Het circuit is zo gemaakt dat je van de ene bocht naar de andere gaat, soms moet je een bocht een beetje inleveren om de andere beter te nemen.
Zeker met een zwaardere motorfiets en veel PK's heb je het probleem dat je naast het rollen door de bocht ook de stuwende kracht meekrijgt die maar Ă©Ă©n ding wil en dat is rechtuit. Dus gasrespons is ontzettend belangrijk op deze baan.
Je zag er velen die te ver naar buiten stuurde. Deze baan geeft ook uitdaging met hoekig rijden zoals de snellere machines vaak doen, hard op een bocht af, afremmen, laat insturen en de bocht in gooien om van de bocht en lange rechte streep te maken om snelheid te maken.
Echter het probleem is dat je dan alweer de volgende bocht tegen komt.
Ik reed de eerste sessies ook te hoekig wat naast vermoeiend ook geen snelheid geeft, hoe soepeler en laten rollen, hoe sneller je deze baan rond ging.
Tja ik kon wat leren van de jonge garde op de RS125 en RS125