Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 07:01:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 26   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: MotoGP via PC live-stream  (gelezen 115015 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: April 12, 2009, 22:35:27 »

Morgen komt er weer een dag daar in de woestijn.
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: April 12, 2009, 22:58:38 »


Tis wat! 1e wedstrijd van het seizoen in het midden van de woestijn gaat het regenen. Angry uitgerekend vanavond!!!!

Morgen maar eens kijken of er wat wordt uitgezonden 

Ben bang van niet. Vanuit gaande dat ze op dezelfde tijd gaan racen is er morgen voetbal insite of zoiets en als er een programma over voetbal gaat moet alles wijken daarvoor, want voetbal is heilig
Wij zullen het wel weer met een late uitzending of samenvatting moeten doen.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: April 13, 2009, 00:39:50 »

Kans is groot dat we er niks van zien  :help:wat een start van het seizoen. het is al k*t dat eurosport het niet uitzend. dat de 125 en de 250 niet volledig laten zien.

nou geweldig.
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
novaterra
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: April 13, 2009, 07:31:50 »

BBC 3 misschien, kijk ik liever naar dan die flapdrol bij rtlgp, wat hij kan kan ik ook
Gelogd
toubab
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: April 13, 2009, 07:52:45 »

Een aanfluiting van de organisatie van de MotoGp, aan de regen kun je niets doen, maar om dan de 125cc 4 rondjes te laten rijden en ook nog eens de 250cc race in te korten naar 13 rondjes...als publiek voel je je mooi besodemieterd Huh

Nee, geef mij maar de Superbikes, een veel soepeler organisatie die nog denkt aan het publiek, vollere programma's op een racedag.
Over 2 jaar overtreffen de Superbikes de MotoGp aan populariteit denk ik zo.

Overigens bezoek ik al zo'n 15 jaar elke TT, maar dit jaar wordt zeer waarschijnlijk de laatste keer.
Kom ook al 10 jaar bij de SBK en ik verheug me nu al weer op 26 April a.s. Grin

Grtz
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #35 Gepost op: April 13, 2009, 08:11:05 »

Na overleg tussen de race directie en de teambazen is besloten om de door regen afgelaste MotoGP race op maandagavond te laten verrijden. De race zal om 20:00u Nederlandse tijd van start gaan.

 
 
Nadat eerder op de avond de 125cc race werd stilgelegd vanwege een korte maar hevige regenbui en vervolgens de 250cc race door de nodige vertraging werd ingekort tot 13 ronden begon het vlak voor de start van de MotoGP race weer te regenen maar deze keer was het geen kleine bui. Omdat de kunstmatige verlichting de baan tot Ć©Ć©n grote spiegel maakt is het niet veilig genoeg om te rijden waardoor de race werd afgelast.
Na overleg met de FIM, Dorna en de Qataarse Motorfederatie (QMMF) is besloten de MotoGP race alsnog op maandagavond te laten verrijden. De warm-up zal om 17:30u Nederlandse tijd plaatsvinden waarna om 20:00u de race van start zal gaan.

"Het was uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om 's nachts te racen vanwege de reflectie van de lampen op de baan," vertelde FIM vertegenwoordiger Claude Danis. "Deze beslissing was al genomen toen we hadden besloten om een nachtrace in Qatar et laten verrijden. Uit naam van de FIM kan ik zeggen dat we blij zijn dat we de race hebben kunnen uistellen tot maandagavond. Het is belangrijk voor het kampioenschap, vooral deze eerste race, en ik zou dan ook graag Dorna, QMMF, IRTA en de MotoGP teams willen bedanken voor het feit dat we gezamenlijk tot deze beslissing zijn gekomen."

"Na de komst van een regenfront moesten we de race afgelasten omdat het veilig zou zijn. De QMMF bood ons de gelegenheid om de race op maandagavond te laten verrijden. Omdat dit een erg belangrijke beslissing was wilden we eerst overleggen met de teammanagers. Het uitstel tot maandag werd door een grote meerderheid geaccepteerd," vertelde Dorna directeur Carmelo Ezpeleta.

Het is op dit moment niet bekend of zenders zoals het Nederlandse RTL, de Britse BBC en het Duitse DS:F de race al dan niet live zullen uitzenden. Zodra we daar meer over weten lees je het op Racesport.nl
 
 
BRON: Racesport.nl
 
De MotoGP-race in Qatar wordt op maandag, tweede paasdag, verreden. De race werd zondag vlak voor start afgeblazen vanwege de regen. RTL 7 zendt maandag 13 april vanaf 23.00 uur de race uit.
Zicht
De organisatie besloot de race uit te stellen naar maandag omdat het zicht van de rijders verslechterde vanwege de weerkaasting van het kunstlicht op het natte asfalt.


Eerder op de avond werd de 125cc-race al na vier van de 18 ronden afgevlagd. Ook de 250cc-race werd ingekort. De MotoGP-race leek op het geplande tijdstip door te gaan, maar vlak voor de start, toen de rijders al op de grid stonden, begon het opnieuw te regenen. Na uitstel kwam uiteindelijk afstel. De race wordt maandag om 21.00 uur lokale tijd afgewerkt.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #36 Gepost op: April 13, 2009, 08:25:35 »

23:00 da's lekker op tijd, hoe kom je aan die info??
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
rs125 power
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: April 13, 2009, 08:49:28 »

racesport.nl Wink het wordt in iedergeval wel uitgezonde en daar ben ik al blij om Smiley
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #38 Gepost op: April 13, 2009, 08:55:38 »

23:00 da's lekker op tijd, hoe kom je aan die info??

dat snap je toch wel, henk heeft inside information, goede contacten, beetje schuiven met wat steekpenningen en dames lief aankijken Wink

en een beetje surfen kom je op dit resultaat:
http://www.motogp.com/en/news
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/motogp/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/motogp/nieuws/2009/04_april/13/articles/090413_grand_prix_qatar.xml
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: April 13, 2009, 09:22:10 »

Die oliesjeiks die lachen er om. Ze hebben de centen / budget om wat te doen. Het hele circus zit daar al.

EĆ©n overnachting extra, vergoedinkje hier en daar aan de teams, 6500 toeschouwers komen nog een keer en het probleem is opgelost.

Ja, toch ? 
Gelogd
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #40 Gepost op: April 13, 2009, 09:27:09 »

Die oliesjeiks die lachen er om. Ze hebben de centen / budget om wat te doen. Het hele circus zit daar al.

EĆ©n overnachting extra, vergoedinkje hier en daar aan de teams, 6500 toeschouwers komen nog een keer en het probleem is opgelost.

Ja, toch ? 

Ik hoop niet dat de races vaker op deze wijze uitgesteld worden. Zijn ze direct de "besparing" kwijt door de ingekorte trainingstijd, limitering banden en de overige flauwekul 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: April 13, 2009, 09:47:05 »

Nee, geef mij maar de Superbikes, een veel soepeler organisatie die nog denkt aan het publiek, vollere programma's op een racedag.

Je hebt nog nooit persoonlijk met ze gewerkt zeker  Roll Eyes
Je wil niet weten hoeveel manuals en alles we hebben liggen  en hoeveel dingen eraan vooraf gaan  Wink
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: April 13, 2009, 10:17:43 »

Toch nog een leuke afsluiting van het paasweekend!

Weliswaar met flapdrollencommentaar, maar ja...

Hoe zit dat eigenlijk met een abonnement voor Motorgp.com? Kun je met 1 inlogcode op meerdere comp. kijken? Lips Sealed Lips Sealed Anders misschien wel een leuk idee voor de ARA leden!
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #43 Gepost op: April 13, 2009, 12:57:49 »

Of we komen allemaal bij jou op je computertje kijken!  Grin Pils en ships erbij, helemaal goed... 
Gelogd

Happy Mille
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #44 Gepost op: April 13, 2009, 19:20:57 »


Ik zei het al, een late uitzending. Grin
Maar goed het word in ieder geval uitgezonden.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 26   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35598 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8940 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 60207 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
eemshaven 2008 rolf 10 8209 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28595 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!