net zoals vorig jaar in Ledenon kan ik alleen maar zeggen dat het weer top was! Heerlijk gereden, lekker weer en goed eten. Ook opvallend de tips die aan elkaar gegeven worden, om de ander nog sneller het circuit rond te laten gaan.   Opvallend waren de vorderingen van de nieuwelingen, sommige waanden zich volgens mij al de nieuwe Biaggi!
Wat willen we nog meer? hmmm... misschien nog wat extra pitspoezen?   Evil  Evil  Misschien een ideetje voor volgend jaar?

Zoals al eerder geschreven is hebben Jan en ik een probleempje gehad met de wiellager van de camper, met als resultaat dat we vrijdag (de dag van vertrek) niet verder dan 3 kilometer zijn gekomen. Omdat de wiellager nergens op voorraad was    waren we gedwongen om het weekend daar te blijven. Geen probleem: Fiat Pinda gehuurd en de omgeving verkend. Wat een geweldige stuurwegen hebben we gezien. Al leuk in een Pinda, laat staan als je hier met de motor mag rijden!!    Misschien een idee voor volgend jaar: een extra weekje er aan vast plakken en met de straatmotor de omgeving verkennen! Ook nog even bij de middellandse zee op het terras gezeten. Ja... het is inderdaad heel vervelend als je autopech krijgt in zuid-frankrijk!  angel

Uiteindelijk was de camper weer klaar op dinsdag en moesten mochten we weer naar Nederland. Uiteindelijk was ik om half vier, woensdagochtend weer thuis in Utrecht.

Het was echt weer een supertijd! Volgend jaar maar weer een keer!!

Iedereen bedankt voor alles en tot de volgende keer!! 


groet,

Jorrit
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #118 Gepost op: Maart 20, 2009, 22:16:41 »

wat een rot verhaal zeg jorrit, zeg het nog maar eens "pech hebben in zuid frankrijk is pech hebben" Grin Grin Grin Grin Grin Grin

In ieder blij dat jullie weer heel thuis zijn.

grtjs rolf
Gelogd
bullie
Gast
« Antwoord #119 Gepost op: Maart 21, 2009, 00:13:37 »

Ja hoor, we zijn weer terug uit Frankrijk.

We hebben ons ondanks de ellende met de camper ons gigantisch goed vermaakt  .
Zowel op het circuit als de dagen er na. Veel circuit plezier, leuke mensen ontmoet en zeker de moeite waard voor herhaling.
In het bijzonder bij deze bedankt de mensen van ARA.

Een uitgebreid verslag volgt in het clubblad  Afro



ps. ik begreep dat Jan Tuono nog steeds een Tuono heeft voor weggebruik
Ja zeker is Jan nog in het bezit van een twee-cilinder. Jan heeft: een Tuono, Multi...(vla) Ducati  angel en een R1 Yamaha Wortel Edition 
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49982 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163731 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
24 Okt 2010- Technische Middag"Motorkleding & Helmen" (REACTIES & BELEVENISSEN) « 1 2 ... 5 6 » 2 Fast 2 See 85 29422 Laatste bericht Oktober 27, 2010, 09:29:42
door 2 Fast 2 See
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33682 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
RubberButt 2010 - vrijdag 18 juni 2010 (BELEVENISSEN & FOTO'S) « 1 2 ... 12 13 » Gerrit 193 42582 Laatste bericht Juni 29, 2010, 18:15:21
door 2 Fast 2 See

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!