Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 20:10:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Regiorit Oost / Achterhoek rit 26 April  (gelezen 17053 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Gepost op: April 11, 2009, 16:07:10 »

Op 26 April is de Regiorit Oost/ Achterhoek voor ARA leden, maar aangezien dit evenement wordt georganiseerd en uitgezet door Roy R (niet-ARA lid)is het natuurlijk onlogisch om dit ARA evenement "gesloten"te houden.

Vandaar dit topic in het openbare gedeelte van het forum.



Roy houdt in de post hieronder alles bij, dus hou het in de gaten

Wordt een leuke rit zo te zien. Roy;...... 

« Laatste verandering: April 11, 2009, 16:40:55 door zeeslot » Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: April 11, 2009, 16:26:33 »

NIEUWE DATUM IN DE POLL

 

Brak, druk, moe, eindelijk tijd en in die volgorde...

Ik heb alleen zondagen geprikt omdat ik de zaterdagen te druk ben... tussen 12 juli en 1 augustus ben ik ook nog eens op vakantie en later dan 1 augustus vind ik te laat worden...
Verder heb ik ook totaal niet naar andere dagen of evenementen gekeken, anders word het sowieso niets... (28 juni is de dag na de TT van Assen namelijk, let hier op)

28 juni
12 juli
1 augustus

 


Poll: Welke datum gaan we rijden?
  • 28 juni
  • 12 juli
  • 1 augustus
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier



     

    Was ik dan!

    Zoals Zeeslot al zegt... ik organiseer weer een Oostelijk/Achterhoeks ritje.  

    Ik wil graag om 11.00 vanuit Nijmegen vanaf de Waalkade vertrekken. Dus als je nog wat wil eten even wat eerder zijn en natuurlijk met een volle tank klaar staan.
    De rit zelf is zo'n 200km en volgens Google Maps doe je hier 5 uur over. Hier gaat wat vanaf omdat we natuurlijk gewoon snel zijn en komt wat bij omdat er tussendoor vast nog wel ff een kleingeitje gegeten word... Er zit een stuk Duitsland bij, hier aan de grens word nog niet moeilijk gedaan over open uitlaten maar dit is natuurlijk geen garantie dus als je er bang voor bent... Db-killer erin.
    We eindigen in Breedenbroek bij Café-Restaurant "Koenders", hier kan je zeer goed eten en als er meer een hapje willen eten doe ik mee!


    Ik ga morgen als het weer het toelaat de route even proefrijden en indien nodig aanpassen.

    Vinden jullie de rit lang genoeg/tijden in orde/zijn er mensen die hem over kunnen zetten voor navigatie/overige suggesties? Geef maar een gil!

    Wie hebben er interesse om mee te rijden?
    Roy "R"
    Rossifumi (OVB)
    BlueVFRank

    Op een andere datum:
    Apriliaman
    Maddog101
    malle eppie
    Silke
    herman
    Millemaster
« Laatste verandering: Juni 14, 2009, 06:24:12 door Roy R » Gelogd
dennisrsv
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: April 12, 2009, 14:06:20 »

Dit is jammer. Undecided
Is het bij mij in de buurt het vertrekpunt (mijn huis staat in Bemmel) zit ik zelf in Assen tijdens de Superbikes.
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: April 12, 2009, 16:04:28 »

Leuk initiatief! Ondanks dat ik aan de andere kant van Nederland woon wil ik (bij droog weer) best die kant op rijden voor dit soort festiviteiten! 

Ik vind alleen de datum niet echt briljant  Undecided Ik denk dat er wel meer mensen bij de Superbikes zullen zijn, ik overweeg zelf ook nog kaarten te gaan kopen...
Gelogd

Happy Mille
Roy R
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: April 12, 2009, 17:21:14 »

Helaas moest de rit ergens in die buurt komen ivm andere evenement van ARA en dit is het weekend dat ik kan.


Vandaag het stuk van Nijmegen ri Achterhoek even proefgereden en hier zit nog wel het 1 en ander aan aanpassingen in. Dus ik ben er nog niet maar komt allemaal goed!
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: April 12, 2009, 17:49:10 »

Maar het zou toch ook weer jammer en zonde zijn van al het werk als de opkomst laag is... 

Nou ja, we zullen zien! Ik heb het iig in mijn agenda staan dus als ik niet naar de SBK ga dan ben ik er wel bij. Volgens mij kan je daar veel beter doorrijden dan in het westen! 
Gelogd

Happy Mille
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: April 12, 2009, 17:50:51 »

Helaas zit ik die dag bij dat Duitse merk op de Superbikes. Want ja een ritje Achterhoek (stukje Duitsland) daar zijn we wel weer aan toe. 
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: April 12, 2009, 18:46:15 »

Mocht de opkomst nu echt erg laag zijn dan plannen we gewoon een 2e dag. Maar in principe kunnen we deze dag gewoon rijden.
Gelogd
Maddog101
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: April 15, 2009, 23:03:39 »

Dat zou inderdaad wel mooi zijn als je de rit nog een 2e keer gaat organiseren. Had graag de rit willen doen maar het word me iets te veel. Misschien in Mei?
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: April 16, 2009, 08:25:26 »

Lijkt me harstikke leuk, maar wat een ongelukkige datum. Ook deze jongen zit dan bij de Superbikes.

Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: April 16, 2009, 19:06:37 »

Heb nog nooit de achterhoek verkent...de leuke weggetjes dan ondanks dat ik daar familie heb...hengelo GLD-keyenborg...andere datum en wij gaan mee ben alleen ff vergeten om met Reco te overleggen  Grin
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: April 16, 2009, 21:22:12 »

Ik ga ook ff bijhouden wie er evt op een andere datum wél willen/kunnen.
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: April 17, 2009, 00:15:46 »

Is het niet sowieso handig om het te verplaatsen naar een andere datum? Ik moet persoonlijk een flink eind rijden om tot aan het startpunt te komen en zou het dan niet zo leuk vinden om een kleine opkomst tegemoet te zien...   

Nogmaals, volgens mij is dit zo'n beetje de meest ongelukkige datum die je maar kunt kiezen. Als een andere datum niet samen zal vallen met andere high profile evenementen dan wil ik best m'n best doen om anderen uit "mijn" regio zo gek te krijgen om mee te rijden 
Gelogd

Happy Mille
Roy R
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: April 17, 2009, 04:58:17 »

Ik zal van het weekend ff met de directie overleggen Wink
Gelogd
BlueVFRank
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: April 17, 2009, 10:59:23 »

Klinkt als een leuke rit, wij gaan mee
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51586 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
ZAC geluid shit breed 9 8988 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10682 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
Powerbrake een nieuw remsysteem « 1 2 » futuristie rosso 16 15347 Laatste bericht Augustus 04, 2009, 17:27:18
door Roy R
S.O.S. Tekenen deze petitie « 1 2 3 » Sjaakie 41 23912 Laatste bericht Juli 21, 2009, 17:47:33
door Patrickg

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!